onzin
|
bij mij nog niet :'(
|
|
|
sjorsie
|
iemand al iets binnen?acces kiteboard mag??
|
|
|
onzin
|
de acces nog niet nee maar de extremes sports magazine wel
|
|
|
martijn
|
nog helemaal niks, geen access en ook geen kitemag
|
|
|
edde
|
ik heb mijn kite magazine gisteren (27-2) ontvangen de nederlandse
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Kitemag binnen, gister op de mat. Nu weet ik gelijk weer waarom ik mij abo heb opgezegd staat echt niks in, vind ik
|
|
|
|
Gwensio
|
Kitemag binnen, gister op de mat. Nu weet ik gelijk weer waarom ik mij abo heb opgezegd staat echt niks in, vind ik alleen maar interviews! tering saaaai!
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Access nog steeds niet binnen En kb.de hoofdzakelijk over snowkiten (ook leuk, maar daar komt dit jaar voor mij niks van)
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Access nog steeds niet binnen En kb.de hoofdzakelijk over snowkiten (ook leuk, maar daar komt dit jaar voor mij niks van) Dit is de nieuwe en die lag op 18 februari in mijn brievenbus.
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Die had ik nog niet gezien. Net naar de winkel hier in Delft geweest die ze als enige verkopen...dicht op koopzondag! Maar waar blijft die Access nu?
|
|
|
|
milamber
|
Heb die Engelse gisteren gekocht. Staan een hoop revieuws in van golfsurfboards. Leuk blad om te lezen met veel info en testverslagen.
|
|
|
kiter.raphael
Logs: 0 | 38 uur
|
denk ook al weken waar blijft die nouhad eind jan dit topic al gelezen toen die gestart was nu via de zoekfunctie weer gevonden vandaag acces een mailtje gestuurd heb namenlijk ook geen taste(2x) niet gehad ondanks dat ik niet kite nu veel te koud wil ik wel graag de acces lezen jullie toch ook we blijven ze stolken hoop gauw wat te horen van acces hou me (ons) op te hoogte als jullie wat weten
|
|
|
onzin
|
iemand al contact gehad met soul?
|
|
|
LOEN
|
voor het weekend was de proefdruk er. dus zal niet lang meer duren denk ik zo...
|
|
|
KappuhH
|
Wordt ook eens tijd zeg...
|
|
|
Idefixe
|
voor het weekend was de proefdruk er. dus zal niet lang meer duren denk ik zo... nog ff en dan kunnen ze beginnen met de materiaalgids voor 2010
|
|
|
Le Ber
Logs: 0 | 3 uur
|
De site van Access is in ieder geval erg slecht, vul maar eens bij aanvragen (proef)abonnement 's-Hertogenbosch in bij woonplaats. SQL Injection anyone ?
:s
|
|
|
|
sjorsie
|
dit mailtje kreeg ik een tijdje geleden
Het eerste nummer is nummer 1-2009 deze verschijnt rond 20-2-2009. De windmeter komt er ook zsm aan. Met vriendelijke groet, Josje de Roo
|
|
|
Le Ber
Logs: 0 | 3 uur
|
zonder ' doet hij het perfect
Den Bosch werkt ook .... blijft erg knullig maar hoef ik jou niet uit te leggen als ICTer
|
|
|
martijn
|
wtf access is er nog steeds niet en het is al maart!?
haha in de kitemagazine stond een stuk over het NK van 4 maanden geleden xd
|
|
|
[Pepper]
|
Nog steeds niks.....
Ik geef ze nog t/m aanstaande zaterdag en dan is het einde abo!!
Edit:
Zie net op de site van Access:
Access kiteboard magazine komt uit in week 13, 15, 22, 31 en 41.
Stond hier eerder niet dat de eerste in week 6 uit zou komen?? Gaat lekker daar.....
|
|
|