Las die tekst van lord of the Boards(LOB afkorting). Die gebruik de afkorting RV's inplaatst van gewoon Regio Vertegenwoordigers erbij te vermelden, ik als nieuw KAT lid moet nu al bij het lezen van zijn tekst zelf gaan uitvissen wat hij nou bedoel met RV's, later in de reacties van de anderen mensen begreep ik pas wat RV's betekende...........
Ja Coolkite, je hebt gelijk. Ik had het er even bij moeten zetten. RV is regiovertegenwoordiger, maar dat is altijd zo'n lang woord om te typen. Vandaar dat er altijd de afkorting RV wordt gebruikt en dat ben ik zo gewend. Ik had er niet bij stilgestaan dat niet iedereen de afkorting kent.
Ik zie er wel wat in om de kiteleraren met een lycra te zien. Alleen zouden de kiteleraren wel zelf het initiatief moeten nemen om actief lid te worden van KA. Je kan het ze niet opleggen. Als je dat wel doet, is er het gevaar dat deze leden niet serieus genoeg met KA bezig zullen zijn, waardoor de geloofwaardigheid van KA in gevaar komt.
Wat WouterB zegt vind ik ook belangrijk. Goed overleg met de RV (regiovertegenwoordiger) is erg belangrijk. De RV weet wat de laatste ontwikkelingen rond de spot zijn. RV moet daarom ook beschikken over (e-mail) adressen van de KA's op "zijn" spot, zodat de KA's op de hoogte blijven.
Andersom moet er vanuit de KA's ook een terugkoppeling zijn naar de RV, zodat deze op de hoogte blijft van wat er gebeurt op de spot. Zodoende krijg je een betere communicatie, waardoor uiteindelijk alle kiters beter op de hoogte zullen zijn en de RV meer informatie heeft over de spot. Met zijn allen weet je meer. Kiters kunnen ongevaarlijke situaties of eventuele wensen doorgeven aan een KA, die dat vervolgens doorspeelt naar de RV. Die kan het op zijn beurt weer aankaarten bij instanties die er wat aan kunnen doen. Zodoende wordt de KA dus ook een aanspreekpunt tussen kiters en RV's, waardoor spots beter/ veiliger kunnen worden.
Je oplossing wordt nu al behandeld, over een tijdtje zie je ze verschijnen.
Is voor de kite leraren zelf een pre wanneer ze vanuit hun zelf meedoen, door KAT lycra's te dragen geven ze een goed voorbeeld aan de aankomende/ nieuwe kiters en aan anderen erom heen. Daarnaast stellen ze de kite sport en hun broodwinning veilig voor in de toekomst.
Hierbij zou ik graag tegelijke tijd alle goeie (ervaren en gecertificeerde)kite leraren in Ned en daarbuiten oproepen zich bij mevrouw Angela van KAT aan te melden. E mail kunt u vinden in het eerste reactie van Mw. Angela zelf.
bye the way iop(gast), we lullen hier maar wat raak, heb jij al gesurft of kom je hier gezellig mee lullen? jep we lullen maar wat hiero en wie weet wordt KAT een zo'n groot succes dat het over een aantal jaren ontzettend veilig is dat KAT overbodig begint te worden.
De KAT lycra's zijn echt mooi geworden.
Ciao,
Cool Kite