DENNS
|
kwallen vissen* bier*slapen
|
|
|
FunkyoneNL
|
Hej Remco dat andere doe ik meestal voor het slapen gaan......
|
|
|
Alferink
|
Ik vind het wel een mooi schema, aankomst, kiten, bier, (?)* slapen kiten bier (?)* slapen, kiten bier (?)* slapen.
*; lees: hier kan een eigen invulling aan worden gegeven.
Zo beter?
|
|
|
FunkyoneNL
|
ja voor en na het slapen.....
|
|
|
e_surf
|
Camping La Ballene Allegre zondag 6 juli t/m donderdag 24 juli Naish Raven III 14, Raven III 10 en Naish Boxer SLE 7.5 alles in de kleur AquaBlauw.
Ben al aan het aftellen. SeeYou
|
|
|
Langbeest
|
Lache . Nog effies en dan..............
|
|
|
|
|
|
Best-Warro-08
Gast
|
Ik ga naar las dunas van 29 juni tot 20 juli Meestal waait het toch wel hard daar xam nog nooit mee gemaakt dat het windstil is rond 1 uur kan je zeker de schuimkoppen op het water zien normaal vaar ik altijd maar nu heb ik een kite gekocht van 7 m2 de best warro 08
Richard
|
|
|
Alferink
|
Ik ga naar las dunas van 29 juli tot 20 juni Meestal waait het toch wel hard daar xam nog nooit mee gemaakt dat het windstil is rond 1 uur kan je zeker de schuimkoppen op het water zien normaal vaar ik altijd maar nu heb ik een kite gekocht van 7 m2 de best warro 08
Richard
Dan blijf je wel ff 49 weken
|
|
|
FunkyoneNL
|
@Langbeest yup die verdomde zandvlooien...... En wat een leven Richard maar 3 weken per jaar in ons koude kikkerlandje je vaart normaal?? Ik vaar ook!! Op me boardje.....
|
|
|
Best-Warro-08
Gast
|
owh hahaa ik bedoel natuurlijk juni tot juli Richard Ik ga naar las dunas van 29 juli tot 20 juni Meestal waait het toch wel hard daar xam nog nooit mee gemaakt dat het windstil is rond 1 uur kan je zeker de schuimkoppen op het water zien normaal vaar ik altijd maar nu heb ik een kite gekocht van 7 m2 de best warro 08
Richard
Dan blijf je wel ff 49 weken
|
|
|
Best-Warro-08
Gast
|
koudekikkerlandje ??? normaal vaar ik me me 15 pk quickzilver daar maar nu dus met me kite Richard @Langbeest yup die verdomde zandvlooien...... En wat een leven Richard maar 3 weken per jaar in ons koude kikkerlandje je vaart normaal?? Ik vaar ook!! Op me boardje.....
|
|
|
Martman
Geen avatar
|
Zit een baai verder op camping El Delfin Verde van 7 juni tot 30 juni, kom misschien wel ff langswaaien de Slingshot TD2 9m2 en 14M2 gaan mee in ieder geval..
|
|
|
Best-Warro-08
Gast
|
daarzat ik ook zatje er 3 jaar geleden ook toen had me broer een alcohol vergiftiging sinsdien niet meer heen geweest maar is wel ver man
Richard
|
|
|
FunkyoneNL
|
downwinder maken..... van el delfin naar sant pere ik ben daar ook geweest leuke camping indd....
|
|
|
Best-Warro-08
Gast
|
met een lekker windje gaat het wel lukken ja maar op die camping kon je niet goed uit dat was wel jammer ...
Richard
|
|
|
Langbeest
|
Kan je bij El Delfin kiten dan???mag dat???? Misschien iets voor volgend jaar
|
|
|
Best-Warro-08
Gast
|
jawel speciaal gedeelte gemarkeerd met boeien en dan verder op de zee overal Richard
|
|
|
Langbeest
|
En de wind??? Ook thermische wind net als St pere pescadore???? (Rosas)
|
|
|
Best-Warro-08
Gast
|
Vaak wel ja ..
Richard
|
|
|
e_surf
|
Kan je bij El Delfin kiten dan???mag dat???? Misschien iets voor volgend jaar
Ik ben in 2004 op El Delfin Verde geweest. Was nog in mijn windsurftijd. Bijna dezelfde wind als in de Baai van Rosas. Ik kon toen bijna dagelijks goed varen zeilen van 9.0, 7.4 en 5.8 Overeenkomend met kitematen 16,14 en 12 Ik heb er geen geen tramontane meegemaakt.
|
|
|
Bluecupra
|
Zo voor mij is het zover, morgen vlieg ik naar Spanje voor 3 weken op camping La Ballena Allegre 2. Eindelijk Hoop alleen dat het wat beter weer gaat worden
|
|
|