|
peter.
|
ik heb net de warrior2007 gekocht ziet er top uit aleen heb hem nog niet gevaren
|
|
|
stefkiter
|
vind dat harnas op die foto echt een beetje raar.. zo powerrange achtig
|
|
|
|
|
Vinni
|
Die wetsuits zijn me nieteens zo duur nog niet. Ik wilde er deze week een kopen, maar ik had geen vervoer...... Dus word volgende week (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
|
Buster
|
Ik ook! ik heb net de warrior2007 gekocht ziet er top uit aleen heb hem nog niet gevaren
|
|
|
peter.
|
welke kleur?? ik grijs.
|
|
|
Ricardo
|
Ik heb zelf ook een grijze warrior gekocht, die witte + goude vind ik net iets te pimp
|
|
|
Eugene
Gast
|
Wat is er met die winkelwagen aan de hand: Totaal €8.690,20 ?
Hehe je zou het per ongeluk maar allemaal bestellen. hehe
|
|
|
Buster
|
een Witte, past goed bij me P.I.M.P.-footstraps en me P.I.M.P.-boardshorts
|
|
|
lullo
Gast
|
ik vond persoonlijk de firestarter lekkerder zitten in de rug dan de warrior, dus voor mij is het de firestarter geworden. Nu moet het iets warmer worden en dan gaan we hem testen. Als het vriest is het toch iets te koud voor mij
|
|
|
® € M © 0
|
Die wetsuits zijn me nieteens zo duur nog niet. Ik wilde er deze week een kopen, maar ik had geen vervoer...... Dus word volgende week (grinnik_kitesmiley)
Heey hoe duur is dat zo'n pak ??
|
|
|
andy
Moderator
Logs: 0 | 33 uur
|
Wat is er met die winkelwagen aan de hand: Totaal €8.690,20 ?
Hehe je zou het per ongeluk maar allemaal bestellen. hehe
foutje is er nu uit gehaald
|
|
|
Woutertje
|
Ik vind dus nog steeds de 2006 warrior de mooiste... gelukkig heb k die zelf (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
|
Vinni
|
Heey hoe duur is dat zo'n pak ?? €150,-
|
|
|
maarten.v.a
Geen avatar
|
Flame 5/3 DL: €149 Crossfire 5/3 DL: €259 Venom 6/5/3 SL: €199 Venom shortarm 3/2 SL: €99
|
|
|
daanwillems
Geen avatar
|
wat is het verschil tussen single lined en double? gwn een dubbel laagje of wat?
|
|
|
roelvdgun
|
welke hebben korte mouwen/pijpen en welke lange? want wil ook een nieuw wetsuit gaan halen (A) maruh kwa trapezes rockt dakine gewoon de pan uit
|
|
|
robin..
|
ik heb de flame zit super lekker
|
|
|
zarda
|
De stof van single lined is teerder en wind dicht, double lined is dus niet wind dicht en sterker.
|
|
|
daanwillems
Geen avatar
|
hmm , dan weet ik niet wat nemen hoor , wat denken jullie? single of dubble?
|
|
|