Terug naar "oude" Kitelocaties & Trefpunt forum??

@rjen

Geen avatar

Logs: 0 | 2 uur
Februari 13, 2008, 18:55:17
edit2Rapporteer  
 Lips Sealed

Teigetje

Logs: 0 | 765 uur
Antwoord #1 Februari 13, 2008, 20:08:18
edit2Rapporteer  
Zit wat in Arjen.

Maar dat slappe geouwehoer vind ik pers. ook altijd wel geinig.  Grin
Als ik wil kiten dan weet ik evengoed wel waar ik moet zoeken dat is toch niet zo'n probleem. Huh
Ron Rodeo

Logs: 0 | 50 uur
Antwoord #2 Februari 13, 2008, 20:13:03
edit2Rapporteer  
Dat slappe gehouwehoer is juist leuk, dat "schept" de band. Grin
het is trouwens niet alleen slap geouwehoer, zitten zeker wel serieuze kwesties bij. loser

Vaak als ik wat afspreek plaats ik het op "rotterdam kiters" en als ik het vermoeden heb dat er overheen gelezen wordt dan open ik ff een apart topic met als kop;  "wie morgen playa/slufter..."
de reactie komen dan vanzelf....

werkt perfect.

mijn mening; niet veranderen
@rjen

Geen avatar

Antwoord #3 Februari 13, 2008, 21:01:01
edit2Rapporteer  
 Lips Sealed
Lex

Antwoord #4 Februari 13, 2008, 21:05:44
edit2Rapporteer  
Hmm...zit zeker wat in Arjen. Mischien een idee om het Kitelocaties en Trefpunt te splitsen in bijvoorbeeld:

-Waar gaan we kiten?
- Slap geouwehoer.

Niet deze naam natuurlijk, maar dat je hier over bijvoorbeeld de afgelopen kitedag hebt en over andere bijzaken, en bij "Waar gaan we kiten" alleen om te zien wie waar gaat kiten en dat je alleen wat post wat er direct mee te maken heeft?
@rjen

Geen avatar

Antwoord #5 Februari 13, 2008, 21:08:17
edit2Rapporteer  
Hmm...zit zeker wat in Arjen. Mischien een idee om het Kitelocaties en Trefpunt te splitsen in bijvoorbeeld:

-Waar gaan we kiten?
- Slap geouwehoer.

Niet deze naam natuurlijk, maar dat je hier over bijvoorbeeld de afgelopen kitedag hebt en over andere bijzaken, en bij "Waar gaan we kiten" alleen om te zien wie waar gaat kiten en dat je alleen wat post wat er direct mee te maken heeft?
Lips Sealed
Lex

Antwoord #6 Februari 13, 2008, 21:09:55
edit2Rapporteer  
Ik meld het even bij de moderators  loser
Michiel.
Moderator

Logs: 0 | 308 uur
Antwoord #7 Februari 13, 2008, 21:11:56
edit2Rapporteer  
Zit wel wat in het verhaal van Arjen, hoewel ik het stom gelul heerlijk vind hier, omdat ik bijna iedereen wel persoonlijk ken.

Misschien sticky maken:

Trefpunt: Slufter
Trefpunt: Autostrand
Trefpunt: Scheveningen
Trefpunt: Noordwijk
Trefpunt: Katwijk
Trefpunt: Schellinkhout
Trefpunt: Strandhorst
Trefpunt: (...wat nog meer?)

De huidige topics lekker laten voor wat ze zijn (wel actief laten) en dan per spot zo doorgaan. Is ook handiger, want nu moet ik af en toe bij Leiden kijken terwijl de meeste op mijn spot wel op Rotterdam zitten.

Alleen ben ik bang dat ik wel de huidige posts ga missen...  Sad
Morres

Antwoord #8 Februari 13, 2008, 22:37:48
edit2Rapporteer  
dan heb je tig nieuwe topics, niet bevordelijk voor de snelheid van het forum.
Tevens vind ik dat mensen zelf hun eigen trefpunt topic maar moeten schoonhouden, er wordt daar zoveel geouwehoerd dat ik weiger er te moderaten.

In feite heb je dus gelijk, maar zie ik het niet zitten om elke keer nieuwe topics te starten. Je bent uiteraard vrij dat te doen, maar het gaat mij puur om de snelheid van het forum, dat bij tijden al slecht bereikbaar is.
piede

Antwoord #9 Februari 13, 2008, 22:50:28
edit2Rapporteer  
Voor de groningers gaat dit niet echt op omdat er eigenlijk maar 2 spots zijn waar ze heen gaan, workum en mirns. En er is een gewoonte ontstaan dat iedereen die gaat kiten en uit de omgeving groningn komt eerst het topic checkt zodat deze niet alleen richting de spot rijd als er ook nog iemand zonder auto wil kiten.
Micky

Antwoord #10 Februari 13, 2008, 22:57:35
edit2Rapporteer  
Tjeemig, gaat echt tijd worden voor wind...  loser Grin
Lekker laten zo als het is.
Je kan toch altijd zelf een topic openen met de vraag wie/waar/hoelaat er iemand gaat kiten!
jaapd

Antwoord #11 Februari 13, 2008, 23:49:24
edit2Rapporteer  
Ik vind het nu veel makkelijker, op de laatste pagina van "groningen..." zie ik waar en wanneer iedereen uit de buurt gaat kiten.

