Arnie26736
|
Chille website hoor (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
Maurits
|
Nice en een lekker clean design. Ik zou alleen zorgen dat die menu tekstjes wat minder scherpe witte randen hebben. Dus een ander lettertype of meer blurren of iets dergelijks. Voor de rest nice.
|
|
|
benjamin
Gast
|
ziet er goed uit maar het vergelijken van producten werkt niet zoekopdracht trapeze
|
|
|
Morres
|
dat oranje mag wel wat meer in zitten, en logo ff wat minder a-la paint(is het niet, weet ik) maar idd erg nette site hoor(je hebt mee raan kritiek dan aan lieve woordjes )
|
|
|
Nicolas
|
Ja heb al wat meer mensen die zeggen dat het menu ietsje anders moet, zal er nog is naar kijken Producten vergelijken werkt wel bij mij hoor, natuurlijk krijg je nog niet alle producten... ben nog aan het onderhandelen met de merken. Hij is dan ook maar net open Of kriijg je een error? EDIT: yeps trapeze zit een foutje in, ga ik direct oplossen
|
|
|
terrorwally
Gast
|
ik ben bezig met een kitecommunity te maken, zie www.isomis.nl , daar worden alle functionaliteiten getest. Let niet op de layout die is crap
|
|
|
daan
|
zie er goed uit man
|
|
|
Nicolas
|
Bedankt voor de goede commentaren. Heb ineens een kleine verandering gedaan aan de buttons, hopelijk zijn ze wat beter zo
|
|
|
#RemcO#
|
kan nog wel wat mooier .. maar je bent zeer goed op weg
|
|
|
wasbeer
|
sterk gedaan sites maken is echt irritant vinik. daarmee forums zijn makkelijker (tong_kitesmiley)
|
|
|
JTP_Joost
|
ziet er leuk uit man... zijn alleen wel wat dingen die mooier zouden kunnen ja. maar dat komt allemaal vanzelf wel joh... kijk ook maar s op www.design-works.nl dat is mijn site...
|
|
|
Nicolas
|
Als er echt dingetjes zijn waarvan je denkt "bah, dat moet echt wel beter", laat het dan echt wel weten Maar ik denk dat het design wel goed genoeg is, kan ik me meer concentreren op het doel van de site zelf.. want dat is het meeste werk natuurlijk, al dat PHP gedoe :-) Ik denk dat het idee binnen een paar maanden wel interessant wordt..! Hoop ik toch, 3de keer goede keer (grinnik_kitesmiley) Voor de geinteresseerden, mijn eerste was qstats.net. Tweede is nog niet de moeite om te zeggen (grinnik_kitesmiley) 3de is deze xkiting
|
|
|
|
Arnie26736
|
Als je beetje goeie site heb kun je ook nog eeens lkkr aan verdiene ;-)
|
|
|
Maurits
|
ehy channah, jij hier? hehe (grinnik_kitesmiley)
Oh jah, en nog ff 1 puntje, die headerpics zien er een btj uitgerekt uit. Misschien een aanpassing?
|
|
|
surver
Geen avatar
|
Ziet er goed uit. Het werkt nu nog niet allemaal, maar dat komt later wel. Het is in ieder geval het begin van een mooie site waar de kiter over een tijdje wat aan heeft.
Ga zo door!
|
|
|
Nicolas
|
thanks dudes (grinnik_kitesmiley) Ja de headerpics zijn beetje uitgerekt, komt door het groote verschil in lengte en breedte, vond het eerlijk gezegd niet overdreven. Volgende pics zal ik nog beter proberen
|
|
|
stefkiter
|
mooie site hoor! houden zo
|
|
|
Mark-Fizzer
|
Uit de ogen van een grafisch ontwerper; Ziet er netjes en verzorgd uit. Frisse look. Alleen had ik de letters van je logo wat strakker gemaakt. Die X is wel zeer ok, maar ik had dus voor een hoger kontrast gezorgd doormiddel van een strakker lettertype...
|
|
|