Is dit een goede kite om mee te beginnen???

stijn

Mei 30, 2005, 18:19:40
edit2Rapporteer  
Ik heb nu ondertussen 2 lessen gehad en wil nu graag zelf een kite-set gaan kopen,
Ze hebben me een slingshot diesel aangeboden van 15 m2 en een bru. master van 152 cm
Ik weeg zelf 96 kg en ben 1.95cm groot. mijn vraag is is dit een goede set om mee te beginnen en kan ik hier ook mee verder als ik al wat gevorderd ben. b.v.d Stijn
Marc de Munnik

Antwoord #1 Mei 30, 2005, 18:21:11
edit2Rapporteer  
Ja top set.. Diesel Medium Aspect hangt dus lekker stabiel is snel en goed te herstaren aldus de reacties die ik daarop gehoord heb, heb hem zelf nog niet gevaren. En het boardje is oke . Het is tenslotte een Brunotii ;D
~Sjors RE-CO2

Antwoord #2 Mei 30, 2005, 18:39:25
edit2Rapporteer  
ja leuke set gezien je gewicht en lengte!!

Veel plezier ermee en welcome to the club
bignelis

Antwoord #3 Mei 30, 2005, 19:48:07
edit2Rapporteer  
Ik ben zelf 90 kg en ook begonnen met een maat 16 kite en een groot board. Die 15 kan je goed hebben en heb je met 4 bft zeker veel schik van. Wat betreft die Diesel, die heb ik nog niet gevlogen maar hoor wel overal dat het een goede kite is om mee te beginnen. Ga ervoor!!! Have fun en be safe!
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2025 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.