Gratis Naish Thorn...

Nick van Kampen

Juli 08, 2007, 03:49:39
edit2Rapporteer  
Hallo amateurs,

ik heb een tijd geleden er over nagedacht om een rolleash aan te schaffen. Nadat ik naar een shop was gegaan om mezelf even te laten informeren over dit object heb ik besloten om hem niet aan te schaffen. De reden hiervoor was simpelweg: het was mij te duur en kon dit niet financieren zonder een hypotheek.

Nou heb ik deze maand, overdag èn snachts flink zitten malen met mijn gedachtes ( en met Jordy bij het avondeten ) en heb ik een nieuw gat in de markt. Om de spanning nog even op te bouwen wacht ik nog even met het prijsgeven van het nieuwe wiel.

Alvorens mijn grote succes, wil ik jullie alvast bedanken voor jullie tips en liefdadigheid omtrent dit forum en het kiteboarden.

Nu over naar de orde van de dag; het nieuwe wiel. Zoals ik jullie al verteld, heb ik het wiel opnieuw uitgevonden. In de vorm van een rolleash. Ik ben op het idee gekomen om de 70 euro die er gemiddeld word gevraagd voor een rolleash te ruilen voor een hondenriem die voor slechts een tiende van de prijs bij de dealers te koop is; 6,99... euro`s wel te verstaan ( voor de mensen die zich op de beursvloer bevinden, dit zit rond de 9... dollars welteverstaan )

Van deze hondenriem wil ik er enkele aanschaffen om deze vervolgens aan mekaar te binden voor extra lengte. Dit proces; het aanmekaar binden van de hondenriem ga ik doen doormiddel van plakband en Pritt ( de bekende papier-plakker )
Verder wil ik jullie niet al teveel prijsgeven over het produceren van deze nieuwe rolleash, aangezien dit kan leiden tot het stelen van mijn idee.

Hopende jullie hiermee een kleine impressie te hebben kunnen geven van mijn idee, en wacht met veel spanning af op jullie kritische antwoorden !

Houdoe
nothrhino

Geen avatar

Antwoord #1 Juli 08, 2007, 03:58:30
edit2Rapporteer  
UUUUUhhhhhhhhhhhhhh. Ben jij de nieuwe WimT.   loser loser
sublimety

Antwoord #2 Juli 08, 2007, 04:01:03
edit2Rapporteer  
Wimt krijgt concurentie  (grinnik_kitesmiley)
Jolien.

Antwoord #3 Juli 08, 2007, 04:03:48
edit2Rapporteer  
Hahahahah.. ik bedoel maar =P

Opzich niet eens een heel slecht verzonnen idee, maar het beeld wat ik erbij krijg; vrij hilarisch
Kaptain

Antwoord #4 Juli 08, 2007, 04:06:30
edit2Rapporteer  
Denk dat er geen hond is die 'm wil hebben!   schater
Tjok
Gast
Antwoord #5 Juli 08, 2007, 04:09:44
edit2Rapporteer  
hahahahaha nicoGO pakt ze allemaal
WIMT 2
litewave

Antwoord #6 Juli 08, 2007, 04:10:19
edit2Rapporteer  
admin?
BeginnerJordy

Geen avatar

Antwoord #7 Juli 08, 2007, 04:12:07
edit2Rapporteer  
litewave, waarom? Dit is vermaak, hoort er ook bij gap...
Armband

Antwoord #8 Juli 08, 2007, 04:15:17
edit2Rapporteer  
Hihi, lol
kasperthecamel

Antwoord #9 Juli 08, 2007, 15:38:34
edit2Rapporteer  
Kan ik al een bestelling plaatsen....
NIELZZZZ

Antwoord #10 Juli 08, 2007, 15:44:20
edit2Rapporteer  
ik heb een 2 jaar terug ook een hondenriem aan me trapeze gehangen toen ik voor het eerst op zee ging varen.

maar na 1 harde crash trok ik dat hele ding uit elkaar..

dus idee is goed alleen moet je er wel 1 kopen voor sterke/grote honden en niet 1 voor zo een haagse puien zeikertje ThumpsUp

succes ermee
Lex

Antwoord #11 Juli 08, 2007, 22:23:58
edit2Rapporteer  
 loser
Matjas the scissor-kid

Antwoord #12 Juli 09, 2007, 03:03:46
edit2Rapporteer  
dit werkt niet...honden riem kan die krachten nooit aan..*kuch* vooral niet als ik beul *kuch*  loser

Maar, ik werk nu wel aan een speciaal project, (zitten al rechten op, jammer gasten) Het zo genaamde smoke systeem op de kite... ThumpsUp ThumpsUp schater loser

Dit zie je ook bij vliegtuig shows, dit is een soort rook sliert achter de kite..dus waarneer je je kite loopt (of iets dergelijks) wordt dit een heel mooi effect. Je kan ze op de tips zetten maar ook in het midden bijv.  ThumpsUp ThumpsUp ThumpsUp

Mzzsl
reinout

Antwoord #13 Juli 09, 2007, 15:35:08
edit2Rapporteer  
alleen dat aanmekaar binden, klinkt niet helemeaal stevig
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.