NIELZZZZ

|
ik hoop er dan ook te zijn lekker vroeg lekker rusdtig 
|
|
|
Frank77

|
Vooruit, ik ga kiten op horst om het verschil tussen een rebel en een boxer te proberen.
|
|
|
|
|
CHRIZZZZ

|
misch wel... wordt weer tijd
|
|
|
turbojerre

|
en wie zegt dat er morge wind is...?
|
|
|
|
Lex

|
ben er ook  , voorspellingen zijn top
|
|
|
Jacq
Gast
|
Ik wil ook!!!!! Duimen jullie dat ik vrij krijg? Moet echt oefenen een keer op dat board te blijven staan ipv ernaast te liggen of overheen te springen! 
|
|
|
Lex

|
ik duim nu voor je (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
Jacq

|
Je hebt hard genoeg geduimt, thanks. Ik ben vrij, joehoe!!!! Als jullie morgen iets voorbij zien komen aan een Tribal 9, ben ik het! Alle tips zijn welkom, want ben echt beginner, maar wel helemaal hooked. Tot morgen!
|
|
|
Lex

|
ik ben denk ik met mijn airhus lift pro 9m², marjon de hond had het over WNW 6 en een zonnetje! Ik zie je morgen Jacq  Ik ben ook helemaal hooked maar af af en toe unhooked 
|
|
|
larssmits
Gast
|
dan kom ik ook maar
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
Nou dan ga ik maar met jullie mee, ben er omstreeks 10:00
Te herkennen aan strakke wielrennersbroek, en clownsschoenen maat 60. Ik sta dus vrij waggelig op de plank.
tot straks dan
|
|
|
D3nNiS

|
hoi ben ook nog redelijk beginner en heb helaas nog maar 1 kite en nu is dus de vraag is het morgen te doen met een 12m2 (ben 60 kg) want volgens mij staat er s'ochtends wat meer wind en neemt het in de middag af?? dus is het te doen morgen met een 12m2? hoor het graag
gr dennis
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
Het is moeilijk schatten, maar misschien in de loop van de middag. Als je mag uitgaan van de verwachtingen en ze dus een dikke windkracht 6 opgeven. Is het voor jou en iedere beginner met een 12 niet te doen. Maar met een beetje geluk kun je varen in de middag...
|
|
|
D3nNiS

|
ja daarom ik hoop ook dat ik s'middags nog even kan varen:) maar op knmi site staat nog steeds dat er windkracht 4 NW word verwacht dus ik weet niet waar jullie die windkracht 6 vandaan halen??
maarja we zien het morgen wel
gr dennis
|
|
|
massari

|
Ben zelf ook beginner, naast mijn 12m, neem ik ook mijn 9m mee...
Tot morgen!
|
|
|
jeroen90

|
super lekker dagje was het weer..
|
|
|
CHRIZZZZ

|
ckers, ben ganz naar de .....
werd alleen een btje gek om door het doolhof van kite's die op 12 uur stonden te komen....
|
|
|
Lex

|
ja idd, en het waren wel rukvlagen, dan strap helemaal aan getrokken, dn weer helemaal open en sinussen om vooruit te komen.
|
|
|
plaaggeest

|
twas weer mooi op de slufter!!
|
|
|
Nino

|
ja idd, en het waren wel rukvlagen, dan strap helemaal aan getrokken, dn weer helemaal open en sinussen om vooruit te komen.
..is altijd met NNW op autostrand..
|
|
|
JB - On The Edge

Logs: 0 | 165 uur
|
....dan is er met Noord helemaal niet te varen neem ik aan???
Kan helaas morgen en woensdag niet.....wordt koud trouwens!!!! Iemand een goede tip voor handschoenen??/
|
|
|