wouterb

|
top actie, goed te horen dat het ook zin heeft gehad. have fun met jullie aankoop.
|
|
|
|
VincentC

|
Was het allemaal de moeite waard? Want anders kan dit misschien vaker voorkomen in de toekomst lijkt mij 
|
|
|
detaman
Gast
|
dan mag een ander het doen, want het leverde mij teveel geziek op uiteindelijk. maar ja wie A zegt moet ook B zeggen
|
|
|
Alferink

|
Nogmaals bedankt voor de moeite (kiss_kitesmiley) (sealedlips_kitesmiley) (grinnik_kitesmiley) Nu nog een gezellige dag bij t afhalen  Maar dat zal wel goedkomen denk ik zo 
|
|
|
Emiel

|
hoeveel heeft het gescheeld?
|
|
|
detaman
Gast
|
als ik dat hier wegzet word het topic weer gesloten vrees ik 
|
|
|
Leander

Logs: 0 | 4 uur
|
als ik dat hier wegzet word het topic weer gesloten vrees ik  Ik ben toch ook benieuwd naar wat het heeft gescheeld. Ik vind het een dusdanig goede actie, en dat het topic is onderbroken ligt niet zozeer aan de inhoud van de actie!!
|
|
|
Pbter
Geen avatar
|
waarom zou het dan gesloten worden? ik vind het een beetje onzin
|
|
|
|
Marcel~

Logs: 0 | 281 uur
|
Mmm. Hier spreekt iemand met een dubbele agenda... Onhou je dan liever van commentaar 
|
|
|
Moza

|
Ik persoonlijk vind dat je best kunt zeggen wat je er mee hebt gewonnnen....ik denk alleen wel dat je de communicatie vooraf via msn of mail moet laten lopen, omdat het niet echt nieuws of discussie is.
Als je gezamelijk wilt inkopen dan maak je een topic aan waarin je zegt wat je wilt kopen en waarin je voor verdere comm. naar je email verwijst! Je herrinert mensen er nog eens aan via het forum maar handelt de rest achter de schermen af!
|
|
|
|
Moza

|
Arno dit is ook een community, mensen kunnen ook afspreken om met zn allen ergens te gaan kiten, dan moet dit toch ook kunnen. Het is ook niet zo dat heel kitehigh nu tegelijk nieuwe kites koopt.
Verder zeg jij altijd dat je bij een dealer een beetje moet pingelen, dat versta ik hier ook onder.
|
|
|
VincentC

|
Ik begin nou toch wel nieuwsgierig te worden naar wat zo'n aktie opleverd. Als we dit nou vaker zouden doen kunnen we misschien ietsje meer invloed uitoefenen op de prijzen van de kites!? 
|
|
|
KiteDemon

|
Verder zeg jij altijd dat je bij een dealer een beetje moet pingelen, dat versta ik hier ook onder.
Yep, dit is maar al te waar! Goeie aktie mannen  En als er nog meer gelegenheden komen waarbij kiters geld kunnen besparen op de peperdure gear, dan is het zeker de moeite waard om hier op het forum te posten. Ik weet wel zeker dat er een hoop mensen hier heel erg blij mee zullen zijn. Dat dit alleen op dit forum gebeurd is alleen maar uniek. Dit zouden ze op meer fora moeten doen.
|
|
|
VincentC

|
Wat zouden nog meer dingen zijn die we eventueel massa inkoop kunnen houden aangezien het seizoen zo goed als begonnen is? Trapeze's? Boardleases? HP-leashes? Nieuwe vinnen omdat je die van vorig jaar helemaal af heb geragt? Kitepants/lycra's? Kom op met jullie ideeën misschien komen er nog wel nuttige dingen uit  ( Misschien kan iemand hier een nieuwe topic van maken met poll ofzo om te kijken of er interesses zijn in bepaalde dingen )
|
|
|
xray

|
Er zijn ooit websites voor dit gezamelijke inkoopacties geweest. Ben erg benieuwd naar de verkregen korting,stuur me maar een pm!
|
|
|
Darkwing
Gast
|
Wat zouden nog meer dingen zijn die we eventueel massa inkoop kunnen houden aangezien het seizoen zo goed als begonnen is? Trapeze's? Boardleases? HP-leashes? Nieuwe vinnen omdat je die van vorig jaar helemaal af heb geragt? Kitepants/lycra's? Kom op met jullie ideeën misschien komen er nog wel nuttige dingen uit  Boards en kites natuurlijik. Geen Trapeze's en HP leashes, niet echt de moeite waard, die paar euro korting...
|
|
|
VincentC

|
Op trapeze's bijv. Mystic Warrior oid. zou de korting mss toch wel behoorlijk op kunnen lopen.... Ding kost toch 155 euro. Maar het lastige met boards is dat er weinig mensen zijn die hetzelfde board willen.... 
|
|
|
Darkwing
Gast
|
Er zijn anders toch aardig wat mensen die op een Naish Thorn of een North Jaime pro varen hoor
|
|
|
VincentC

|
Jaime pro klopt inderdaad, maar ik denk dat de mensen die een Jaime pro willen er nu al een hebben gekocht, want meestal zijn het gevorderden die er een hebben en die wachten niet tot midden in het seizoen met een nieuw boardje kopen (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
LEAF

|
één van de meest interessantste topics van dit jaar en erg opvallend dat mensen die bij een surfzaak werken zich storen aan dit topic, lekker makkelijk praten als je kites voor weing kan kopen.
Detaman dus graag horen we even wat de korting was van deze gezamenlijk inkoopactie dan kan iemand anders dit in de toekomst misschien herhalen.
|
|
|
piede

|
ik sluit me bij LEAF aan, ben benieuwd
|
|
|