Geronimo79
|
tis net een, "ik zag je staan bij de dansvloer.. kan je maar niet vergeten.." advertentie...
|
|
|
Jolien.
|
hahaha Themplar jehaalt de woorden uit mn bakkes!
|
|
|
milamber
|
je was ineens weg (cry_kitesmiley)
|
|
|
|
|
Crips
|
Ha, ja inderdaad...had het zaakje niet nagelezen, dan krijg je dat hé. Heb het berichtje even veranderd, we willen natuurlijk niet dat jullie tere zieltjes op verkeerde gedachten gebracht worden;-)
|
|
|
|
Bram Wilbrink
|
ben ook wel benieuwd naaar zijn ervaringen mbt tot het bordje..
|
|
|
milamber
|
ik vaar zelf ook de 666 in de maat 132 cm. Ik weeg 93 kg en vaar ze met tribals2. Wat mij betreft helemaal top. Lekker boardje, vaart goed hoogte, popt lekker en in choppy water ook lekker te varen
|
|
|
Loepie (2 flat-3) de Leeuw
|
Ben 72 kilo, heb de 126 06, heb ook de 129 06 en 07 geprobeerd, maar 126 is echt voldoende voor mij. Als je een bow hebt kun je misschien wel een 129 houden, maar met met mn fuels vond ik 129 te groot. Verder is het board snel en popt echt goed, ik vond op chop dat je de golven goed voelt, maar dat maakt mij weer niet uit. Ook voelt ie echt heel losjes aan op het water en kost het wel meer energie op je kant te houden. Maar de snelheid en pop maken alles goed.
|
|
|
torchjelle
|
kj das duidelijk het is dus volegns hem een top board!!!!!
|
|
|
Loepie (2 flat-3) de Leeuw
|
Ik ben niet die gast van IJmuiden en heb het board ook nog niet in de golven gebruikt tot nu toe, maar heb het board eigenlijk alleen gekocht voor de wakestyle eigenschappen, de rest vindt ik minder belangrijk. In het beetje chop dat ik ben tegengekomen vond ik het board een stuk oncomfortabeler aanvoelen dan mn oude skyrider welke veel meer flex had, maar ook veel minder pop.
|
|
|
Rik-B
|
HAHA wel een grappige "advertentie".. Toevallig weet ik dat er bij " 't koraaltje" in IJmuiden iemand werkt die met een SS (roze/zwart) vaart. En die ook op een Nobile 666 vaart. De jongen die met bovengenoemd matteriaal vaart gaat door onder de naam "JEUR" ???? Dus misschien een tip om is bij 't Koraaltje te informeren???
|
|
|
zagy
|
Ken iemand die op nobile voer, de 2007 666. Na 2 maanden heeft die hem ingeruild voor een carved, die boardjes hebben veels teveel flex. Poppen is noet echt lekker en ze zijn langzaam. Vond ik van die 666 van vorig jaar ook al.
|
|
|
|
Lex
|
je kan wel horen dat dat een carved rider is (sealedlips_kitesmiley)
|
|
|