als je een bow neemt zou je een 7 meter moeten nemen een 9 is veel teveel overlap met je 12
en als je een C-shape neemt zou ik voor een torch II 8meter gaan dan heb je ene mooi stetje
en jij moet beslissen of je een bow of een C-shape wil
mee eens. Eens een bow, dan wil je niet meer anders. Je kan ook je 12 ruilen voor een bow 9!! Ik weeg 55 en heb een bow 9 + 14. Een vriend van me heeft een bow 9 naast zijn c 12 gekocht. Hij gebruikt de 12 dus nooit meer.
koop echt een bow! ik begin ook en heb eerst een tijdje een C-shape gehad, toen overgestapt op een bow. Het voelt gewoon veel beter. Ik heb een Best Waroo 9m gekocht en weeg ook ongeveer hetzelfde als jij. heb hem toen heel goedkoop nieuw en compleet kunnen kopen bij www.xwatersport.com
als ik een C-shape neem dan raden jullie mij een 8m2 aan. word het een bow dan raden jullie mij dus een 7m2 aan. ik zal er nog even over nadenken want ik weet nog niet ceker welke ik zal nemen een bow kite lijkt me ook wel wat..
Ik sta ook op het punt om torch II kites te gaan kopen. alleen ik twijfel tussen de 8 en 12m of een 10 en 14m. wat zou het beste zijn?? ik weeg ongeveer 70 kilo
Heb de xbow2 9m paar keer gevaren. Wat een superlekkere kite. Geen frustratie meer in vlagerige wind, veel minder werken, altijd goede power. Gewoon super smooth feeling. 9bow is gewoon 7 tot 10/11m, ideaal toch.
Er wordt gezegd bow is voor mietjes, daar kan ik wel inkomen met de eerste bowkites. Maar de cabrinha xbow is zo veel beter geworden. Ik heb met andere merken geen ervaring. Je zou gek zijn om een kleine C-shape te kopen. Kleine bowkites zijn top.
Ik raad voor jouw 60kg wel een 7 aan. Heb je altijd meer power en depower dan een 8 c-shape.
ik zelf heb ook een 12 torch en ik heb er een 9 bij gekocht en ik weeg ook 60 kilo... mja met die 9 kan ik +- tot 30 knopen en daarna moet ik flink gaan dewpoweren, dusja als t aan mij zou liggen zou ik een raven 9 kopen ofso of een torch....