-{M!C}{!3L}-
Geen avatar
|
Ben er nog nooit geweest, maar brazilië lijkt me zeker ook een optie, alleen wel wat duurder.
|
|
|
Joystick
|
hoeveel heb je te besteden? Genoeg mooie plekjes te vinden, het is maar in welke prijs sector je kijkt.
|
|
|
Lex
|
verplaatst
|
|
|
roloo
Geen avatar
|
Is egypte in de maand november aan te raden of is de windverwachting te onzeker. Wie kan hier meer over zeggen?
|
|
|
bikiniisuit
Gast
|
probeer al n tijdje mn prive topwindbestemming chart per mnd hier te posten, echter de moderators kunnen me niet helpen. kben zelf niet de handigste. ik heb er weken aan gewerkt omdat ik nl geen bakken geld ga uitgeven als ik niet minstns elke dag kan kiten in WARM water. voor nov staat in mn lijstje cumbuco en namibie. in dec + jan is dat weer Phan Tiet (Vietnam). Enjoy
|
|
|
andy
Moderator
Logs: 0 | 33 uur
|
Probeer het anders even als een html bestandje op te slaan, dan upload ik dat wel.
|
|
|
Morres
|
of mail het andy of mij, andy z'n email staat in zn profiel, die van mij is morres (@) home.nl (uiteraard zonderhaakjes en zonder spaties)
|
|
|
|
florisvw
Geen avatar
Logs: 0 | 3 uur
|
probeer al n tijdje mn prive topwindbestemming chart per mnd hier te posten, echter de moderators kunnen me niet helpen. kben zelf niet de handigste. ik heb er weken aan gewerkt omdat ik nl geen bakken geld ga uitgeven als ik niet minstns elke dag kan kiten in WARM water. voor nov staat in mn lijstje cumbuco en namibie. in dec + jan is dat weer Phan Tiet (Vietnam). Enjoy
wat voor leven heb jij :| geen werk ofzo? jackpot gewonnen?
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Ik ben van plan eind november een kitevakantie te boeken. Als ik de windstatistieken bekijk dan is Egypte de beste locatie.
Kunnen jullie aangeven of dit echt zo is of anders andere kitebestemmingen
Check dit ff want daar staat ook veel info mbt kitespots op http://www.kiteworldmag.com/directory/travel-guide/
|
|
|
@LaurenS
|
Helaas niet vel info te vinden de voor mij interessante spots.Als ik op betreffende spot wil doorzoeken ,zegt deze:" sorry,no info".Zijn ook bekende spots bij btw,zoals Los roques etc
|
|
|
bikiniisuit
Gast
|
klopt LaurenS. Aan het schema van Sjokweef heb je helaas geen flikkr, maar was wel uitgangspunt voor mij om alle kitespots af te checken adhv windfinder en guru. Dat schema is jaren geleden gepost op o.a. kitebeaches.com en vervolgens op vele sites gekopieerd. Windgarantie + warm in deze mnd heb je voor Cumbuco. Als je zoekt onder windstatistics op windfinder (je krijgt dan overzicht van gemm wind p/mnd) voor Egypte spots El Gouna, El Naaba, Rasudr, Safaga, en de spots in de Sinai word je echt niet wild van die zielige 12 knoopjes. Kun je net zo goed dikke wetsuit kopen en je helemaal uitleven op de Nrthsea. Morres je bent me tog niet vergete.
|
|
|
Robin
Geen avatar
|
Zo hey, ben ik even in de war. Ik ben gloedje nieuw op het gebied van kiten dus ik dacht laat ik het eens gaan leren. Maar dan wel op een geschikte plek. Ik had al gelezen dat El Gouna daar goed voor is, maar lees nu dat de wind daar in december toch minder is. Bikiniisuit, jij bent duidelijk voorstander van Cambucco, Foraleza, Brazilie voor de maand december. Als ik nou windguru nakijk, zou ik juist denken dat El Gouna beter is dan Cumbuco. Fortaleza: 53% kans op >4 bft, gem. 12 knopen El Gouna: 61% kans op >4 bft, gem. 13 knopen. Maar ik heb ook al teksten gelezen van mensen die helemaal stil lagen rond deze tijden. En de lijst waar sjokweef naar verwijst kan ik ook niet rijmen met WindGuru. http://www.kitehigh.nl/forum/index.php/topic,6806.0.htmlEhm, hellup? Vietnam? Brazilie? Egypte? Waar-o-waar ga ik heen de laatste twee weken van dit jaar? Sorry als ik vragen dubbel stel, maar de info lijkt tegenstrijdig. Many thanks.
|
|
|
Robin
Geen avatar
|
Korte aanvulling: ik ga in ieder geval niet naar Fortaleza, of ik moet er heen kiten. Alle tickets vol geboekt. :-| Ik dacht dat er een recessie was. . . .
|
|
|
Morres
|
Nee ben je niet vergeten, alleen het bestand is super niet-logisch ingedeeld Je had beter Excel kunnen gebruiken :S Ik heb het om kunnen zetten naar HTML, maar ik kan hier geen HTML uploaden. Ik zet het wel ff op mn eigen space. zie: http://members.home.nl/morres/grace.html
|
|
|
Robin
Geen avatar
|
Hi Morres, nuttig overzicht, thanks! Ook voor bikiniisuit!
Ben er nog niet uit, alle vluchten zitten vol of zijn erg duur . . . .
|
|
|
Morres
|
ik heb m alleen omgezet en geplaatst. alle info komt van bikinidoedette
|
|
|
piede
|
Hmmm.. Duidelijk?? Niet echt...