R@bert
|
Hele vette pica's, dude...!!! Hoe is het verder Marokko in dat gebied? Qua hotel, eten, prijzen ed? Het ziet er top uit....misschien een klein verslag ?? Ziet er wel idyllisch uit, vooral deze 1-ster accomodatie !!! Lachen toch?
|
|
|
rikdekker
|
ik ben ook wel erg benieuwd naar een verslagje. ben iig erg onder de indruk van de fotos man! mooi!
|
|
|
|
sjembek
|
wanneer gaat het vliegtuig?
Nee serieus wat een vette spot zeg!!
|
|
|
|
wazzaah
|
Ja ben ook wel benieuwd, hotel, eten en wat is er voor de rest te doen? Wil er van de winter 3-4 weken heen maar als enigste geen wind optie kamelen bibsen is laat dan maar (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
storm
|
@wazzaah, dat is echt de enigste optie. maar na een dag kiten daar ben je stuk en wil je niets meer. En dan hebben jullie de wavespot daar nog niet eens gezien. Verslagje komt nog wel
|
|
|
Er
Geen avatar
|
Wanneer gaan we?! (hangloose_kitesmiley)
|
|
|
Sjemmel
|
Dahkla is toch niet in marokko of heb ik dat nou verkeerd??? Erg mooie foto's dat wel!!! Was het daar niet warm genoeg voor alleen een shorty?
|
|
|
storm
|
Dahkla ligt feitelijk niet in Marokko maar in Wstelijk Sahara, alleen de Marokanen hebben gezegd: Da's dus nu van ons. Wij waren er in mei. Echt elke dag +30 knopen, dan is een shorty toch fris. En je je moet kiezen om je bagage gewicht niet te overschijden, vandaar
|
|
|
Kevin
|
Mooie fotos en mooie spot.
Gr Kevin
|
|
|
|
Jacobus
|
Ben ook wel benieuwd naar prijzen etc.
|
|
|
big_ben_lair
|
Jacob ook wel benieuwd naar prijzen etc.
|
|
|
|
storm
|
Gaat wel komen die luxe. Er wordt een nieuw resort opgetrokken naast het bestaande kamp. Had deze zomer klaar moeten zijn
|
|
|
Kaptain
|
temperatuur, prijzen en periode please!
Goed met kerst?
Wat een topplek!
|
|
|
spice
Geen avatar
|
Ja Storm, als je deze foto's ziet denk ik toch was ik in febr daar maar heen gegaan ipv fuerte(luxe probleemmaar toch) als ik het in november rustig heb misschien 1,5 weekje daarheen. mzzl
|
|
|
|