Kiters uit Rotterdam , meld je!

Lauw
Administrator

Logs: 0 | 6 uur
Antwoord #875 September 16, 2007, 14:59:11
edit2Rapporteer  
nou dan ga ik ook maar carplaya..wanneer de wind begint aan te trekken:)
El Rudo

Logs: 0 | 252 uur
Antwoord #876 September 16, 2007, 15:00:29
edit2Rapporteer  
hey poor, ik ben er ook wel vanmiddag, zou het mogelijk zijn dat je een paar mb film aan mijn falen vergooid? ik ben wel benieuwd hoe hobbezakkerig ik er op sta. wordt één van de 2 kites uit m'n avatar. Als het niet lukt is het ook niet erg.
R.B.

Antwoord #877 September 16, 2007, 16:32:01
edit2Rapporteer  
Goedemorgen,

Ik ga nu maar weer rijden en kom ook naar car playa, normaal altijd eerste duintje maar misschien loop ik vandaag is een x door naar de zandbank. Ligt eraan hoeveel mensen ik al op het water zie.

Mikey_mike

Antwoord #878 September 16, 2007, 21:04:04
edit2Rapporteer  
Hey ik ben Michael 23 jaar en ben beginner, heb vrijdag gevaren en was voor mij absoluut een top dag heerlijke side shore wind op het autostrand en heb heerlijk gevaren. Misschien zijn hier nog meer beginners die vaker willen kiten maar niet kunnen omdat er niet altijd iemand mee kan, want kite nu samen met een maatje maar we kunnen vaak niet samen omdat we allebei onregelmatige werktijden hebben.

Woon zelf in Spijkenisse en heb vervoer dus als iemand zin heeft om een keer te gaan kiten op het helaas nog steeds autovrije auto playa laat dan een berichtje achter of mail naar michael@boekholt.nu dan kunnen we misschien keertje kiten.

PS. Echt balen dat ik vandaag niet kan maar zal wel superdruk geweest zijn vandaag
Lex

Antwoord #879 September 16, 2007, 22:14:51
edit2Rapporteer  
He jochen ik zag je lopen met je vriendin! Verder was het erg gezllig weer..... ThumpsUp
DENNS

Antwoord #880 September 16, 2007, 22:23:03
edit2Rapporteer  
was weer heerlijk
nog ff lekkere downwinder gemaakt naar slufter!!!
JB - On The Edge

Logs: 0 | 165 uur
Antwoord #881 September 17, 2007, 02:13:53
edit2Rapporteer  
Was zeker een lekker dagje! Ik was er om half 1 ofzo en toen meteen een heerlijke sessie gevaren. Alwaar ik mn eerst boardtwists en boardgraps heb gemaakt. Helaas lukte het mn vriendin niet ze te filmen.

Na halfuurtje pauze om 3 uur weer verder gegaan en toen gign het minder, wind leek ook veel minder. Kon geen vette sprongen maken dus de filmpjes zijn weinig spectaculair.
Mijn sessie werd plots ook nog bruut verstoord toen er ineens een Sjokweef een halve meter voor mn crashte waar ik dus dwaars door de lijnen/bridle vaarde. Jammer dat ik de kite niet aan gort voer, want er kon geen sorry van af toen ik mezelf eindelijk uit de lijnen had bevrijd. Gelukkig hadden ik en mn kite niks, maar leuk was anders. Ik doe er ff een pic bij van de daders....als je jezelf herkend: Sorry is wel op zn plaats!
Ik zal ook ff een filmpje ervan op Youtube zetten en hier posten..is kort maar krachtig.

Heb vandaag ook voor het eerst een 360 geprobeerd, of misschien was het wel een soort backroll. 1e keer lange ik nog op mn board, 2e keer niet. Ook filmpje van, post ik nog voor de vraag wat het nu was?! :-)

Lekker dagje dus! Wel weer beetje druk...

Donderdag iemand?

