Ron Rodeo
Logs: 0 | 50 uur
|
Hmm....WSW geeft ook ineens veel wind voor morgen, vanaf 15.00....als dat geen enorme bui is dan hebben we het goed! Vrijdag ziet er ook goed uit, kan dan alleen de middag...morgen hele dag vrij....afwachten maar...niks is zeker...
KNMI: In de middag ontstaan in het zuidwesten de onweersbuien die soms gepaard gaan met hagel, zware windstoten en lokaal veel neerslag. De buien trekken oostwaarts. Na passage van de buienlijn draait de wind naar westelijke richtingen en neemt aan de kust mogelijk kortdurend toe tot hard.
Idd.en WSW geeft vanaf 18:00 ook rond de 19 knopen af dus zou best wel eens een donderdagavondsessie kunnen worden.
|
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Nu weer guru.PRO die zegt vrijdag 17kn gemiddeld over de hele dag, en donderdag na 19u kans op 20kn in de avond.
wf.SF heeft het net weer verandert: die gaat mee met guru.PRO wat betreft vrijdag, maar donderdagavond is daar inmiddels weer uit de voorspellingen...
|
|
|
Spoon
|
leuk spelletje zo.. de kans op varen voor mij is net zo groot als de jackpot van de staatsloterij... (dat rijmt, moet er misschien maar een liedje over maken..)
|
|
|
|
Ron Rodeo
Logs: 0 | 50 uur
|
leuk spelletje zo.. de kans op varen voor mij is net zo groot als de jackpot van de staatsloterij... (dat rijmt, moet er misschien maar een liedje over maken..) Heb je een 1/5 kite dan?
|
|
|
Hard2Handle
Logs: 0 | 432 uur
|
de Idd.en WSW geeft vanaf 18:00 ook rond de 19 knopen af dus zou best wel eens een donderdagavondsessie kunnen worden. dat zou fijn zijn, heb wel weer zin in een goede ram en hak sessie!
|
|
|
Spoon
|
Heb je een 1/5 kite dan? de doormidden gescheurde fuel is op 1/5e doorgescheurd .. telt dat ook?
|
|
|
|
Naishie
|
Wil niet negatief zijn maar voor vrijdag blijft er niet veel wind over
|
|
|
|
El Banditos
|
masterkwaker moet wassen met zeep
|
|
|
Hard2Handle
Logs: 0 | 432 uur
|
Wil niet negatief zijn maar voor vrijdag blijft er niet veel wind over GVD *&*(#%@$*& hier word ik echt gek van de laatste tijd, zit je eigen te verhuigen op een mooie dag, komt ie dichterbij is het opeens weg.
|
|
|
El Banditos
|
ligt het nou aan mij, want op WFSF geeft hij bij mij nog 15,16,17 knopen aan
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
Wordt idd minder, zo rond de 15-17kn gemiddeld. Maar nog steeds genoeg om te varen. En de donderdagavondwind lijkt ook weg te ebben.....
|
|
|
|
El Banditos
|
Wordt idd minder, zo rond de 15-17kn gemiddeld. Maar nog steeds genoeg om te varen. En de donderdagavondwind lijkt ook weg te ebben.....
das dat wordt handjes vouwen en blijven hopen dat we iedergeval de vrijdag nog krijgen
|
|
|
rocket man
|
iemand naar de kerk kaarsje opsteken??
|
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
In rotterdam hebben ze geen kerken meer, alleen moskeeen. Kan dat daar ook?
|
|
|
|
|
JB - On The Edge
Logs: 0 | 165 uur
|
NOu, die buien komen er morgen wel, liefst zo snel mogelijk, want daarna wordt de wind goed! Zeker donderdagavondsessie!
|
|
|
|