Erik
Geen avatar
|
Langs de kust wel ja. In het binnenland is het een stuk minder. Dus daar kan 16m2 wel. .^
|
|
|
ItsMe.Erik

|
Langs de kust wel ja. In het binnenland is het een stuk minder. Dus daar kan 16m2 wel. .^
Waar ga je dan in het binnenland kiten? (in de omgeving van Tiel waait het ook pittig)
|
|
|
|
|
10 knopen verschil is wel erg veel 
|
|
|
jolein
Geen avatar
|
En juist vandaag is de enige dag dat ik geen wind wil....sorry sorry het is een zonde ik weet het. Maar ik ga abseilen van de euromast en ik zie me daar al bungelen aan dat touwtje met zoveel wind... 
|
|
|
surf
Geen avatar
|
Kan ik wel met 75 kilo een 12m V4 varen?? Of is het beter om niet het water op te gaan? Wil rond 13.00 naar Schellinkhout gaan.
|
|
|
KiteDemon

|
Kan ik wel met 75 kilo een 12m V4 varen?? Of is het beter om niet het water op te gaan? Wil rond 13.00 naar Schellinkhout gaan.
Moeiliijk inschatten wat jou ervaring is en de condities bij Schellinkhout zijn. Maar met vlagerige wind en twijvel zou ik gewoon een dagje overslaan.
|
|
|
DXP

|
75 kilo en 12m lijkt me niet verstandig, kunt beter ff wachten
|
|
|
Joost

|
Waar ga je dan in het binnenland kiten? (in de omgeving van Tiel waait het ook pittig He erik, geen slufter meer voor je? Ik zit ook weer in Tiel en ga denk ik straks eens kijken bij het eiland van maurik maar met de regen wordt je er ook niet vrolijker van.
|
|
|
surf
Geen avatar
|
de wind zou in de loop van de dag toch afnemen? Mischien tot 15.00 wachten. Heb je hier een 8 of 10m2 kite voor nodig? Ik dacht dat je met een V4 12m2 wel tot 25 kn. kon varen.
|
|
|
Claudia

|
Ja ik ga ook pas met mijn 12m aan het eind van de dag richting Schellinkhout. Hij moet niet meer gaan draaien dan. Zoals het er nu uit ziet hou ik mijn aero echt niet. Laat me wel ff opbellen vanuit daar of het wel kan aan het eind van de dag, heb helaas geen stormkite.
|
|
|
surf
Geen avatar
|
Gaat de wind draaien dan? Mijn kleinste kite is 12m2!! Hoe laat ga je heen dan? Ik wil er rond een uur of 15.00 zijn. Daar een snackie eten en tot 19-20.00 door varen of stuiteren!!
|
|
|
|
de wind zou in de loop van de dag toch afnemen? Mischien tot 15.00 wachten. Heb je hier een 8 of 10m2 kite voor nodig? Ik dacht dat je met een V4 12m2 wel tot 25 kn. kon varen.
Ligt aan je niveau natuurlijk. 25 knopen met een 12 vind ik geen pretje. Ben ik alleen maar mijn kite aan het uitremmen. (weeg zelf 72)
|
|
|
surf
Geen avatar
|
Ik ben nog maar een beginner. Het hoogte lopen gaat al aardig, af en toe een klein sprongetje. Maar that´s it!! Maar de wind gaat toch wel afnemen??
|
|
|
rocket man

|
hey surf met deze wind en jouw nivo is het niet verstandig om met een twaalf het water op te gaan.Ik vaar mn 12 tot 22kn en weeg 20k meer dan jij.
|
|
|
Claudia

|
Ik ga denk ik zelfs nog later. Als de wind afneemt. Ik ben net gebeld, stonden ongeveer 50 auto's. Veel windsurfers ook en de kitemaat waar mee gevaren wordt weet ik niet, hoor ik zo nog. Laat me aan het eind van de middag nog wel even bellen. Als het minder wordt ga ik er wel naar toe, anders niet, is erg vlagerig ook. Dan maar morgen, liever dan vier weken gips+vier weken revalidatie he.
|
|
|
surf
Geen avatar
|
Inside information dus!! laat ff weten wanneer het de moeite waard is. Ziekenhuis bezoek is ook niet echt een pretje. 50 auto´s! Best druk dus.
|
|
|
bignelis

|
Jostie en ik gaan idd zo ff bij het eiland van maurik kijken, denk dat het met ZW wind moet lukken. Eric ga je mee?
|
|
|
Claudia

|
Je hoeft nog niet te gaan hoor Surf, is nog steeds veel te hard. Meesten zijn met een acht op het water.
|
|
|
Fe®®y

|
als het goed is neemt de wind na 18.00 uur iets af. ik hoop genoeg dan ben ik er ook. Hoor graag of het zo is .^
|
|
|
Yannick

|
Hier lekker kunnen kiten! .^ wel lekker vlagerig hoor, maar heerlijk gevaren! Een vriend van mij had een nieuw plasje gevonden, ff uitchecken dus! %@! @#$
|
|
|
denniSS fuel
Gast
|
BEULEN............
|
|
|
alexx
Gast
|
Ben wel benieuwd met wat voor maten er vandaag (za 4juni) gevaren werd op welk plek... Ik heb zelf een 10m2 en ben 73kg, ik denk dat ik het niet gehouden zou hebben vandaag...
|
|
|
|
8m (72kg) op voetplaya. na vijfen namen de vlagen weer toe  +/- 30 knopen
|
|
|