On the Loose
Logs: 0 | 194 uur
|
Altijd leuk weer hoor, films van de Kite Kings On Tour Aankomende Zaterdag is er een testdag van Van den berg @ Schellinkhout, temperatuur wordt lekker en er staat een goed windje Merken die aanwezig zijn:
F-One, Naish, North, Ozone, RRD, Nobile, Slingshot, Wainman Lekker hoor, kga lekker (race)board testen zouden er ook zijn zeggen ze Wie gaan er nog meer ??? TOP weer lekker windje.... komt goed
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Mooi filmpie mannen ...heb weer veel gemist . Morgen vanaf een uurtje of 13.00 op Schell ...Het ziet er de komende dagen weer goed uit..
|
|
|
audi
|
Komt VDB niet met best kites?
|
|
|
Jelle
|
versus
|
|
|
Jelle
|
wind die niet voorspeld is
|
|
|
On the Loose
Logs: 0 | 194 uur
|
Komt VDB niet met best kites?
Best kiteboarding heeft laten weten dat zij ook aanwezig zijn met testmateriaal.
De voorspellingen zien er nog steeds prima uit voor zaterdag, dus tot dan!
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Wat zei die van je handschoenen ???
Handschoenen achter gelaten. Erik gaat het opnemen met Ion. Komt allemaal weer goed. Zal wel nieuwe krijgen. Ik hoor het wel van Erik. Komt VDB niet met best kites?
Erik zei dat hij as zaterdag waarschijnlijk de nieuwe Nemesis bij zich heeft om te kunnen testen. Zou leuk zijn. Eens kijken of het wat is.
|
|
|
Tim_GTS5
|
Morgen @ Schel rond 17.00 tot het licht uit gaat , wetsuitje kan weer aan !
|
|
|
|
joosie
|
ja morgen eindelijk sinds november weer s'middags t water op zin in
|
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
ja ja ben er ook lekker rakkies varen
|
|
|
Frank82
Logs: 0 | 164 uur
|
Kunnen de schoentjes overigens al weer uit? Water is zo'n 10 graden en lucht 12-13? Neem ze wel gewoon mee en zie daar wel.
|
|
|
|
isomis
|
Wat zei die van je handschoenen ???
Handschoenen achter gelaten. Erik gaat het opnemen met Ion. Komt allemaal weer goed. Zal wel nieuwe krijgen. Ik hoor het wel van Erik. Komt VDB niet met best kites?
Erik zei dat hij as zaterdag waarschijnlijk de nieuwe Nemesis bij zich heeft om te kunnen testen. Zou leuk zijn. Eens kijken of het wat is. Ik ben er aanwezig om Best te vertegenwoordigen en de volgende spullen zullen er zijn via VDB: Taboo 7m Taboo 9m Taboo 10m Taboo 15m Kahoona 9.5m Nemesis 8m Nemesis 12m Armada 134 Armada 137 Spark 140
|
|
|
audi
|
Mooi kan ik mooi een taboe testen
|
|
|
|
Haring High Richardt
|
zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz zzzzzzzzzzz wakker
|
|
|
|
|
FlyingHigh
|
Lekker windje mensen. Lekker wezen knallen? Zal wel druk geweest zijn op Schell. Kon helaas niet vandaag.
|
|
|
|
ricadelic
|
Ik ga over een uurtje eens een kijkje nemen bij Schellinkhout. Zijn er nog anderen die ook na het werk hetzelfde idee hebben?
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Het was weer lekker op Schellie niet te druk ..maar het ging wel steeds harder waaien had mijn handen vol aan mijn 9 mtr ...maar het ging wel lekker hooggg.. Morgen nog zo,n dagje ben er weer om 13.30 uur ...
|
|
|