Wie vind dat de moderators te snel een bericht verwijderen??

kitedudes4real
Gast
Antwoord #50 Oktober 06, 2005, 10:16:11
edit2Rapporteer  
Thanks, wij houden een beleid dat voor iedereen geldt... Ook voor jou.

Als je relevant nieuws hebt, kun je dat mailen naar info@kitehigh.nl

Mod-1
dimitri
Gast
Antwoord #51 Oktober 06, 2005, 11:19:07
edit2Rapporteer  
Ik denk dat het anders te veel kitesurf.nl gaat lijken.

En doordat er onzinige berichten verwijderd worden, blijft dit forum overzichtelijk en informatief.

Dus dat is de rede denk ik.
En log de volgende keer anders even gewoon in.
Brenkie

Antwoord #52 Oktober 06, 2005, 11:30:59
edit2Rapporteer  
Ik vind dat de moderator's het hier prima in de gaten houden. Anders gaat het idd op zo'n kitesurf.nl forum lijken. En dat we willen we toch niet.
Heb je leuke onzin, dan kan je het ook nog altijd op de lounge kwijt!
ARC-Rider

Antwoord #53 Oktober 06, 2005, 11:38:33
edit2Rapporteer  
Als je de forumregels volgt, wordt je bericht niet verwijderd.

Regels zijn regels. Ik vind dat de moderators goed hun werk doen!!

Dikkiedik

Antwoord #54 Oktober 06, 2005, 12:00:02
edit2Rapporteer  
Ik weet niet wat er stond voor dat het bericht verwijderd werd Smiley

Maar ik vind het een goede gang van zaken, het blijft zo informatief en leuk. Kijk naar kitesurf.nl idd, een mooie url maar een k*tsite met een k*tforum.

Registreren is weinig moeite maar is toch net ff een drempel voor je hier gaat posten en dat houd die "internethooligans" tegen Wink

Keep up the good work!  YeSS
D1is

Antwoord #55 Oktober 06, 2005, 12:51:40
edit2Rapporteer  
van mij mag er wel's wat meer verwijderd worden...
wouterb

Antwoord #56 Oktober 06, 2005, 13:12:30
edit2Rapporteer  
Ik denk dat het dunne lijntje van wat 'goed moderaten' wordt genoemd hier prima benaderd.
top, jongens!
Rutger II

Antwoord #57 Oktober 06, 2005, 14:11:14
edit2Rapporteer  
Hier en daar heb ik toch mn twijfels.
maar over het algemeen wordt er zeker goed gemoderatord(t) ?  Huh

(hangloose_kitesmiley)
Marc de Munnik

Antwoord #58 Oktober 06, 2005, 14:47:17
edit2Rapporteer  
Nou bedankt haha, Maargoed we doen ons best, en het is toch het beste om de onzinnige dingen eruit te plukken zo houden we het forum overzichtelijk en informatief. En ik vind het jammer dat iemand die niet eens geregistreerd staat dat zegt! Maargoed nogmaals we doen echt ons best!
xray

Antwoord #59 Oktober 06, 2005, 16:03:20
edit2Rapporteer  
Volgens mij hebben we vrij recent deze discussie al eens gehad!
http://www.kitehigh.nl/yabbse/index.php?topic=10662.0
Grappig dat ook nu er weer over begonnen wordt door een anoniem persoon. Denk dat het beter is om hem te sluiten, herhaling van zetten.

Raymond
Moza

Antwoord #60 Oktober 06, 2005, 18:34:27
edit2Rapporteer  
Ray ik heb ze gewoon even aan elkaar geplakt, het gaat tenslotte omhetzelfde.....kan iedereen gelijk de ongezouten mening van iedereen lezen!

Ik vind dat we het niet eens zo slecht doen!

kiteboy
Gast
Antwoord #61 Oktober 06, 2005, 18:38:19
edit2Rapporteer  
De moderators doen goed hun best. Ik vind zelf als je niet mee eens bent dat je dan een andre forum op moet zoeken. Of er zelf 1 op richten. Maar moderators ga zo door  ThumpsUp
Kevin

Antwoord #62 Oktober 06, 2005, 19:06:49
edit2Rapporteer  
Ik vind juist dat de mods/admins het goed oen hier dus ga zo door mannen  YeSS daar integen op vf.nl waar aleen maar zeur pieten als admin en mod zijn gemaakt !!

Groet Kevin
Passie

Antwoord #63 Oktober 06, 2005, 19:11:47
edit2Rapporteer  
opzich vind ik 't super dat die mensen het doen... 't is natuurlijk nie thet makkelijkste.. maar zoals vanmiddag.. iemand die een local site ''bekend'' wil maken.. hoeft natuurlijk niet meteen verwijdert en afgekraakt te worden door moderator 2 ... of wel soms??
TtHoM@s

Antwoord #64 Oktober 06, 2005, 19:20:34
edit2Rapporteer  
ja jullie doen het zeker goed  ThumpsUp

en dat je als gast zoveel komentaar heb vind ik ook een beetje overdreven maarja.

ga zo door moderators ThumpsUp
kiteboy
Gast
Antwoord #65 Oktober 06, 2005, 19:21:16
edit2Rapporteer  
Kijk als je er nauw voor betaald om lid te zijn voor dit forum. Dan vind ik dat echt iets te zeggen hebt je betaald er voor. En deze site hoef je niet te betalen tips geven kan natuurlijk altijd.
KiteDemon

Antwoord #66 Oktober 06, 2005, 20:36:28
edit2Rapporteer  
Bericht verwijder!
Onacceptabele, en commerciele uitlatingen!
.......... (grinnik_kitesmiley) (grinnik_kitesmiley)..............

