Kondor 11
|
best onverantwoord, zou het met me toekomstige koters niet doen stel dat het mis gaat, vergeef je jezelf nooit
|
|
|
robin..
|
ja en dan ook nog gaan springen
|
|
|
Vinni
|
Als die crasht vangt dat kind de klap op Of dat kind verzuipt bij de waterstart
|
|
|
tim...
Gast
|
gaan we weer...
laat mensen toch doebn je ziet hoe duie kerel springt ik bedoel als je een beetje weet hoe je springt dan kan je echt wel zacht landen en controle houden
|
|
|
Kondor 11
|
zekers hij doet voorzichtig en met rustige omstandigheden maar wat als.......
|
|
|
Vinni
|
gaan we weer...
laat mensen toch doebn je ziet hoe duie kerel springt ik bedoel als je een beetje weet hoe je springt dan kan je echt wel zacht landen en controle houden
Ja, tot dat het fout gaat. Dan hoor je alle mensen weer zeggen dat kitesurfen verboden moet worden...
|
|
|
michiel v geel
|
af en toe word je gewoon een beetje moe van ald at veiligheidsgezeik
dit ziet er gewoon facking stoer uit
|
|
|
Matjas the scissor-kid
|
jongens...jong geleerd, later pro toch....??? Ik weet niet aan de ene kant is het onverantwoord maar aan de andere kant best vet Weetje wat als die kerel nou gewoon z'n eigen zooitje uitzoekt... mzzsl
|
|
|
Vinni
|
Tja, ik vind het best cool hoor, ziet er best chill uit. Maar verantwoord is het niet
|
|
|
Passie
|
kom op zegg, niet zoo pussy allemaal joh hee. der zijn zoveel dingen gevaarlijk,, die man weet waarschijnlijk heel goed wat hij doet, als je vader bent, denk je toch wel aan je kind of\?
|
|
|
Boudewijn
Logs: 0 | 257 uur
|
ziet er wel cool uit, ik zou het bijzonder tof vinden als mijn pa dat vroeger bij mij deed en er natuurlijk niks gebruerd is maar ikzelf zou het never nooit doen
|
|
|
justkitehigh
|
hij doet heel rustig aan het zal gevaarlijker zijn om met je kinderen op vakantie te gaan met de auto dan een paar minuutjes rust varen met je zoon op je rug
|
|
|
kiter3
Gast
|
Pfft is een gevorderde kiter, dat zie je toch, die weet heus wel wattie doet!
|
|
|
plaaggeest
|
niet zo zeuren hoor niks aan de hand! Is wel cool!
|
|
|
T]-[0/\/\@S
|
indd , de mn pa vroeger altijd op zn windsurfplank .. nooit wat gebeurt hoor
|
|
|
Matjas the scissor-kid
|
ja dat zie je inderdaad wel vaker ja...moet je wel zo'n reuzenplank hebben mzzsl
|
|
|
stefkiter
|
zolang hij echt weet wat hij doet is het allemaal oké!
ziet er wel chill uit zo! (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
Micky
|
Met kiten zou ik het niet doen....... Met skieën dus wel omdat ik dat al 32 jaar doe en precies weet wat ik doe. Risico's yep, ook een keukentrap is gevaarlijk. Daar sta ik dus ook never nooit op.... (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
marcelca
|
ik heb wel is mijn dochter megnomen op het kiteboard ( 7 jaar ), afgelopen jaar in frankrijk.....
punt 1 ze moet kunnen zwemmen
punt 2 ze had zelf een surfpak aan
punt 3 ze houd zich zelf vast op mijn rug ( dus geen tuigjes of riemen )
punt 4 je kan overal staan
punt 5 niet springen
punt 6 zelf veel ervaring hebben
punt 7 ze moet het zelf willen , maar dat moet eigenlijk punt 1 zijn
ik heb volgens mij er nog wel een foto van zal is kijen of ik die kan posten
|
|
|
stefkiter
|
@micky: maar dat is juist hetzelfde hé.. die kerel heeft waarschijnlijk genoeg ervaring om zoiets te doen.. zoals jij hebt met skien.. zo denk ik er toch over..
|
|
|
marcelca
|
Zo Eventjes twee foto`s opgedoken van afgelopen zomer in zuidfrankrijk je kon daar dus overal staan en zie ook alle punten die ik had aangegeven.... ze vond het helemaal te gek en ik ben van mening dat je niet moet springen of zoiets, ik kan best redelijk goed varen maar vooral met springen kan er wel is wat mis gaan. Voor de oplettende forummer, ik was degene die nu thuis zit met een gebroken rib en wat gekneust, dit is gekomen met een kiteloop op een meter of 7 en maakte een stuurfout waardoor de kite de twee loop in draaide en mij keihard op het water smashde met mijn borst
|
|
|
Emma
|
hey, over een aantal jaartjes is dat dus de nieuwe nederlandse kampioene?
|
|
|
marcelca
|
laten we het hopen
nee hoor geintje, ik vind haar nog veel te jong ervoor, ze heeft wel een trainersvlieger ( 1,5 m2 matrasje ) hier kan ze met haar 7 jaar al aardig mee vliegeren....
en erg bang is ze ook niet uitgevallen, maar ze is echt ultra vlieggewicht ( weeg nog geen 25 kg ) en vind dat je pas echt moet gaan leren kiten als ze ook het gevaar erin zien..
als ze over een tijdje echt zou willen beginnen dan mag ze het wel maar ik laat het volledig aan haar zelf over, op het ogenblik zit ze op judo en op wedstrijdzwemmen
|
|
|
michiel v geel
|
als er wat mis gaat is ze wel in recordtempo weer op het strand
|
|
|