sjorsmaster
|
ik heb alleen de best waroo geprobeert maar vond hem ni lekker ik ga denk ik een north rebel kopen
|
|
|
CHRIZZZZ
|
tribal (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
VincentC
|
Allround kite en dikke kwaliteit, ga dan voor de Rebel. Wil je een goedkopere oplossing, haal dan de Waroo.
|
|
|
|
Gerrie
|
Er viel mij trouwens wat op in de Access als je alle prijzen met elkaar vergelijkt.
Best, het merk dat zich als goedkoop onderscheid, heeft dit jaar de duurste kite van alle merken; namelijk de Waroo Pro. (Ik heb alleen de 9m vergeleken: 1523,- euro (geschokt_kitesmiley) )
Trouwens de gewone Waroo en de Naish boxer SLE kun je voor dezelfde prijs kopen. Dus die Waroo is ook niet bepaald goedkoop. En de restwaarde is minder. Dus is de Naish Boxer SLE eigenlijk goedkoper.
|
|
|
slufterhufters.com
|
Zou kiezen tussen de Best en RRD.
En ik heb wel al die kites in mijn handen gehad daarom de keuze tussen die 2.
De Hyper type heeft veel low end, dus een 12m als grootste is meer dan genoeg. Hyper is ook zeer goed afgewerkt op veel punten, vliegt voorspelbaar, brute lift en hangtime, stuurt direct maar niet overdreven snel, kite is makkelijk met 1 hand te vliegen, mooie overgang tussen power en depower, goede feedback van de kite, bar is zeer goed.
Waroo zit met zijn low en high end in het midden, dus goede low end en goede high end, prima afgewerkt, vliegt heerlijk, stuurt direct maar niet te snel, mooie overgang tussen power en depower, kite klappert niet bij depoweren, bijzonder goede stopper, makkelijk met 1 hand te vliegen.veel lift en hangtime. Bar is ook prima.
Na afstellen kan je met beide kites ook redelijk freestylen.
|
|
|
|
Kevin
|
Er viel mij trouwens wat op in de Access als je alle prijzen met elkaar vergelijkt.
Best, het merk dat zich als goedkoop onderscheid, heeft dit jaar de duurste kite van alle merken; namelijk de Waroo Pro. (Ik heb alleen de 9m vergeleken: 1523,- euro (geschokt_kitesmiley) )
Trouwens de gewone Waroo en de Naish boxer SLE kun je voor dezelfde prijs kopen. Dus die Waroo is ook niet bepaald goedkoop. En de restwaarde is minder. Dus is de Naish Boxer SLE eigenlijk goedkoper.
Viel mij ook al op dus best is zeker niet meer de goedkoopste. Ontopic: Ik zou idd ook de Boxer SLE als optie nemen erbij want das echt een fijne kite! voor de Alrounder
|
|
|
benjamin
Gast
|
Ik vindt persoonlijk de rebel een te hoogte vliegsnelheid hebben, zeker de 9. Hypertype fijne vlieger ik mis het directe gevoel wat de rebel wel heeft. Tribal vindt ik niet in dit rijtje thuis horen goede directe kite meer freestyle gericht. geen ervaring met de waroo.
ik zou ook eens gaan kijken voor de
*ss link *ocean rodeo rise *ozone instinct sport
|
|
|
|
Belly ItW
|
en daar gaan we weer ik vaar een impact:) maar ik zou als ik jou was wel voor de north of f-one gaan! qua qualiteit van die 4 north en f-one zijn gewoon altijd super!!!
|
|
|
Gwensio
|
hmm ik denk dat je qua afwerking bij allemaal goed zit maar vind de service van naish een beetje dom kijk naar die insert uit die soll en best heeft de hond op eet garantie heb van f-one ook goede service gekregen toen ze me een gebruikte bar hadden gegeve van rrd weet ik niet..
maar als ik jou was zou ik ze allemaal ff uitgebreid gaan testen heb je veel meer aan dan die non-objectieve meningen
|
|
|
Buur
|
Ik zou als ik jou was even op 1april naar schellinkhout gaan, daar is de vd Berg testdag, daar kan je vol op testen, sowieso is de Tribal 2 daar uitgebreid aanwezig en testbaar!!! OP de F one TESTTOUR 2007
|
|
|
100%-DINGES-®!!!!!!!!
|
die tribal is zoooooooooo lekker!!! en 'n echte allround kite! ik vond ze te duur maar anders was ik op zeker voor de tribal gegaan!
|
|
|
slufterhufters.com
|
Is koeschijt dat North of F one betere kwaliteit is.
Vooral de Hyper Type is zeer duurzaam en sterk gebouwd, ik heb weinig kites gezien die zo versterkt zijn op veel punten.
En neem de 2007 Waroo's echt zeer sterk en duurzaam gebouwd.
Wat ik belangrijk vindt met een Bow kite is de bardruk en stuursnelheid. Je staat eigenlijk constant met die bar in je handen, dus is een lage bardruk erg fijn, ook is licht sturen wel lekker.
Ik heb haast alle Bow's in mijn handen gehad, alle Bow's zijn hetzelfde in eigenschappen het verschil zit het hem in de bardruk en stuursnelheid. Ook is de overgang van power naar depower belangrijk, aan/uit is klote, een mooie overgang is alleen maar lekkerder met kiten.