Mod-1.5
Jelle

Antwoord #67 Oktober 06, 2005, 20:39:11
edit2Rapporteer  
Vrijheid van meningsuiting?

Je bent toch vrij om je boodschap te herschrijven als het weggemoderated is?

En dat kost je niet eens een postzegel.

Jelle
THEGREEN

Antwoord #68 Oktober 06, 2005, 20:39:31
edit2Rapporteer  
Keep up the good work!  ThumpsUp Ik weet zelf hoeveel tijd het kost om moderator/admin van een site te zijn en ik heb dus ook alle respect voor de mensen die er achter zitten. Vind je de moderators te streng? Vertrek dan maar naar een andere site! Of zet er zelf 1 op!  ThumpsUp
*suus...
Gast
Antwoord #69 Oktober 06, 2005, 21:46:51
edit2Rapporteer  
super site en super moderators!! altijd gezellig hier ThumpsUp
b.v.o

Antwoord #70 Oktober 06, 2005, 22:34:46
edit2Rapporteer  
Het moet overzichtelijk blijven want als dat niet zo is beginnen wij ook te klagen.
Hun hebben ook wel veel werk hieraan en weten soms ook niet of het net binnen de maten valt of niet.
Wat ze doen is gewoon TOP
Mich

Antwoord #71 Oktober 06, 2005, 22:40:44
edit2Rapporteer  
Super Hier !!! ThumpsUp

Keep up doing the good work
~Arjan
Founding Father

Antwoord #72 Oktober 07, 2005, 09:17:58
edit2Rapporteer  
Ziet er goed uit zo. Enkele mensen die niet helemaal tevreden zijn maar de grote meerderheid is tevreden. Wij gaan voor de grote meerderheid.

Gerichte feedback van specifieke situaties kunnen naar info@kitehigh.nl.

Thx mods en kiters die feedback hebben! We hebben er na vorige discussie al kleine afspraken over gemaakt. We kijken intern hoe we nog kunnen verbeteren.
Ondabeach

Antwoord #73 Oktober 07, 2005, 09:55:48
edit2Rapporteer  
Ik denk dat sommige mensen zich persoonlijk voelen aan gesproken t.o.v het forum. Ieder kan het lezen als er iets weg gehaald wordt. Op zich een goede methode zo weet gelijk iedereen wat wel en wat niet kan.

Geregistreerde leden zou je als moderator een persoonlijk bericht kunnen sturen dat er "iets" niet door de beugel kan. Een tijd rovende handeling denk ik, maar misschien wel persoonlijker en minder confronterend t.o.v de groep forummers.
Niet geregistreerde leden hebben geen recht van spreken vindt ik. Een open discussie moet wel tussen mensen worden gevoerd waarvan je in ieder geval als webmaster een aantal gegevens van hebt. Als forum bezoeker weet je ook met wie je discussieert.

Het blijft voor jullie toch wikken en wegen tussen 2 partijen, en het blijft moeilijk het ieder naar zijn zin te maken.
Zoals jullie het nu doen gaat het wat mij betreft top!

En net wat je zal zei Arjan, een mailtje naar info@kitehigh.nl heeft denk meer effect dan een anonieme discussie op dit forum. Wat je tenslotte wil bereiken is dat je je informatie met ieder wilt delen. Eigenlijk moet iedereen nu tussen de regels doorlezen wat de aanzet was van deze discussie, terwijl men ook het verzoek had kunnen doen om een plaatsje te krijgen op de links pagina, daar staan ook wat andere forums.

Aloha keep up the good work!
Leander

Logs: 0 | 4 uur
Antwoord #74 Oktober 07, 2005, 10:27:22
edit2Rapporteer  
@ Fred: Wat wij doen tijdens het moderaten is kijken of een bericht geschikt is om op het forum te laten staan of niet. Indien er sporadisch een bericht geplaatst wordt dat niet door de beugel kan (en vaak is dit ook niet zo bedoeld van deze mensen) dan wordt er op ingegrepen.
Zo weet iedereen op kitehigh.nl wat er door de beugel kan en wat niet.
Als er mensen zijn die structureel onzinnige berichten posten, dan wordt hier persoonlijk contact mee opgenomen. Er wordt aan hen uitgelegd wat zij verkeerd doen en hoe zij dit kunnen verbeteren. En over het algemeen gaat het daarna beter.

En jullie kunnen ons natuurlijk altijd helpen door te klikken op meld dit bericht aan de moderator, of een mail te sturen naar info@kitehigh.nl
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2025 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.