Hee Michiel, mocht je echt een ribje gekneusd hebben dan ga je dat nog wel ff voelen....

Op 5 november 2006 een klappertje gemaakt boven op mijn board. 3 ribben gekneusd en 4 gebroken. Nu na anderhalf jaar nog steeds last en 2 ribben zitten nog steeds niet vast.
Gaat wel steeds beter en doet elke keer weer minder pijn....

Die rode Bandit is trouwens wel heel erg vet.....

He Mick. Zo dat is pas een verhaal. Daar kan Arno laatst met zijn kitemare zelfs nog een puntje aan zuigen

Helaas weet ik hoe het is om je rib te breken en te kneuzen. Niet zoveel als jij gelukkig, maar idd. weet ik maar al te goed hoe dat voelt na een paar dagen. Dacht toen dat het einde echt nabij was, omdat je ademhaling dan heel lastig gaat. Wat een hel heb jij dan moeten doormaken als ik eraan terug denk!

Gelukkig is het dit keer een zwevende rib (niet verbonden aan je borstbeen, dus ook geen last met ademhalen)
Ik weet niet wat er is gebeurd, maar op een of andere manier is die verbogen spreaderbar ertussen gekomen tijdens de kitemare

Had afgelopen zaterdag (vorig weekend) en woensdag niet moeten gaan varen, daardoor is het erger geworden. Is precies waar je waist omhoogdrukt tijdens sprongen

Vandaag blijf ik dus ook maar binnen, evenals volgende week ben ik bang

Jij vaart toch ook nog steeds met een waist? Bizar man. Hebben ze je ribben dan niet vastgezet?
Idd. was die zwart/rode mijn eerste keuze. En ik mocht kiezen van Menno, dan laat ik me dat geen twee keer zeggen!

Wit/Zwart is ook de bom, zie de foto's van die duitstalige Engelsman, of andersom
Die helemaal zwart was ik niet zo heel kapot van, toch zag die er op foto's ook super uit met dat goude logo erop. Wanneer stap jij over op de delta? Of moet je de mijne nog eens goed testen?