@ Lex: Waar was jij dan?? Geef ff een brul volgende keer! Fijn te horen dat ik herkenbaar ben! :-)

@ Rudo: Helaas was je niet echt te vinden in de drukte...ook veel Shockwaves gezien...
-Mark-

Antwoord #882 September 17, 2007, 02:28:55
edit2Rapporteer  
ik ben net nog ff heerlijk naar scheef gegaan tot 8 uur kunnen varen toen werd het snel donker, maar was heerlijk van 5 tot 8.
jeroen90

Antwoord #883 September 17, 2007, 02:33:01
edit2Rapporteer  
ja heerljik dagje.. Hard gepowered met me 12m naar slufter gekite daar ff in golven gespeeld downwind terug naar autoplaya en daar nog ff lekker gekite..
jer@en

Antwoord #884 September 17, 2007, 02:41:14
edit2Rapporteer  
was weer heerlijk
downwinder naar slufter. vandaag??? (geschokt_kitesmiley) (geschokt_kitesmiley)?????? je bedoelt vanaf de slufter denk ik
El Rudo

Antwoord #885 September 17, 2007, 03:07:28
edit2Rapporteer  
@ Rudo: Helaas was je niet echt te vinden in de drukte...ook veel Shockwaves gezien...

maakt niet uit, ik heb het enorm naar m'n zin gehad, riant gepowered met 16m, neem een andere keer wel m'n eigen crew mee. Wat een dag idd! En ik ben met jumpen toch wel dik over de meter gegaan, heb er zelfs nog een paar geland. laterz!
Marc_87
Moderator

Logs: 0 | 758 uur
Antwoord #886 September 17, 2007, 03:30:40
edit2Rapporteer  
Ik heb ook zeker weer lekker gevaren op autostrand, lekker met mijn 9m.
Later werd de wind wel minder tussen 3 en 5 ofzo maar daarna trok die weer
aan dus ik heb niet mijn 14m gepakt.

Maar een vraagje, welke kiteschool geeft les met de Ozone Instint light?
JB - On The Edge

Logs: 0 | 165 uur
Antwoord #887 September 17, 2007, 03:34:23
edit2Rapporteer  
Edit, hier die Shockwaave die voor mn vinnen neerknalde...

http://www.youtube.com/v/QBnpMatWYWM
[Youtube]QBnpMatWYWM[/Youtube]

(kon je dit nou embedden?? Hoe ook alweer?)
Lauw
Administrator

Antwoord #888 September 17, 2007, 03:41:07
edit2Rapporteer  
te komisch filmpje poor, maar ik kan me voorstellen dat je het niet chill vind. Damn dat ding crsahed precies voor je en jij vaart er dik in. Geluk dat je er niets aan over hebt gehouden!
D.D

Antwoord #889 September 17, 2007, 03:44:13
edit2Rapporteer  
Ik was op slufter, heb lekker met me 8 gevaren schater af en toe stond ik nog best redelijk gepowerd ook..
In iedergeval wel de heledag hoogte kunnen lopen/houden met een 120 bij 36 board en een 8m kite! (grinnik_kitesmiley)
Wat een goeie low end toch he die torch Joepie
DENNS

Antwoord #890 September 17, 2007, 03:44:25
edit2Rapporteer  
was weer heerlijk
downwinder naar slufter. vandaag??? (geschokt_kitesmiley) (geschokt_kitesmiley)?????? je bedoelt vanaf de slufter denk ik

Nee, van autostrand naar slufter ff loopen beulen daaro:P en daarna weer terug:D
was heerlijk!
Lauw
Administrator

Antwoord #891 September 17, 2007, 03:46:25
edit2Rapporteer  
een upwinder dus;) aangezien met deze windrichting slufter niet echt downwind van autstrand ligt
D.D

Antwoord #892 September 17, 2007, 03:47:05
edit2Rapporteer  
een upwinder dus;) aangezien met deze windrichting slufter niet echt downwind van autstrand ligt

