Coen2000
|
de 2006 komt uit 2006 en de 2005 uit 2005
|
|
|
Vinni
|
Op de 0'6 zit een 5e lijn, waardoor ook de bar aangepast is.
|
|
|
Vinni
|
Check dit filmpje van de 2006, Klik . Alles wat met die 5e lijn te maken heeft, heeft de fuel '05 niet.
|
|
|
® € M © 0
|
coen wat ben jij toch grappig
|
|
|
® € M © 0
|
wat kan je beter doen nu nog een 2005 kopen of gewoon 2006 ik heb niet een héééééél groot budget dus wat kan ik beter doen
|
|
|
Vinni
|
2006 is een stuk veiliger! Miss kan je wat goedkoper aan een 2ehands '06 komen, altijd beter dan een 2005
|
|
|
® € M © 0
|
bedankt vinni voor al je informatie ik zal verderkijken ps: uit welk jaar komt jou kite ?
|
|
|
hendrik@zwin
|
nog even doorsparen tot je genoeg geld hebt voor 06 5e lijn is altijd veel beter, veiliger en gemakkelijker bij het restarten uit het water
|
|
|
slingshotfeul
Gast
|
wat voor maat zoek je? ik ken nog wel mensen die er te koop hebben staan
|
|
|
|
|
Vinni
|
bedankt vinni voor al je informatie ik zal verderkijken ps: uit welk jaar komt jou kite ?
Die op mijn avatar uit 2003, maar die is wel een beetje aan vervanging toe. Ik heb ook nog een 7m² 2004 liggen.
|
|
|
Stanley
|
Je kan natuurlijk ook gewoon voor de 2005 gaan en later de 5e lijn zelf op je bar bouwen of laten doen. Maar is het prijsverschil tussen 2005 of 2006 nu super groot? Je koopt een 2006 nieuw vooor rond de 550 kite only bij onze oosterburen
|
|
|
Loepie (2 flat-3) de Leeuw
|
De 2004 en 2005 zien er totaal anders uit dan de 2006. Ik heb geen 2005 gehad/geprobeerd maar ik hoor van alle kanten dat de lowend vaan 2006 iets minder is, maar de highend veel beter. Heb zelf de 2006 15 en ik kan je vertellen dat de highend echt ongelooflijk is en de lowend niet echt indrukwekkend voor een 15, maar als je op snelheid komt bouw ie snel veel kracht op. Heb net ook een 11 van Eviva sport in Italie besteld, mail ze eens om te kijken welke deal je kan krijgen. Wees wel een beetje snel want volgens mij raken de nieuwe 11's op in Europa. Kijk wel uit naar 1e en 2e versie. de 1e lijkt bijna hetzelfde als de 2005. Sommigen zeggen dat alleen de 11 een 2e versie heeft, maar volgens mij heb ik ook een 15 1e versie gezien, let daar dus op. De tips van de 2e versie zijn echt gigantisch breed, zo kun je het zien en laat je niet oplichten. De 9 heeft trouwens alleen een 1e versie, welke minder highend schijnt te hebben dan de 2e versie 11. Volledig gedepowered, bij dikke wind natuurlijk, stuurt de kite nog gewoon goed, geen losse stuurlijnen of iets dergelijks. De 1e versie heeft dus veel minder highend, dus koop ZEKER de 2e versie. Suc6
|
|
|
Morres
|
de 11 is er dus niet in 2e versie?
|
|
|
|
Morres
|
Ja, maar omdat je zei dat je de 15 ook 1e versie had gezien, dacht ik misschien dat je je het ver...uh..typt
|
|
|
Loepie (2 flat-3) de Leeuw
|
9 en kleiner volgens mij 1 versie, welke op 2005 lijkt 11 en groter volgens mij 2 versies waarvan de 2e grote tips heeft -> veel highend. Let in elk geval op dat de kite de brede tip uitvoering is.
|
|
|
|
dacht dat slingshot zo'n goed merk was maar er zitten ook nogal wat haken en ogen aan lees ik
|
|
|
youri zoon
Gast
|
hey
als je een 13 meter zoekt dan moet je zoiezo voor de 2006 gaan. deze kite heeft meerlowend en high end gekregen en stuurt ook snellerten opzichte van de 2005.
dus ik zou echt voor de 2006 13m gaan
of je spaart even door en gaat voor 2007 hehhehes
greets youri zoon
|
|
|
Hallo
Geen avatar
|
Ik snap niet dat er nog gasten zijn die 4 kites willen kopen om de windrange te dekken en dan ook nog genoegen nemen met de de-power uit het jaar kruik (shame_kitesmiley) Of zitten we allemaal op zo'n hoog niveau dat we die directe boost/lift nodig hebben voor de wedstrijden
|
|
|
® € M © 0
|
heey youri ga lekker doorsparen maar zie nu ook een Naish torch 12m2 wat vinden jullie daarvan ??
|
|
|
Vinni
|
Een slechte zaak
|
|
|
|