-Mark-
|
is denk ik leuk voor in de bergen of achter een auto
|
|
|
Patrick..!
|
Het is gewoon een beetje het zelfde als een skateboard. Door de voor en achterkant te bewegen ga je al vooruit.
|
|
|
Geen
|
dat werkt hebzelfde als die stepjes met 3 wielen, dan je jezelf vooruit moet werken, door de achterste voet te bewegen
|
|
|
|
Boudewijn
Logs: 0 | 257 uur
|
ik vind het er zo dom uitzien ...koop een voorgebouwd skateboard voor die prijs en je hebt er veel meer plezier van denk ik. essboards...leuk voor 1 keer misschien...
|
|
|
rikdekker
|
zon kleine supergoeie kitesurfchik, heb ik t zien doen in zo'n filmpje in tarifa..zag er wel vet uit maar lijkt aardig moeilijk...wat was dat, 2 poolse/duitse zusjes ofzo..
|
|
|
VincentC
|
Zijn echt sick! Zag laatst op de parkeerplaats bij Ankdijk een chick drmee bezig en zag er echt retevet uit. Ze stapte gewoon op en kon gewoon d'r eigen snelheid maken en ook gewoon tegen een heuveltje op boarden zonder af te stappen en af te zetten oid. Ook 360's draaien en zijwaards rijden is ermee mogelijk.
|
|
|
Marten
|
ik heb er ook 1!!!!
te vet als het niet waait. en 120 euro pff veel te duur.
|
|
|
sjorsmaster
|
jah het is vet maar denk dat je er snel genoeg van krijgt teminste ik zou niet elke dag denken nu ga ik ff door me straat racen op me essboard maar misschien vinden anderen dat niet zo....
|
|
|
Dylan
Geen avatar
|
Wij verkopen deze boards ook . Onze prijs is 59,- euro inclusief 1 jaar garantie. We hebben nog verschillende kleuren boardjes op voorraad. Stuur een mailtje naar info@waveboard.nl voor meer informatie!
|
|
|
Patrick..!
|
Kijk dat is beter. Voor 60 euro ga ik er ook aan denken om er 1 te kopen Maar 119 vind ik echt te duur.
|
|
|
Marten
|
yes, heb hem bij dylan gekocht.!!!!!!!!!
zelfs boardjes met camo kleur.
|
|
|
robin..
|
zon kleine supergoeie kitesurfchik, heb ik t zien doen in zo'n filmpje in tarifa..zag er wel vet uit maar lijkt aardig moeilijk...wat was dat, 2 poolse/duitse zusjes ofzo..
karolina heet ze volgens mij
|
|
|
VincentC
|
karolina heet ze volgens mij Ik denk dat je Gisela (Pulido) bedoelt
|
|
|
dude007
Geen avatar
|
Ik heb dr zelf ook al een tijdje 1 maar ik vind dit echt geweldig!!
Een maatje van mij kan dr echt van alles mee nose manuals ollies omspringen etc etc dit is ook erg gaaf om in pools mee te skaten en natuurlijk keihard downhill mee raggen!
Ik weet dat er binnekort een clinic komt in het vondelpark volgens mij de 16e maar dat weet ik niet zeker.
Kortom dit is een boardje voor kleine afstanden om leuk mee te jibbem/spelen!!!
|
|
|
narcotic
Geen avatar
|
hahahhahah, dit meen je niet.
b-e-l-a-c-h-e-l-i-j-k ! zelfs dat promo filmpje trekt op geen reet..
wat gaan ze nog uitvinden?
Binnenkort komen ze met extreme beachvolleybal-breakdancing-kitesurfen op de markt! dan zal aanslaan als een bom, let op men woorden!
|
|
|
royboy
|
lijkt me wel chill
|
|
|
Tommie
Geen avatar
|
ben het met narcotic eens. ik vind het nou niet echt aantrekkelijk. heel snel dribbelen met je benen, en zodra je een beetje gaat carven gaat ie de hoek om.
zou echt eens moeten uitproberen.
|
|
|
c0g
Geen avatar
|
Godzijdank! Eindelijk een skateboard met AlbertHein-wieltjes! Zat ik al jaren op te wachten Ik zou eerder voor een Freeboard gaan. lijkt meer op snowboarden. Enne.... POOLskaten met zo'n ding? Dan zou ik wel eerst een fullbodysuit aantrekken!
|
|
|
robin..
|
ziet er echt debiel uit
|
|
|
vin2481
Geen avatar
|
Voor 59 Euro heb je een speelgoedboardje en kun je echt geen echte Essboard krijgen.....
Heb bij Euro Funcenter op de Essboard gestaan en de kwaliteit van die 'boards' is super, en natuurlijk supergaaf om te doen!!!!!!
|
|
|
Nino
|
Dit is echt het meest belachelijke en saaie promofilmpje dat ik ooit heb gezien. Ik kan me niet voorstellen dat er iemand na het zien van dit filmpje zo'n ding koopt. Ordinaire geldklopperij in de orde van de lolobal, smurfensnot en dat soort kul. Tsja..
|
|
|
Jolien.
|
Patrick! jij koopt er toch geen:P Als je al na moet denken over 3.80 voor 2 blokjes sexwax xD Gier
|
|
|
Jarno
Geen avatar
|
Dus, ik heb er ook op gestaan
Het is zeker best grappig om op te rijden, om naar school te cruizen of door de stad, maar tricks? nee als je een kickflip wilt gaan leren, koop dan een skateboard, daar kun je uiteindelijk veel meer mee...
bovendien geloof ik ook niet dat die wieltjes hier echt voor gemaakt zijn ?
|
|
|