Mark-Fizzer
|
Iedereen gaat langzaamaan MENTAL hierzo hahaha Prachtig... Bij mij is het pennenknagen ook weer begonnen...
|
|
|
Idefixe
|
Vanmorgen samen met de vrouw ff naar de visboer haring happen. Staat iedereen daar te ouwehoeren over "dat geweldige weer" . Visboer tegen mij " 'tis toch een super weertje hè " . Zegt m'n vrouw: " Zoek je soms ruzie ofzo.........." volgens mij staat die vent nog steeds een beetje debiel te kijken
|
|
|
milamber
|
Kijk die heeft het tenminste begrepen!
|
|
|
|
Haring High Richardt
|
Gisteren een rondje geskated Is ook wel eens lekker zonder tegen de wind in te moeten Vanmiddag auto wassen Vanavond voor de competitie tafeltennissen . (heb je ook geen wind voor nodig) Je mot wat he
|
|
|
VincentC
|
Oke jongens.. IK GEEF HET TOE! HET IS MIJN FOUT!
Ik heb van de week m'n Takoon Furia 7 opgehaald en altijd als ik een kleine kite koop waait het de komende tijd niet!
SORRRRRRRRIEJ!!!! (sealedlips_kitesmiley)
|
|
|
martijn
|
volgende week ziet er ook lekker uit (sealedlips_kitesmiley) succes allemaal
|
|
|
|
Lauw
Administrator
Logs: 0 | 6 uur
|
okee SSmisfit gehaald, nu mag de wind weer gaan blazen^^
|
|
|
JB - On The Edge
Logs: 0 | 165 uur
|
Het is wel een ongewoon begin van de herfst...maar goed...heel de zomer hoorde je ons niet klagen dat het winderig en niet warm was...achja.....moet snel weer goed komen!
@Haring Hai Richardt: Waar speel jij?? Ik speel tafeltennis bij 21Up in Rotterdam
|
|
|
Dutch_windmill
|
goed alternatief als er geen wind staat, misschien soms wel beter ?? is waar mijn naam "Dutch Windmill"vandaan komt... Boksen in Crooswijk...kom je in ieder geval super fit de winter uit.. www.rbvcrooswijk.nl the place to be!!
|
|
|
VincentC
|
Normaal gesproken ben ik int weekend uitgetelt, maar geen wind = FEEEEEEESTE!
|
|
|
Lex
|
precies! Word weer leuk vanaaf (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
bredo
|
Ja hoooooooooor, nu 3 weken vakantie!!!! Klote weer en geen wind!!!!!!!! Goeie zomer gehad, ben jedaarna vrij om goed te kiten in de herfst, geeeeeeen winddddddddddd!!! en nog OOOOSSTTT OOK!!!
Moest ik even kwijt dank u
bredo
|
|
|
martijn
|
we moeten gewoon met zn alle naar texel gaan volgende week (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
|
dock
Gast
|
helium in de struts zou k zegge
|
|
|
Joosdo
|
Na een week knalhard werken moest ik toch ff water voelen.
Stug in m'n eentje beetje rondgedobberd op muiderberg. En net die 12 knoopjes ff meegepakt.... Ik kan weer slapen.
Mzzl Joost
|
|
|
e_surf
|
En voor iedereen, die nu op dit topic heeft gereageerd.... Nooit meer zeggen, dat een 12 of 14m. groot genoeg is en dat een 18 of 20m. maar trage lappen zijn en dat kiten pas fun is bij 15 knopen of meer.
Nog zo'n week erbij en zelfs kiten met een Naish V4 30m3 of een Gaastra Phoenix van 26 m2 met dubbele leading edge is al fun. (Is er nog groter trouwens)
Ps: TIP: Zet een dubbele set 27m. lijnen op je bar. (54 m. dus) Laats een gast met een Gaastra GXR 12m. gezien, die maar bleef doorvaren. Hij had meer Lowend dan een 18m.
|
|
|
|
sjorsmaster
|
zandvoort word woensdag 21 knp zw!!!!!!
|
|
|
spoetnik
|
Het was gister druk met kiteboardjes op de kabelskibaan in Honselaarsdijk. Er waren er meer met dat idee blijkbaar!!
|
|
|
Nicolas
|
yesss woensdag wind !!! whoehoee feestje !! ... ow, precies heel de namiddag les :
|
|
|
Jordi_1990
|
woensdag wind!!! iemand die vanuit groningen naar workum gaat?
|
|
|