|
Idefixe
|
Met een beetje mazzel morgenmiddag nog ff lekker varen! Wind gaat er steeds beter uitzien
|
|
|
[Pepper]
|
Loop voorat je wat gaat doen helemaal naar achteren
Dat woordje "loop" las ik eerst even verkeerd Leek me al wat voorbarig om deze beginnende dame direct aan te zetten tot keihard "loopen"...
|
|
|
Idefixe
|
ach een goed begin is het halve werk toch?
|
|
|
Marc_87
Moderator
Logs: 0 | 758 uur
|
Met een beetje mazzel morgenmiddag nog ff lekker varen! Wind gaat er steeds beter uitzien Waar heb je dat gelezen dan?
|
|
|
Idefixe
|
in m'n glazen bol Ook als je de diverse windsites een beetje in de gaten houdt zie je dat er beetje bij beetje iedere keer wat meer wind bijkomt. Zoals het er nu uitziet is het morgenmiddag aan de kust in ieder geval goed vaarbaar.
|
|
|
marlou
|
nou dan ga ik goed hopen op mooie wind, zodat ik morgen middag ff goed kan 'loopen' denk wel dat ik dat talent heb :S
|
|
|
Marko
|
Tom blijf jij vandaag maar de heledag met je glazen bol spelen en de voorspellingen beter maken michien kunnen we dan nog wel kite Wel doen he !!
|
|
|
marlou
|
is de wind nog wat voor morgen? en is t dan beter op mirns of workum?
|
|
|
Vinni
|
Haha het valt mee! Ik had de situatie op KH ernstiger ingeschat Ach, met een rolletje spinakkertape is een hoop op te lossen.. 2 mega winkelhaken en 3 losse gaatjes
|
|
|
LF Ruud
Logs: 0 | 35 uur
|
Hey mannen morgen kunnen we nog wel eens geluk hebben met de Woei ff in de gaten houden op tele 707 en dan morgen maar beslissen hoe laat aanwezig
|
|
|
Idefixe
|
net nog ff m'n glazen bol bewerkt:
voor de daglichtperiode van maandag 5 april: WIND: Zuidwest 4-8 kn,langs de kust en boven het IJsselmeer 8-14 kn. In de loop van de ochtend toenemend naar 10-15 kn en aan de kust en boven het IJsselmeer naar 15-20 kn. In de avond landinwaarts afnemend naar 4-8 kn en krimpend naar zuid.
ff afwachten wat de wind gaat doen......... Misschien maar eens richting de kust dan
|
|
|
LamiKaze
Logs: 0 | 11 uur
|
@ Mirns nog geen volle bak 9,6 om 13,6 knoopjes. FF gekeken op mijn eigen windpage www.kiteweer.tkals ge nog aanvulling weet zal ik die effe toepassen. Het lijkt erop dat vanaf 13:00 de woei aangaat er is dan 15 om 18 knoopjes.
|
|
|
PieNO
Logs: 0 | 28 uur
|
Met deze wind is er maar 1 in het ganze land die kan varen en dat is Brackenwood met zijn 17 meter windscherm.
|
|
|
Idefixe
|
Ik wacht het ff af. Heb geen zin in een "net niet sessie" ..........
|
|
|
Marko
|
Nee ik heb ook geen zin in een net niet sessie... Brackenwood moest vrijdag wel wennen aan zijn zonsverduisterings aparaat maar later vaarde hij er lekker mee
|
|
|
PieNO
|
Als ik zo alle windsites eens bekijk en ook de actuele metingen zie krijg ik sterk het vermoeden dat er vanmiddag van een uur of 3 wel gevaren kan worden. Actuele meting Mirns/Workum nu 13 Kn met stoten van 18. Ook Stavoren geeft met de 10 minuten waarnemingen 13-19 aan en dit is nog toenemend. Maarja ik moet nog 1 paasei vinden in de tuin dus gaat sowieso niet meer worden voor mij. Hoop dat er volgende week nog een dagje met wind is.Voor degene die wel besluiten te gaan have fun.
Edit 19:00 uur Een maat van me is vandaag naar Workum geweest en vertelde me dat er een stuk of 30 aan het varen waren. Hij heeft zelfs mensen met een 9 gezien. "$#%"# Had ik nu toch maar mijn zooi in de auto gemikt.
|
|
|
Marko
|
Klopt de wind ging best goed aan vanmiddag ben ook niet gegaan...
|
|
|
Senna
Geen avatar
|
ik kon vandaag helaas niet, kmoest werken hopen dat de wind volgend weekend beter is
|
|
|
kitepower07
|
@ Mirns goed windje voor de 9 of de 11
|
|
|
LF Ruud
Logs: 0 | 35 uur
|
Zie je wel ik had toch moeten gaan, ik had zoiets van als ik er ben dan is de wind vast op en dan heb ik voor niks gereden dus knap balen als je leest dat het een goeie dag is geweest op mirns De volgende keer gewoon heen rijden dus!!!!!!!!
|
|
|
isomis
|
heb zo gruwelijk gekite @ wijk aan zee. Top windje
|
|
|
PieNO
|
Inderdaad.....Gewoon heen moeten gaan want de komende week gaat het niet worden als ik zo de windvoorspelling zie..
|
|
|
|