Vroeger moest je meerdere topics met vage titels lezen om dit te zien.
Michiel.
Moderator

Logs: 0 | 308 uur
Antwoord #12 Februari 14, 2008, 00:14:50
edit2Rapporteer  
Tjeemig, gaat echt tijd worden voor wind... loser Grin
Lekker laten zo als het is.
Je kan toch altijd zelf een topic openen met de vraag wie/waar/hoelaat er iemand gaat kiten!

Ja Mick, de voorspelling dat het volgende week wel goed zou komen met de wind lijkt als een zeepbel uiteengespat. Er is geen uitzicht nog op wind, en daar wordt ik gek van!!!  Sad Sad Sad Sad Sad Sad Sad Sad
JO'Neill

Antwoord #13 Februari 14, 2008, 00:22:44
edit2Rapporteer  

-Waar gaan we kiten?
- Slap geouwehoer.

- Waar gaan we kijken
- The reunion Grin
Teigetje

Logs: 0 | 765 uur
Antwoord #14 Februari 14, 2008, 02:04:36
edit2Rapporteer  
Als je sticky posts gaat maken en bijvoorbeeld Noord-Holland wil opdelen dan krijg je er nogal wat.
Enkhuizen - Andijk - Ijmuiden - Wijk a/zee - Egmond a/zee - Schellinkhout - en zo kunnen we nog wel even doorgaan.
Mijn advies gewoon laten zoals het is.  ThumpsUp
We vinden onze spot wel.. Grin
@rjen

Geen avatar

Antwoord #15 Februari 14, 2008, 02:09:04
edit2Rapporteer  
 Lips Sealed
Lex

Antwoord #16 Februari 14, 2008, 03:22:04
edit2Rapporteer  
Jammer Arjen, vond het juist een goede suggestie...
@rjen

Geen avatar

Antwoord #17 Februari 14, 2008, 03:24:35
edit2Rapporteer  
 Lips Sealed
Vinni

Antwoord #18 Februari 14, 2008, 03:34:12
edit2Rapporteer  
Met sticky's gaan werken vind ik zeker een goed idee. Maar het moet niet zo zijn dat die ''algemene'' topics verwijderd gaan worden. En dan bedoel ik zonder sticky's ervoor terug te zetten.

Want wat je namelijk krijgt als je dat helemaal verbied/afschaft dat er elke week per spot 3 nieuwe topic's gestart gaan worden.
piede

Antwoord #19 Februari 14, 2008, 03:44:04
edit2Rapporteer  
ben klaar met dit kinderforum.

succes

Het spijt me zeer voor jou, maar er worden hier heel wat goede argumenten genoemd om het te laten zoals het is. Omdat dit zo te merken niet in jou straatje past ga je zulke dingen zeggen. Ik zou verwachten dat je tegenargumenten zou opnoemen, maar dat is niet het geval. Jammer, maar vaak is verandering wél vooruitgang.
Ron Rodeo

Antwoord #20 Februari 14, 2008, 03:46:10
edit2Rapporteer  
      Roll Eyes

Ron Rodeo

Antwoord #21 Februari 14, 2008, 03:50:39
edit2Rapporteer  
Ik stel voor om eens een zaterdagavond te prikken en een bak bier te pakken met z'n allen in Rotterdam centrum YeSS
wat dacht u daar van.....
dan kunnen we echt slap ouwehoeren.

waar zouden we het trouwens over hebben. loser
@rjen

Geen avatar

Antwoord #22 Februari 14, 2008, 03:55:20
edit2Rapporteer  
Laatste reactie zegt genoeg van Ron

Lips Sealed
Leon aero2
Gast
Antwoord #23 Februari 14, 2008, 04:03:41
edit2Rapporteer  

Lips Sealed

En dan zijn er mensen die gehoor geven, en dan haak je af?
@rjen

Geen avatar

Antwoord #24 Februari 14, 2008, 04:25:19
edit2Rapporteer  

Lips Sealed

En dan zijn er mensen die gehoor geven, en dan haak je af?

Kom op Leon, laat me hier niet afzeiken. Jij moet het ook met me eens zijn dat het vroeger een stuk informatiever was hier?
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2025 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.