Kevin
|
Zou het toch anders verdelen namelijk zo: Vragen - Hier kan je alle algemeene Zelfbouwvragen Grapics - Spreekt voor zich denk ik Resultaat - hier komen dan alle board die af zijn
|
|
|
wouterb
|
En dan 'resultaten' linken naar een gallery in 'NL-riders'?? lol
|
|
|
Elevation
|
denk dat het te divers is om in hokjes te plaatsen..
|
|
|
Psychotic
|
nog meer verbrokkeling is geen goed idee is prima zo.........
|
|
|
Morres
|
ja, maar zie hoevaak er word gevraagd naar lay-ups, en dat soort dingen en dan komt er weer een antwoord van: gebruik de search-functie
toch handiger als er voor dat soort dingen die zo frequent worden gevraagd indeling komt, komen er minder threads,maakt de site sneller..
|
|
|
Elevation
|
begrijp je punt maar layup is wel erg afhankelijk van dikte core / welke core / welk weefsel, dan maar te zwijgen over toplaag.. lak je af, formica / isocap / PBT...
denk dat het veel nuttiger is toch wat te stimuleren om wat rond te neuzen binnen dit forum.. er is geen 1 beste layup !! is erg persoonlijk afhankelijk.. ik heb nu boards gebeouwd van glas / carbon / combi / formica / pbt / en hout.. mag blij zijn als er van de 30 boards 2 een beetje hetzelfde zijn kwa layup...
|
|
|
WIMPIII
|
Hee jongens, we blijven wel surfers he. beetje relaxed en niet al te georganiseerd. Vind het een prima forum zo. ben het met JT eens.
|
|
|
xav
Geen avatar
|
Ik denk dat het zo wel prima is. Houd het forum ook een beetje actief. Sommige perioden wordt er zowiezo niet veel gepost, dus in dat geval is het wel prima.
|
|
|
|
flyingkite
|
jep houden zo, eerder nog meer investeren in creativiteid en innovatie hoe zijn al die prachtige boards er anders ooit gekomen?
En voor die genen die willen starten met bouwen is er een prima handleiding voorhanden die van servaas....bouw er daar 1of2 van en spit ondertussen de forum zoek funktie van boven en onder door en dan... mag je best ff vragen of de lay-up die je in gedachten hebt gaat werken.
kortom chill en wees creatiev nieuwsgierig en n tikkie eigenwijs dan heb je geen handleiding nodig.
|
|
|
Leander
Logs: 0 | 4 uur
|
De nieuwe indeling gaat worden:
*Woodcore Vragen *Corecell vragen *Layup vragen *Formica vragen *Lamineer vragen *PBT vragen *Carbon vragen *Resultaten *Nieuws in de zelfbouwwereld *lounge voor zelfbouwers *Wimt zelfbouw *kitelocaties voor zelfbouwers
En dan 1 topic per week.
NAH.....
Toch maar lekker alles bij elkaar houden voor een actief forum. Hier staat gewoon heel veel informatie op. Gebruik gewoon de zoekfunctie en je hebt hier op kitehigh de meeste en beste zelfbouwinformatie die je op internet kan vinden.
|
|
|
Morres
|
De nieuwe indeling gaat worden:
*Woodcore Vragen *Corecell vragen *Layup vragen *Formica vragen *Lamineer vragen *PBT vragen *Carbon vragen *Resultaten *Nieuws in de zelfbouwwereld *lounge voor zelfbouwers *Wimt zelfbouw *wimt afzeikthread *wimt crash-thread *wimt bargain-thread
:D
|
|
|
WaZuP
|
als ik het zou splitsen (denk niet slim plan) zou ik het houden bij,
Boards overige
anders krijg je echt plekken waar nooit iemand iets zegt maar is er tog een duidelijk verschill ussen boards en al het overige wat er hier meesta zeg maar een beetje "tussen"staat
|
|
|