360
|
Ik stap in de auto naar IJMUIDEN De windsnelheid 10m. op 12 augustus 2009, 10:50 uur is 8.4 m/s De windstoot op 12 augustus 2009, 10:50 uur is 10.4 m/s Ik ben er helemaal klaar voor
|
|
|
@LaurenS
|
Ik gaan naar schell,de wind op zee ist netniet denk...
|
|
|
To
|
gaat nu wel lekker 17 buttons.
|
|
|
|
360
|
Al 2 uurtjes op ijmuiden gevaren! Nu is even de wind weg. Maar die komt wel weer terug...
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Kom nu net uit me werk maar het ziet er nu niet direct hoopgevend uit op de diverse weersites en lokatie's.
|
|
|
wouterb
|
dus?... lekker naar huis, bij vrouw en kinderen wisselgeld opbouwen voor de komende najaars stormen?
|
|
|
|
|
mocem
|
Ik heb me 2 uurtjes vermaakt op castricum. van half 12 tot half 2 toen was het over met de pret.
|
|
|
|
Langbeest
|
He Hans,
Dat is top geregeld, veel (meer) plezier ervan. Nu maar wachten op wind kerel.
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Ja Hans...het is weer goed geregeld ... een nieuwe kite .. ik hoop wel dat je hem van het weekend al heb...want er wordt van het weekend meer wind verwacht... Het begint nu hier ook aardig te waaien (18.30uur)
|
|
|
@LaurenS
|
Best lekker gevaren op schell,kon nog hoogte houden met mijn 10m2,maar het hield niet over. Wel lekker met een zonnetje zo nu en dan om weer op het water te staan
|
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Het ziet er voor het weekend nog steeds aardig uit ZW 4-5 en ook nog eens 25 graden ....zou wel eens erg druk kunnen worden op Schellinhout..
|
|
|
|
|
Flyingtrunkie
|
Hoorde vandaag dat ze dit weekend gaan baggeren op S'hout.
Klopt, ik zou er ook maar niet naar toe gaan, in ieder geval zondag zullen ze ter hoogte van 't strandje flink in de weer zijn met die schuiten. Het zal een lekkere putlucht worden met zwart water. Kortom: niks te zoeken daar op Schellinkhout a.s. weekend!
|
|
|
|
@LaurenS
|
in het weekend met wind en zon heb ik sowieso geen zin in schellinkhout , (druuuuuuuuuuuuuk),ik gaan lekker naar het ruime soute sop
|
|
|
TBK
|
Effe serieus, wie moet ik nou geloven ? Ik wil eigenlijk wel weer is naar SH.
|
|
|
WAARGGH
|
ziet er mooi uit voor t weekend, alleen waar ik zit heb je niets aan zuidwest. is er iemand in de buurt van weesp/muiden/muiderberg die zaterdag een plekje vrij heeft in de auto? maakt me niet veel uit waar heen en benzine betaal ik uiteraard aan mee.
|
|
|
|