KiteDemon

|
Tis nog erg ver weg, maar er is weer hoop.
....dan zal ik je voor eens en altijd laten zien hoe je die teringTorch nou eigenlijk eens goed afstelt..... ;D ;D
|
|
|
Pbter
Geen avatar
|
ja idd. leer em dat es fer. stond volgens mij echt helemaal niks! nog genoten zaterdagavond? 
|
|
|
Naish........what else???

|
De beste stuurlui staan altijd aan wal!!!!!!!!!! Het is te koud :'(  Het gaat regenen :'(  Ik wil niet vroeg op staan :'(  en dan tevreden zijn met een uurtje op zaterdag ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D Jullie zijn gewoon jarloerse krengen! ??? ???
|
|
|
~Sjors RE-CO2

|
Mijn auto is kapot......
iemand die mij effe op kan pikken?????? :-*
|
|
|
KiteDemon

|
Yeah... 8) 8) ..het was weer ouderwets lekkah Peet 8) 8) En Shift + X4 = rete veel plezier!!!! 8) 8) Onmogelijk om jaloers te zijn!!! Maar ik zal je uit de brand helpen hoor Bobje. Ik zal dat fakkeltje van je es ff tunen en er zal een wereld voor je open gaan.  Kijk ff of je nog een sleeve over je neuslijn kan schuiven en zorg dat je genoeg lengte hebt. Het is echt cm-werk, maar als die eenmaal goed staat dan vaart het super smooth. Vergeet ook niet dat het effect van poweren en depoweren op de bar of strap dubbel zoveel effect heeft dan met een 4-lijns. Dus je kan het depowerkoort lekker kort houden.
|
|
|
torch 10 rider
Gast
|
sjors waar moet je opgepikt worden. heb ook wel zin om te komen
|
|
|
Ricardo

|
Waar wordt er zondag door jullie gevaren dan als er wind staat??
|
|
|
~Sjors RE-CO2

|
Sjors Bob Peter Xfer..... Slufterhufties........... dus waar denk je??? 8)
|
|
|
Ricardo

|
Ik denk bij de slufter..... Ik kom ook wel ff kijken als dr wind staat
|
|
|
Erik Verhe1j

|
yow yow !!
Hopen dat er genoeg staat voor 12! Kon jij nog iets regelen bob? 16'tje ofzo?
Greeetz
|
|
|
Sebastiaan

|
als t zo blijft, ben ik er ook eindelijk weer eens een keertje..
|
|
|
|
|
|
KiteDemon

|
vuil afzetter!
Hey allochtoontje......vuile afzetter ;D ;D ;D Ps, zondag gaat er steeds beter uitzien!
|
|
|
Erik Verhe1j

|
staat geen wind volgens guru hor
|
|
|
|
Marcel~

Logs: 0 | 281 uur
|
Brrr...
Hebben jullie geen kinderen ?! Goedheilige...
Als je echt omhoog zit Erik, ik heb nog wat extra 16's. Mijn wit/gele Amp mag je zo van me lenen...
|
|
|
Steph

|
De guru geeft idd maar 6 knopen aan voor het hele weekend. Bah!
|
|
|
Alex.....
Gast
|
yow yow !!
Hopen dat er genoeg staat voor 12! Kon jij nog iets regelen bob? 16'tje ofzo?
Greeetz
je kan mijn 16 m² wel gebruiken erik...... ik sta daar toch mezelf een beetje gek te maken!!!
|
|
|
KiteDemon

|
Brrr...
Hebben jullie geen kinderen ?! Goedheilige...
Als je echt omhoog zit Erik, ik heb nog wat extra 16's. Mijn wit/gele Amp mag je zo van me lenen...
We zijn zelf nog kinderen.... ??? En we zijn niet geïnteresseerd in een bejaarde met een schimmelinfectie en een paar allochtonen.  Tenzij hij een vette zak wind kan regelen. Zondag is nog ver weg dus er kan nog veel veranderen.
|
|
|
Erik Verhe1j

|
zou top zijn alex.. !!! ff hopen dat er wind sta
|
|
|
|
KiteDemon

|
Hmmmmm.....daar weet Alexis alles van.... 
|
|
|