|
ruben-tribal
Geen avatar
|
Ned - Italië 1-1 Ned - Frankrijk 2-1 Ned - Roemenië 2-2 Halve finale liggen we eruit
|
|
|
martijn
|
Halve finale liggen we eruit zoals altijd ik ben benieuwd....
|
|
|
|
|
|
Kevin
|
2-0 yes yes
|
|
|
|
martijn
|
wie had dat gedacht he, 3-0 ongelofelijk!
|
|
|
Kevin
|
Zo he je mag het toch nu wel zingen: Nederland o Nederland .................... 3-0 he prachtig en idd El Rudo wat een pop heeft die Sniper
|
|
|
|
Kevin
|
Ja ik ook en de media heeft ook nooit een kwaad woord over hem geschreven of gezegd haha wat een flop ook nederland wint een keer en iedereen is vol lof over van basten
|
|
|
|
Alferink
|
J-j-j-j-j-jeeeezus wie had dat verwacht, gruuuwelijk Dikke party iedereen te laat morgen.
|
|
|
|
Matjas the scissor-kid
|
Ik had zo gezegt...NIET DOORSLIKKEN (die wijn he) haha nog hoofdpijn Vrijdag ? we zijn nl beetje overmoedig door italie, maar fransen hebben fysieke klap van ''onze'' oiverwinning dus ik gok op 2-1 voor NL
|
|
|
leeany
|
precies.. eerst jankt half nederland dat we de poule niet door komen. winnen we ineens van Italie ( door o.a. zeer slecht voetbal van Italie ) en wordt nederland spontaan kampioen beetje overmoedigd, net zoals de training eruit zag vandaag.. ( teambespreking, spieren los maken, tienen ( vennegoor moest krom ) en daarna nog een stukje rennen, menig aquajogger heeft een zwaardere training ) maargoed.. het is wel leuk om te kijken
|
|
|
Micky
|
Ik had zo gezegt...NIET DOORSLIKKEN (die wijn he) haha nog hoofdpijn Vrijdag ? we zijn nl beetje overmoedig door italie, maar fransen hebben fysieke klap van ''onze'' oiverwinning dus ik gok op 2-1 voor NL Ik heb bij de proeverij braaf gespuugd maar na de Saké-cocktails was het einde zoek... Was een gezellig avondje, met 60 man lounchen, hapje en drankje en 6 grote flatscreens om je heen. Oh ja, vrijdag Frankrijk! Ik denk 1-1 bij de rust en dan 3-1 voor Nederland...
|
|
|
|
Matjas the scissor-kid
|
Ik heb bij de proeverij braaf gespuugd maar na de Saké-cocktails was het einde zoek... Tongue Was een gezellig avondje, met 60 man lounchen, hapje en drankje en 6 grote flatscreens om je heen.
Oh ja, vrijdag Frankrijk! Ik denk 1-1 bij de rust en dan 3-1 voor Nederland... Cool Haha oke... we zullen zien
|
|
|
Micky
|
finale:
Nederland - Duitsland
Nederland - Zwitserland gaat het in ieder geval niet meer worden....
|
|
|
Mark-Fizzer
|
Wat schrijf jij nou Mick??
"""Ik heb al die witte meuk braaf uitgespuugd maar het was best veel, van 60 man. Daarna wel lekker lounchen, hapje en drankje en 6 grote flatscreens om je heen."""
Lekkere vent ben je ook hè, M te Z.
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
Nee, dan heb je het over een Absinthproeverij! Zitten bepaalde soorten tussen, dat je het wel uit moet spugen! Anders is het bekkie branden!
|
|
|
|