Lex
|
knmi zegt een krachige wind aan de kust en in het noorden nog hardere wind . dus ik ga het rpoberen
|
|
|
JB - On The Edge
Logs: 0 | 165 uur
|
Peter Timofeef geeft net aan: Beetje zon, 15 graden en 3-6 Bft (ofwel, aan de kust 6) Ofwel!! GAAAAAAAAAAAAAN!
Maar met wie kan ik mee rijden!!! PLEASE!!!
|
|
|
~Kas
|
kas, ik ben 11 jaar, spots: oostvoorne,soms vrouwenpolder. mail: kas_je@hotmail.comgroetes kas
|
|
|
Lex
|
kas, ik ben 11 jaar, spots: oostvoorne,soms vrouwenpolder. mail: kas_je@hotmail.comgroetes kas vrouwenpodler zijn we 1 keer geweest.....
|
|
|
JB - On The Edge
|
..en morgen dan????
Ook weer tegenstrijdige berichten!! Op watersportweer nog geen 10 knopen...en andere sites praten over 5-6 Bft! Maar ook luchtvaart bericht van KNMI is niet positief..en die is vaak wel goed...
|
|
|
Alferink
|
ik ga morgen gewoon kijken, later in de middag misschien nog wat,
Voor vandaag was ook 2 knp voorspelt, en t waaide ineens 15 knp.
Zo niet, pech gehad.
|
|
|
jeroen90
|
en ik moet lekker weer werken en dinsdag school... maarja volgend weekend hoop ik maar op:P
|
|
|
Lex
|
wij gaan ook maar gewoon....gister watersportweer 18 knopen en nu 4...ik geloof die van gister (grinnik_kitesmiley) . Ik zie jullie zo
|
|
|
|
Alferink
|
wij ook, ff om 12:00 kijken.
|
|
|
Jolien.
|
Mmmm.. ik weet ook niet zo goed of ik moet gaan of niet, tis wel een uur rijden (B'dam)
|
|
|
Dutch_windmill
|
ik moet morgen in den haag zijn om te werken, ben van plan om daarna 16.30 naar scheveningen te gaan. zijn er nog lotgenotten?
|
|
|
Peterkiter
|
Als het beetje droog blijft ben ik morgen ook op scheveningen. Kom met OV weet iemand welke tram je het beste kan nemen?
|
|
|
Stefan24
|
Hey Martijn ik stuur je net een pb of je morgen mee ging naar Oostvoorne maar dat gaat hem waarschijnlijk dus niet worden als je moet werken in DenHaag.
Zijn er wel nog andere mensen die morgen richting Autoplaya gaan?
|
|
|
JB - On The Edge
|
Helaas...morgen en woensdag andere verplichtingen...kan donderdag weer! Maar zal dan avondsessie worden!
@ Stefan24: Wellicht moeten wij ook eens carpoolen? Heb jij vervoer??
|
|
|
Stefan24
|
Ja ik heb vervoer, maar helaas weinig tijd de komende maand ivm tentamens. Als ik ga moet het wel mogelijk zijn.
|
|
|
Bossie
|
ik ga vermoedelijk rond 17:00 richt scheveningen
|
|
|
Dutch_windmill
|
mooi, ik ben er ook rond die tijd. hopelijk blijft het waaien??
|
|
|
Bossie
|
ff een vraag he waar kan ik als best me auto parkeren? (in scheveningen)
|
|
|
D.D
|
ff een vraag he waar kan ik als best me auto parkeren? (in scheveningen)
Daar voor bij de skihut is het toch gratis parkeren? vlak bij de haven daar...
|
|
|
JB - On The Edge
|
...en wederom alle weerberichten gewijzigd....en dus de rest vd week geen wind meer....en het weekend...ik vrees ervoor... (angry_kitesmiley)
|
|
|
DENNS
|
nog mensen die vanavond ff gaan kite?( autostrand, rockanje, slufter))
laterzzzz
|
|
|
Alferink
|
Zo, was weer een enerverende avondsessie, wind viel wat tegen, maar af en toe een lekkere lange vlaag en toch wel ene paar leuke dingetjes kunnen doen.
|
|
|
|