|
|
|
Tom

|
een 8 meter ??? Ik heb met een octane 10 en 14 gevaren en die 10 kan je kan ze echt ziek lang doorvaren !!! ik vaar wel eerder met 12 torch dan met 14 octane maar high is van octane is te wreed  Top kites veel plezier ermee 
|
|
|
slingshot {Thomas}

|
oke dus je bent van Rhino 06 naar de SS octane gegaan
veel plezier met je nieuwe kites
|
|
|
coenvd
Gast
|
wajooooo, das een setje dat ik ook wel wil hebben  veel plezier er mee
|
|
|
slingshot {Thomas}

|
ja wie wil er nou niet zo setje, maar goed ik heb geld er niet voor als dat setje wil moet ik 18 maanden kranten lopen (huilen_kitesmiley)
|
|
|
HelldogBE

|
liggen wel erg dicht op elkaar! 8 12 16 niet beter?
zijn toch kites met enorme depower?
|
|
|
Bluecupra

|
Heb deze maat opbouw nog niet eerder gezien. Had ook eerder gekozen voor 8/12/16..
|
|
|
milamber

|
Die 14 is wel errug mooi hoor!!
|
|
|
Passie

|
is wel relax hoor.. die kitejes:)
|
|
|
|
TijN

|
die octane was op Noordwijk vrijdag middag?!? was aardig bezig, alleen ff off topic wat kwam die bagger boot ineens dichtbij!
|
|
|
ouddorp-rules

|
Heb deze maat opbouw nog niet eerder gezien. Had ook eerder gekozen voor 8/12/16..
14 en 10mtr sluiten perfect op elkaar, aangezien ik verslaafd ben aan een 10mtr heb ik toch voor deze reeks gekozen. Jammer dat ze geen 7mtr hebben anders had ik die erbij genomen. Hiervoor was de Rhino6 14-10-7 mtr ook perfect. Ik ga hier ongetwijfeld veel plezier van hebben!
|
|
|
StevenHill

|
Veel plezier ermee. Zie je nog wel een keer op de Brouwersdam
Steven
|
|
|
drifter

|
Gave set hoor. Gat tussen 8 en 12 is groter dan het gat tussen 12 en 16. Dan kun je beter gewoon 8 en 10 gaan. Dat zijn toch de vetste kites, kun je ze maar beter allebei hebben.
|
|
|
tom_beul
Gast
|
een octane 8 meter.. HOE ZIEK!
Hele vette kites man?! krijg je geen spijt van
|
|
|
|
Leander

Logs: 0 | 4 uur
|
een 8 meter ??? Ik heb met een octane 10 en 14 gevaren en die 10 kan je kan ze echt ziek lang doorvaren !!! ik vaar wel eerder met 12 torch dan met 14 octane maar high is van octane is te wreed  Top kites veel plezier ermee  Dat komt omdat een octane 12 eigenlijk maar echt 10m is. Zal dus ook wel voor de andere maten gelden. een 14 eigenlijk een 12 een 10 dus eigenlijk een 8 en een 8 een 6 
|
|
|
Joost

|
Aangezien Alex met youri en roy vaart zal het wel goedkomen met die keuze. Mag ik even verwijzen naar een eerder topic van je alex -> kijk even wat ik schreef daarin :-) http://www.kitehigh.nl/yabbse/index.php?topic=15334.0 Veel plezier met je nieuwe speelgoed ziet er rete goed uit!!!
|
|
|
lennart

|
HELE fette kite's gooz  !!
|
|
|
Pipow
Gast
|
Aangezien Alex met youri en roy vaart zal het wel goedkomen met die keuze. Mag ik even verwijzen naar een eerder topic van je alex -> kijk even wat ik schreef daarin :-) https://www.kitehigh.nl/yabbse/index.php?topic=15334.0 Veel plezier met je nieuwe speelgoed ziet er rete goed uit!!! altijd zoiets.. je hebt een eigen style... niet een style van een ander... als de topriders ermee varen wil het niet zeggen dat een kite zo goed is bij jou style  testen testen en nog eens testen!!! En niet horen zien en lekker DUUR kopen... Maar het zijn zekers goede kites.. 
|
|
|