Ron Rodeo
Logs: 0 | 50 uur
|
zondag meer wind dan vandaag, lekker spelen op autostrand. ga niet naar Brouwersdam, daar zullen wel 2.324.454 duitsers zijn.
|
|
|
El Rudo
Logs: 0 | 252 uur
|
Vandaag voor de tweede keer dit jaar op de autoplaya geweest.. lekkere sessie met glad water.. goed voor de sprongetjes oefenen! Moet ik vaker doen..
en vergeet niet de carve bochten, zag er goed uit! @ Ron, er zijn er nog veel meer (82.046.000) dus dat valt relatief enorm mee.
|
|
|
d@ni
|
Kort sessie op playa ging weer zwaar k.u.t. maar de wind was wel lekker.
Nou man ik vond je gelande sprong met kite loop er relaxt uitzien! Ik zag je anders ook een paar aardige sprongen maken en ik dacht ook een backroll kiteloop gezien te hebben Olten. Bij mij was het wel iets minder, zondag herkansing op de andere spot.
|
|
|
Spoon
|
ik moet mn vriendin nog even pleazen voor zondag... een hoop andere dingen op de agenda. Kunst route in rotterdam Carart in delft NK tonnetjesteken in kethel ik kan mijn enige vrije dag ontzettend nuttig en leuk besteden
|
|
|
martijn
|
ik ga zo maar even op hvh of ouddorp kijken. nog meer?
|
|
|
onedayfly
|
Dank je Rudo! Carven is tweede natuur met de mako hoor! Kan het van mezelf niet zien, maar het voelt wel geweldig! Ben er wel aan toe om nieuwe tricks te gaan leren... Maar eenmaal op het water vergeet ik dat gewoonweg weer. Gister wel de wantoetrie geboekt... thanks ... scheelt weer stofzuigen
|
|
|
El Rudo
Logs: 0 | 252 uur
|
ik moet mn vriendin nog even pleazen voor zondag... een hoop andere dingen op de agenda. Kunst route in rotterdam Carart in delft NK tonnetjesteken in kethel ik kan mijn enige vrije dag ontzettend nuttig en leuk besteden WOW! Wat oninteressant zeg! Vertel daar eens wat minder over?!
|
|
|
Spoon
|
WOW! Wat oninteressant zeg! Vertel daar eens wat minder over?!
hehe laat mij nou ook is even lekker klagen! dat jij als professioneel barbouwer bij een een of ander " kitemerk" werkt en dus tijd genoeg hebt om zo is ff tussendoor te gaan kite daar kan ik alleen maar van dromen moet ik het dan hebben over mijn speciale opmnbekroll? of dat mn broertje zn kite (bandituno van voormalig MB) met naish thorn uit 2009 bijna weg had laten drijven op oostvoorne? Of dat mijn VW t2 uit 79 niet zuinig is? Of dat ik honger heb? Of dat ik de 25e ga wakeboarden met teamdag van O'Neill? ... ok klaar. hoe laat zijn jullie er zondag? ik probeer wel wat te regelen
|
|
|
JB - On The Edge
Logs: 0 | 165 uur
|
Hahaha...
@ D@ni: Je met onze vriend Olten maar niet teveel ophemelen..die is niet snel tevreden en altijd bescheiden...maar prima kerel verder...hij zou eens wat vaker met MB (dan weet iedereen nog wie we bedoelen toch?) moeten praten..ze vullen elkaar goed aan...
|
|
|
Ron Rodeo
Logs: 0 | 50 uur
|
hoe laat zijn jullie er zondag? ik probeer wel wat te regelen de heeeeeeeeeeeeeeeele dag.
|
|
|
The O
Logs: 0 | 68 uur
|
voor de mensen die thuis waren wind is was weer volop lekker vandaag.
|
|
|
Hard2Handle
Logs: 0 | 432 uur
|
voor de mensen die thuis waren wind is was weer volop lekker vandaag.
hier was de wind ook lekker vandaag aan het einde van de dag...
|
|
|
|
Gewoon_Mart
Logs: 0 | 428 uur
|
Vandaag toch nog 3 uurtjes lekker kunnen varen op het palenplaya, wind was wel aan en uit.... maar voor een beetje cruise was het prima
Wie gaat er morgen nog een poging wagen?¿
|
|
|
Spoon
|
Jaa! Ikkuh!!
Hoe laat? Ik moet een beetje bijslapen maar ik denk dat ik er rond elf uur wel ben.
|
|
|
Gewoon_Mart
Logs: 0 | 428 uur
|
He theelepeltje, Ik ga om 09:00 fitness en rij daarna door naar het palenstrand. Ben er rond 11uur denk ik. Zie PB
|
|
|
|
hijo del viento
Logs: 0 | 777 uur
|
Dan is dat fitnessen van je ook de moeite niet ;-) Mmm ok je wil in Quiberon goed voor de dag komen begrijp ik!!
Ik zie je zo op de playa wel na de middag op mijn planning
|
|
|
Mikey_mike
|
wie gaat er desondanks de duitsers toch naar de brouwersdam
|
|
|
TT
Geen avatar
|
Ik ga vandaag sinds lange tijd ook maar weer eens kiten.
waar gaan de meeste heen en wat is vandaag de beste plek?
ook ik kom uit omgeving Rdam (zoetermeer)
zit te denken aan brouwersdam of oostvoorne
|
|
|
Mriek
|
Vanmiddag van de partij op palalalalaalja!
|
|
|
|
Mikey_mike
|
autostrand???? maar over de hele nederlandse kust staat NO wind en op brouwersdam ZO dat kan toch niet zal dat een foutje zijn
|
|
|
Mriek
|
Hij schommelt rond noord volgens AWD. Zolang hij niet te veel oost wordt moet het kunnen op Playa (Oostvoorne). Toch? Heren experts?
|
|
|