Was wel lekker bezig vandaag
Eesrt de lijnen toch nog gedraaid aangeknoopt.
Oke snel verholpen en lekker het water op.
Wind viel wat in dus dacht ff snel de 17 oppompen lijnen overzetten en gaan met die banaan
Werd er terecht op gewezen dat er een behoorlijke bui aan kwam maar dan toch lekker eigenwijs zijn.\
Ah vaar nog maar een rakje moet kunnen ben voor de bui terug.
Nou mooi niet dus vet overpowereed geen probleem trek je safety toch.
Daar is dat ding uiteindelijk ook voor.
Moet je alleen niet vergeten je leash te bevestigen.
En hoppa daar ging mijn kite door de lucht.
Gelukkig was er niet iemand direct in de buuurt dus alles met een sisser afgelopen.
Gasten nog bedankt voor het brengen van mijn board en het redden van mijn kite aan de dijk kant.
Schiet me de volgender keer ff aan trakteer ik op een biertje.
Moest vanmiddag vroeg weg van daar het ongeduld en niet controleren of alles wel vast zat.
conclusie van het verhaal neem je tijd om alles goed te controleren.
Foutjes zijn zo gemaakt.
oftewel.....bedenk goed wat je met je laatste rolo doet..... (grinnik_kitesmiley)Eesrt de lijnen toch nog gedraaid aangeknoopt.
Oke snel verholpen en lekker het water op.
Wind viel wat in dus dacht ff snel de 17 oppompen lijnen overzetten en gaan met die banaan
Werd er terecht op gewezen dat er een behoorlijke bui aan kwam maar dan toch lekker eigenwijs zijn.\
Ah vaar nog maar een rakje moet kunnen ben voor de bui terug.
Nou mooi niet dus vet overpowereed geen probleem trek je safety toch.
Daar is dat ding uiteindelijk ook voor.
Moet je alleen niet vergeten je leash te bevestigen.
En hoppa daar ging mijn kite door de lucht.
Gelukkig was er niet iemand direct in de buuurt dus alles met een sisser afgelopen.
Gasten nog bedankt voor het brengen van mijn board en het redden van mijn kite aan de dijk kant.
Schiet me de volgender keer ff aan trakteer ik op een biertje.
Moest vanmiddag vroeg weg van daar het ongeduld en niet controleren of alles wel vast zat.
conclusie van het verhaal neem je tijd om alles goed te controleren.
Foutjes zijn zo gemaakt.
nee. gelukkig voor je dat het allemaal met sissertje afloopt.
men geeft op bijvoorbeeld pagina 707 teletekst niet voor niets aan:
"tijdens buien windstoten mogelijk tot 30 knp."
sommige buien kunnen plots met 50-70 km p/uur aan komen zetten met alle geweld van dien.
wees wijs en vlucht naar de kant of blijf gewoon aan de kant, dat ene rakje kan altijd nog.
safety first!!!