Gewoon Stefan
Logs: 0 | 19 uur
|
komt goed, zal vragen of de AH ons kan sponsoren,. Denk dat het iets wordt met met krentebollen, eierkoeken, snikkers en fanta en het toetje buggels. Toch wel het betere energievoer te noemen om te oefenen voor de backroll, als ik mijn board kwijtraak wil ik dat wel in style doen... Tot morgen, Harald komt ook weer mee
|
|
|
richard
|
Ik zie 3 kites op de scheef varen op de beachcam. Er staat toch bijna geen wind !? 6,1 m/s op HVH
|
|
|
Steef S
|
Ik ben van plan om woensdag te gaan maar is auto playa te doen met NO? @ michiel: hoezo is noordenwind eigelijk de nr 1 wind om je boardje kwijt te raken?
Gr Steef
|
|
|
El Rudo
Logs: 0 | 252 uur
|
NO kan wel met laag water, maar je moet de spot goed kennen en niet dieper komen dan je kan lopen (50 cm). De playa wordt de laatse tijd snel ondieper. NO is wel bagger wind, vlagerig etc. Zorg er voor
om je board kwijt te raken is aflandige wind een goed hulpmiddel. Pak een landkaart en kijk of de wind naar het strand toe of van het strand afblaast om vast te stellen welke wind nog meer aflandig is.
Leuk wel die S van Steef in je logo!
|
|
|
Steef S
|
Thanks Rudo:)
Ik kom bijna elke week op oostvoorne dus de spot ken ik wel alleen bijna nog nooit gevaren met NO dus bedankt voor de info en je comment over mn logo;) Had het namelijk nog nooit zo bekeken;)
Gr Steef
|
|
|
Spoon
|
hehe zoiets dus
|
|
|
|
Spoon
|
super teef... maaruh el rudo.. ik zie helemaal geen streepje tussen de S en de t... Joh!
|
|
|
milamber
|
Ik hoop op HvH morgen eind van de dag! Zwembroek ligt in ieder geval klaar!
|
|
|
Steef S
|
@spoon: zeer vet gemaakt;) Heb hem gelijk als mijn nieuwe avatar:)
|
|
|
|
hans
|
hee allard, lachen dat je ook eindelijk kitehigh heb ontdekt ,okee ik kwam er ook pas na 3 jaar achter maar goed beter laat dan nooit wanneer gaan we van de week weer na werk.
|
|
|
|
Steef S
|
Hmmm .. heb hem al wel geupload.. duurt vast ffkes...
|
|
|
Robert H.
Logs: 0 | 2 uur
|
@Michiel; toch maar eens gaan kijken voor een groter boardje! Enne ik dacht al dat ik met mijn 11m zo lang kon doorvaren!!
|
|
|
Spoon
|
als klein avatar plaatje komt het niet helemaal tot zn recht :S... moment...
|
|
|
Spoon
|
zo is die mooier... hoop ik
|
|
|
Steef S
|
Whaha super vet!!! Relaxed van je man!
|
|
|
EnJoy
|
Leuk gedaan :-)
Gelijk een ideetje voor de windstille dagen, cursusje adobe & co
|
|
|
El Rudo
|
Ik heb 'm even voor je vertaald: "S-Bitch"
Grappig he! Bitch is Engels voor een soort hond. En El Rudo Spaans voor De Hufter.
|
|
|
Steef S
|
S-Bitch:P Haha vet grappig.. Hoewel El Rudo toch ook wel een chille naam is alleen de vraag... hoe kom je erop ;-)
|
|
|
EnJoy
|
Ben benieuwd naar een nieuwe Spoon-creatie obv deze vertaling :-)
|
|
|
sjorsie
|
he jongens valt er morgen niet op de slufter te varen?met NO...en dan aan de kant waar die baggerboten bezig ,richting dat naaktstrand?wil ff na werktijd kiten
|
|
|
El Rudo
|
S-Bitch:P Haha vet grappig.. Hoewel El Rudo toch ook wel een chille naam is alleen de vraag... hoe kom je erop ;-) DAT moet je aan mn moeder vragen... zo heet ik namelijk (zonder El dan). En toen zag ik een keer een in Mexico een Jean Claude VanDamme video liggen die "El Rudo" heette.
|
|
|