Alleen de Rebel heeft nog dat aan/uit gevoel, en stuurt enorm snel en direct, de rest van de Bow's hadden een mooie ovegang in hun power en depower, ook is bij de 2007 Bow's het doodvallen weg, laat je je bar los dan zink je niet gelijk, of de kite valt voorover uit de lucht.
Heel belangrijk is de bar, die moet simpel en er moet alleen opzitten wat je nodig hebt. Er zijn van grote merken barren bijgeleverd die gewoonweg een schande zijn.
|
|
|
|
Formula1
|
F-One Tribal II, van wat is ervan heb gelezen is dit de beste kite all-round. En ziet er ook nog eens goed uit
|
|
|
Parkie
Logs: 0 | 12 uur
|
Dit zijn nou echt de reacties waar we wat aan hebben..... F-One Tribal II, van wat is ervan heb gelezen is dit de beste kite all-round. En ziet er ook nog eens goed uit Ik heb van horen zeggen, mijn kite is de beste, mijn vried vaart met de.... etc etc Jonge jonge jonge, geweldige reacties weer hier, als je nog nooit ook maar een van de kites vast hebt gehad wat zitten jullie allemaal te zeiken dan. Kijk Arno is de enigste die nog de moeite neemt om op deze vraag een nuttig antwoord te geven. En hij heeft hier het recht toe, als er iemand in NL is die bijna alle kites vast gehad heeft is hij het wel. Dus iedereen die niet meer als 2 van de bovengenoemde kites getest heeft, HOU JE BEK
|
|
|
Morres
|
doe eens gefrustreerd juh aap.
Zo is het toch altijd, het is niet alsof er een objectiet-testpanel is ofzo...stakker
|
|
|
100%-DINGES-®!!!!!!!!
|
Dit zijn nou echt de reacties waar we wat aan hebben..... F-One Tribal II, van wat is ervan heb gelezen is dit de beste kite all-round. En ziet er ook nog eens goed uit Ik heb van horen zeggen, mijn kite is de beste, mijn vried vaart met de.... etc etc Jonge jonge jonge, geweldige reacties weer hier, als je nog nooit ook maar een van de kites vast hebt gehad wat zitten jullie allemaal te zeiken dan. Kijk Arno is de enigste die nog de moeite neemt om op deze vraag een nuttig antwoord te geven. En hij heeft hier het recht toe, als er iemand in NL is die bijna alle kites vast gehad heeft is hij het wel. Dus iedereen die niet meer als 2 van de bovengenoemde kites getest heeft, HOU JE BEKnou nou!?!? ik snap waar je vandaan komt maar om het nou zo te zeggen!
|
|
|
Parkie
Logs: 0 | 12 uur
|
Zo is het toch altijd, het is niet alsof er een objectiet-testpanel is ofzo...stakker
Ja en dat is ook waarom ik er zo moe van word, het was ooit een heel informatief forum. Maar de laatste tijd is de kwaliteit van de antwoorden nul komma nul. maatje van mij had idd ook een SS diesel, zijn goede beginners kites, waar je ook nog later veel plezier aan hebt, hij had een 13m² en weegt ook 85kg
nee, fuel niet, dat ging over prijs, is geen beginners kite de fuel..zegt men
|
|
|
slufterhufters.com
|
Sjokweef heeft gelijk
Dit is al zo vaak voorbij gekomen, er is veel over gepost, maar schijnbaar wordt er niks van aan getrokken door sommige 'horen van of ik heb ergens gelezen types'...
Als je zo graag je post aantal omhoog wilt krijgen begin dan een eigen forum en post daar tot je aan de miljoen zit.
Op totaal verwarde niet onderbouwde uit de lucht gegrepen reakties zit niemand te wachten. Je zet je zelf voor lul en je voegd niks toe.
Lees je eigen posts eens door zou ik zeggen, het is in veel gevallen lachwekkend.
|
|
|
Morres
|
Ja en dat is ook waarom ik er zo moe van word, het was ooit een heel informatief forum. Maar de laatste tijd is de kwaliteit van de antwoorden nul komma nul. maatje van mij had idd ook een SS diesel, zijn goede beginners kites, waar je ook nog later veel plezier aan hebt, hij had een 13m² en weegt ook 85kg
nee, fuel niet, dat ging over prijs, is geen beginners kite de fuel..zegt men
Ik zeg toch ook niet dat ik net zulke antwoorden geef, ik zeg JUIST dat het logisch is dat mensen zulke antwoorden geven, hij vraagt toch wat het beste is om te kopen, en het beste is een persoonlijke smaak, dus stop met bitchen, als je onomstotelijk de beste kite wilt hebben kan je lang zoeken....zaikerd
|
|
|
slufterhufters.com
|
Het is juist onlogisch dat er zulke antwoorden worden gegeven omdat je van tevoren al weet dat diegene die kite heeft die die aanprijst. Maar je kan het niet onderbouwen wat blijkt in veel posts, om de simpele reden dat ze die andere kites niet in hun handen hebben gehad, en in je handen hebben gehad is dus meer dan 4x ermee gevaren hebben.
Hij vraagt: Stel geld is no issue, wat is dan *de* allround kite om te kopen. Hij vraagt niet om de beste.
In principe is van de 4 kites die hij opnoemt de F-One Tribal II de meest allrounde.
|
|
|