Upwinder en daarna downwinder:D
DENNS

Antwoord #893 September 17, 2007, 03:48:14
edit2Rapporteer  

Upwinder en daarna downwinder:D

juist:P.
JO'Neill

Antwoord #894 September 17, 2007, 04:15:45
edit2Rapporteer  
@Poor: Jij heb nog geluk gehad...was afgelopen vrijdag lekker aan t varen..zie ik ineens een kite van links op me af vliegen..in een loop...(was beginner..gevallen..bar vastgehouden aan 1 kant.......) hij loopte vol met de lijnen door mn kuiten...werd onderuit gevaagd..mijn kite vloog door zijn lijnen.....gelukkig viel de spaghetti wel mee...maar keek daarna naar mn benen....blauw, paars, rood en een witte snee van 15 cm....beide benen...en 1 enkel verzwikt..lekker is dat!!!
Vandaag kon ik t toch niet laten om weer t water op te gaan...ging opzich proma..maar wel last van water dat achter tegen mn kuiten spatte...en af en toe van mn enkel..maar heb gister dus amper kunnen lopen :S
Gelukkig kwam er wel een sorry vanaf...Wink
Marc_87
Moderator

Logs: 0 | 758 uur
Antwoord #895 September 17, 2007, 04:21:55
edit2Rapporteer  
@ Poor, dat is niet misselijk! Die kite zal maar boven op je knallen.
Ik heb het niet zien gebeuren, maar ik heb het vandaag ook bijna gehad.
Iemand crashte zijn Waroo 2m achter mij. :S
Ron Rodeo

Logs: 0 | 50 uur
Antwoord #896 September 17, 2007, 12:21:25
edit2Rapporteer  
Yo..

wat was dat een geile dag zeeeeeeggggggggggggg ListenToMe

Ook lekker achterin bezig geweest vlak bij de slufter. lekker rustig zeg.... ThumpsUp
mooi kommetje met een mannetje of 5-6 aan het rossen geweest. Joepie YeSS

Mij eerste Back roll geland!!!!!

Alleen Lex ff kort gezien voor de rest niemand ,maar ja iedereen was natuurlijk druk bezig.

Woensdagmiddag ga ik weer denk ik.
Spike_L

Antwoord #897 September 17, 2007, 12:23:49
edit2Rapporteer  
Was gisteren zeker druk! Was er pas laat: rond half 5. Vond de wind toen net aan, kon niet echt lekker varen. Op de 1 of andere manier had ik zelf moeite met hoogte houden, maar dat kan ook nog aan mijn eigen techniek liggen.. Smiley) Ene keer gaat het beter dan de andere.
Helaas niemand gezien/herkend!
Michiel.
Moderator

Logs: 0 | 308 uur
Antwoord #898 September 17, 2007, 13:35:23
edit2Rapporteer  
Ook lekker achterin bezig geweest vlak bij de slufter. lekker rustig zeg.... ThumpsUp
mooi kommetje met een mannetje of 5-6 aan het rossen geweest. Joepie YeSS

Tja, en dat was pal in het vogelgebied. Het was gisteren zo extreem druk (beide parkeerplaatsen stonden na 13:00 uur vrijwel vol, auto's zelfs geparkeerd langs de weg!!!) dat ik tientallen mensen bezig zag in het vogelgebied. Persoonlijk baal ik van die gebieden, maar dit soort dagen kunnen de spot ernstig in gevaar brengen als een paar van die vogelaars hierover gaan klagen.

Wees gewaarschuwd!

Overigens zou het gisteren flink gaan waaien, maar dat bleef uit. Was in de middag rond de 15kn, dus helemaal niet zoveel wind. Af en toe een uitschieter naar 20kn.
El Rudo

Antwoord #899 September 17, 2007, 14:14:05
edit2Rapporteer  
Ik vind het vaag, werd nog gewaarschuwd door een andere kiter met een heeeele mooie vlieger toen ik die kant op ging, terecht want ik wil niet in een vogelgebied gaan kiten. Op de de sluf staan links van de 1ste trap bordjes, en dat zou dan langs de hele kust doorlopen tot de bordjes 300m rechts van het 1ste duintje op de  playa. Dit plaatje van HL geeft een veel kleiner gebied aan, en dan zou Okicoke wel mogen raggen daar.
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.