kobrin
Berichten: 944
Logs: 0 | 240 uur
|
Ik weet niet wat je gewicht is of waar je kite, maar maandag stond er niet veel wind dacht ik?
Ik veronderstel dat je niet op je eentje gaat kiten, vraag het aan een van je meer ervaren vrienden.
Normaal kan je de kite zo uit de zak vliegen.
Alleen een beetje poweren of depoweren moet voldoende zijn, hopelijk weet je hoe dat in zijn werk gaat met de clamcleat?
5delijn geeft een directer gevoel en in nood is het veiliger.
Maar eigenlijk kan je perfect voort met je 4 lijnsbar.
|
|
|
Belgarath
Geen avatar
Berichten: 145
Logs: 0 | 15 uur
|
Vorige week vrijdag vloog er een mooie Evo 7m rond op Vrouwenpolder.
Bijna volledig zwart, zwarte leading edge en struts,met een witte trealing edge. Zou dit een late 2009 zijn met andere kleuren of een 2010?
|
|
|
marlou
Berichten: 24
|
nou ik en mn vrienden wisten dus even niet hoe we m meer power konden geven of minder. Maar ik ben niet heel zwaar, dus met mn 9m2 had ik wel wat makkelijker kunnen varen denk ik. En die zwarte evo, ja ik weet niet of die van 2009 is of 2010, ik heb ook een bijne helemaal zwarte, met een beetje wit en blauw, dat is een late 2009.
|
|
|
Allard
Berichten: 67
|
@ Belgarath: Ik heb een zwarte 12m2 van juli '09 deze heeft witte LE en struts, vorig week een zwarte 9m2 '09 gekocht en deze heeft zwarte LE en struts. Kennelijk was de rol met wit op.........
Ontopic: @ Marlou: Bij een vierlijnsbar 2009 is het nog mogelijk om onder de drivers de lijnen een knoopje te verstellen (even omhoog schuiven), hierdoor kan je meer of minder bardruk krijgen, knoopje richting bar meer en van bar af minder bardruk. Staat een filmpje op North site. Als je beginner bent kan je beter voor een vijflijns bar gaan, vierlijns depowerd bij quickrelease niet honderd procent en blijft altijd wat druk houden.
|
|
|