|
Joris

|
ps!! USA IS VER-BO-DEN
het ging toch over nederland valsspelert
|
|
|
FLOF

|
Tsja, lastig. Gezien de golven aan de kust een redelijk windstille dag....Maar, er zijn altijd beginners die hopen op wind, dus kijk eens wat ik vond voor de nieuwe surfclub in Noordwijk... (grinnik_kitesmiley) Daar ligt ie hoor, net voor de containers, een oranje kite... Maak die euro maar over! 
|
|
|
FunkyoneNL

|
whaha idd zeer scherp.......
|
|
|
FLOF

|
YO, Joris, kom eens door met die pegels (grinnik_kitesmiley) (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
|
Eurosoft
Gast
|
YO, Joris, kom eens door met die pegels (grinnik_kitesmiley) (grinnik_kitesmiley)
Joris laat zich ff niet zien nu.....
|
|
|
KiteKoe®t

|
1 euro voor de eerste die ergens een kitesurfer spot
DrPurno, goed gevonden!! Maar het is een kite.. geen kitesurfer toch? Een mus is een vogel.. maar een vogel is geen mus... Wie maakt Joris wel arm?
|
|
|
Joris

|
oeh ben ik even mooi gered door koert 
|
|
|
Frits

|
jij lucky bastard!
|
|
|
larssmits
Gast
|
ik ga morge denk ik maar ff zoeken voor 1€ kan ik een frikandel kopen 
|
|
|
FLOF

|
Ik teken bezwaar aan. Als je goed kijkt zie je dat die dude net z'n lijnen aan het uitlopen is, dus telt toch wel zeker! Hier met die euro, ouwe centenneuker! (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
Joris

|
jonge aan de andere kant van die lijn zit zen hond, dus het is duidelijk geen kitesurfer 
|
|
|
|
Frits

|
klare taal!  Heel onsportief om achteraf de regeltjes aan te gaan passen (grinnik_kitesmiley) (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
Joris

|
jonge het ging toch over nederland dat is toch duidelijk...
|
|
|
Alferink

|
Nou, het stond er niet... Er stond, dat er van NL nieuwe HR foto's gemaakt waren. Maar niet dat dat kitesurfertje uit NL moest komen...  (grinnik_kitesmiley) Dusjah (sealedlips_kitesmiley) 
|
|
|
|
TtHoM@s

|
autoplaya met auto's (cry_kitesmiley)
herkent iemand zijn auto ?
|
|
|
|
|
wouterb

|
...maar die is weer niet van google haha
|
|
|
KiteKoe®t

|
Wie de eerste kiter spot op googlemaps die een uitgehaakte kiteloop doet krijgt van mij een euro..
|
|
|
Susan

|
hahahhahahahaha er komen telkens meer eisen bij 
|
|
|