Alferink
|
Eruithalen en opnieuw erin doen, of beetje oppompen en masseren, vergeet de massageolie niet.
|
|
|
#RemcO#
|
eeh? ik heb dat ook al 2 x gehad:P.. ik ging gewoon met heel m'n arm in m'n LE... en toen kon ik het ''Condoom'' zo recht duuuwen.>!!
|
|
|
aramfoil
|
ik zou geen masageolie maar talkpoeder gebruiken.
gewoon tube eruit halen (tegelijkertijd touwtje in LE voeren) dopjes erop (als ie leeg is), tube in een vuilniszak, talk poeder erbij, beetje lucht erbij en even schudden (nu zit het talkpoeder overal)
dan haal je de tube uit de vuilniszak en vouw je hem zigzag op (vanaf je ventiel naar links en rechts apart dus.) dan vraag je een vriend om even te helpen met invoeren van je tube terwijl jij die er met dat touwtje in trekt (vanuit rits naar tip)
dan je ventielen op de juiste plek rits dicht, tube half oppompen en masseren tot ie goed ligt dan tips dicht en je kunt weer varen.
succes
|
|
|
kentyman
|
De oorzaak kan zijn de manier waarop je je kite opbergt en weer oppompt. Als je je LE oppompt terwijl de kite nogal in de kreukels ligt of op een moeilijke manier is opgerold dan kan de tube verschuiven.
oplossing: inderdaad opnieuw de tube erin doen. stap 1: tube eruit (vergeet niet lijnen vast te knopen om de tube er straks weer terug in te krijgen) stap 2: tube erin! :-)
talk poeder helpt, je kan het ook gewoon zo gebruiken: -leg de tube plat neer -leg wat poeder op de tube, begin bij de tip (stukje van 50 cm ongeveer) -vouw de tube een stukje dubbel -doe weer talkpoeder erop -vouw weer een stukje dubbel -totdat de tube helemaal "zig zag" is opgevouwen met overal talk poeder ertussen
tube erin doen doe je het beste met 2 personen: 1 trekt aan 't touwtje, de ander geleidt de tube
|
|
|
hamsters
|
Thx!!!!!.....
hier kan ik wat mee!
|
|
|
El Rudo
Logs: 0 | 252 uur
|
Ik had mijn shockwave een keer ondersteboven (LE naar beneden) te drogen gehangen en flink geklopt om het zand er af te beuken, toen was de LE aan beide eindes naar binnen gevallen, bij het oppompen had ik eens twee lurfjes aan mijn kite. Beetje gefrommeld om het weer goed te krijgen.
|
|
|