Beetje stilletjes...

smirre

Geen avatar

Antwoord #25 December 22, 2006, 19:12:35
edit2Rapporteer  
je hebt t over peelply?
Elevation

Antwoord #26 December 22, 2006, 19:34:56
edit2Rapporteer  
ja, is super, bodem vouw je beetje over dek, dan peel ply ( bij voorkeur ff vastnieten ) daarna dek erop.. (niet omvouwen). Je ziet er ni x van.. alhoewel je na peel ply geen schuurlagen hoeft aan te brengen doe ik het altijd toch ff wel..  als ik nu al kijk ziet het er goed uit, binnenkort wel ff wat fotootjes..
flyingkite

Antwoord #27 December 23, 2006, 19:19:56
edit2Rapporteer  
Druk druk druk met de verbouwing van m,n nieuwe stekkie en SCHUUR!! Eindelijk een eigen verwarmde ruimte met meer dan genoeg plek voor m,n toekomstige projecten alleen het idee al!!! hoop de heleboel zo eind februari afgerond te hebben zodat ik nog even flink kan bouwen voor het begin van het nieuwe seizoen. Kortom ill be back Wink
LeonB

Logs: 0 | 28 uur
Antwoord #28 December 23, 2006, 22:52:22
edit2Rapporteer  
Gnehehehe...er gaat niets boven een eigen verwarmd hobbyhok (grinnik_kitesmiley).
Joosdo

Antwoord #29 December 24, 2006, 02:45:55
edit2Rapporteer  
Net m'n schuur weer wat opgeruimd, maar wat geeft dat balsa shapen een bende zeg!

Het deck is nu afgesmeerd met aerosil en epoxy, gaat nog geschuurd worden en dat het glas erop. ThumpsUp

Het volgende project in de pijplijn is of een speedboard, (verpeste balsa kern ombouwen tot ragboard)
of een skimboard van berkentriplex met corecel 7mm kern. Ben er nog niet uit.

mzzl Joost
wouterb

Antwoord #30 December 24, 2006, 22:31:22
edit2Rapporteer  
1maart: komt er een compleet dakkapel op boven.
ontstane ruimte moet wel ff gedeeld worden met kantoorartilelen en kralen/kettinkjesmeuk van moeder-de-vrouw, maar 't gaat om 't idee.

@leon: bij jouw gaat het toch om een verwarmde hobby verdieping??
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.