zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Ik sla deze keer maar eens over! Anyway....ik moet m'n krachten sparen voor over een week. Tsjek: https://www.rene-egli.com/ Deze hele week al 5/6 bft, zonnig en 22 grC Hopelijk blijft er nog wat voor Ome Leon over Ziet er goed uit Leon ... Ik wil er in de Mei vakantie (29-4 tot 06-5) ook een weekje heen .. Ik ben er nog nooit geweest ..maar heb je nog een tip voor een goed hotel vlak bij de kitezone..
|
|
|
LeonB
Logs: 0 | 28 uur
|
Goeie zaak Frank, in mei heb je nog meer wind dan April Al een paar jaar achter elkaar in het Atlantis Fuerteventura Resort Hotel (Correlajo) geweest met volle tevredenheid. Nu gaan we voor de verandering naar het Sunrise Crystal Beach Hotel. Echt heel benieuwd of het een beetje te kiten is in SotaVento. Schuin aflandige wind, vlagerig, maar wel een echt strand zonder lavastenen. Mocht de wind ruk zijn daar, kar ik gewoon naar het Noorden. We gaan het zien...
|
|
|
|
Haring High Richardt
|
We zijn de vakantie alweer aant het plannen, de reis gaat naar fuerteventura. Vorig jaar ben ik er ook geweest in het noorden, in Corallejo. Was echt een superchille vakantie. Nou zit ik dit jaar te twijfelen of we naar het noorden (flag beach / el cotillo) of het zuiden gaan (sotavento dacht ik), waar de pkra ook wordt gehouden, gaan. Ik heb gehoord dat de wind in sotavento meestal wel erg hard is en aflandig. Niet dat ik harde wind erg vind, 30 knopen is leuk........voor een dag of 3 en op flag beach had ik elke dag wind van een knoop of 20, dat is ook leuk om nieuwe dingen in te proberen. Maar sotavento is ook supervlak. Wat raden jullie aan ??? http://www.hanglos.nl/forum/259961/kiteforum-fuerteventura-.htmlHier nog wat info, Ik denk dat je beter naar Tarifa kan gaan in septenber voor een weekie, lees niet veel goede berichten over fuwerte Zo, Veerman wil overleefd en het was toppie, Donderdag en vrijdag zat windt hier dus wir geht Loooooos
|
|
|
mocem
|
Heren ik heb gister een mail gehad van de fotograaf van een aantal weken terug op Edam. Ik kwam peter en de gier ook al tegen. Dit is de link. www.margoenger.magix.net
|
|
|
|
Giertje
|
Frank volgens mij had je middagdienst, want ik mis je op de foto´s Wordt het donderdag wijk of schell
|
|
|
Haring High Richardt
|
Wordt het donderdag wijk of schell Wijk ???????? Wat mot jij nou op Wijk ???? Zoetwaterkiter Ijselmeer is ook beter voor je ballen, water is een stuk kouwer dan de zee
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Als het werk het toe laat, ben ik donderdag in de namiddag op Schellie......................
|
|
|
|
On the Loose
Logs: 0 | 194 uur
|
't zal moeilijk worden maar denk dat ik er wel ben.... Gaan er nog mensen 2 april naar Wijk aan Zee voor de Springbattle??? Lekkere zw-er vooralsnog.... Shoot donderdag kan ik echt niet...
|
|
|
mocem
|
donderdag ga ik naar wijk. Op schell is de wind nog iets vlageriger voorspelt. Actuelewaterdata zal er wel als een zaagblad uit zien.
|
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
ben donderdag ook van de partij richting schell en vrijdag zeker ook varen zal een uurtje of 2 worden als ik er ben gezellig
|
|
|
|
Haring High Richardt
|
Kan alleen in de middag Ziet er top uit Ook vrijdag vrij, ook weer windt voorspelt
|
|
|
Tim_GTS5
|
Aankomende Zaterdag is er een testdag van Van den berg @ Schellinkhout, temperatuur wordt lekker en er staat een goed windje Merken die aanwezig zijn:
F-One, Naish, North, Ozone, RRD, Nobile, Slingshot, Wainman
|
|
|
|
|
Giertje
|
Ja Ja Dat ziet er weer Top uit! En nu met zijn alle snel naar van den Berg. Na al dat lekkere eten wordt het tijd voor een extra grote nieuwe kite
|
|
|
mocem
|
Kahoera's 13.5 zijn besteld! Hele dag rakken varen
|
|
|
Langbeest
|
Hij is weer top Ries