Teigetje

Logs: 0 | 765 uur
|
Zit wat in Arjen. Maar dat slappe geouwehoer vind ik pers. ook altijd wel geinig.  Als ik wil kiten dan weet ik evengoed wel waar ik moet zoeken dat is toch niet zo'n probleem. 
|
|
|
Ron Rodeo

Logs: 0 | 50 uur
|
Dat slappe gehouwehoer is juist leuk, dat "schept" de band.  het is trouwens niet alleen slap geouwehoer, zitten zeker wel serieuze kwesties bij.  Vaak als ik wat afspreek plaats ik het op "rotterdam kiters" en als ik het vermoeden heb dat er overheen gelezen wordt dan open ik ff een apart topic met als kop; "wie morgen playa/slufter..." de reactie komen dan vanzelf.... werkt perfect. mijn mening; niet veranderen
|
|
|
|
Lex

|
Hmm...zit zeker wat in Arjen. Mischien een idee om het Kitelocaties en Trefpunt te splitsen in bijvoorbeeld:
-Waar gaan we kiten? - Slap geouwehoer.
Niet deze naam natuurlijk, maar dat je hier over bijvoorbeeld de afgelopen kitedag hebt en over andere bijzaken, en bij "Waar gaan we kiten" alleen om te zien wie waar gaat kiten en dat je alleen wat post wat er direct mee te maken heeft?
|
|
|
@rjen
Geen avatar
Logs: 0 | 2 uur
|
Hmm...zit zeker wat in Arjen. Mischien een idee om het Kitelocaties en Trefpunt te splitsen in bijvoorbeeld:
Niet deze naam natuurlijk, maar dat je hier over bijvoorbeeld de afgelopen kitedag hebt en over andere bijzaken, en bij "Waar gaan we kiten" alleen om te zien wie waar gaat kiten en dat je alleen wat post wat er direct mee te maken heeft?

|
|
|
Lex

|
Ik meld het even bij de moderators 
|
|
|
Michiel.
Moderator

Logs: 0 | 308 uur
|
Zit wel wat in het verhaal van Arjen, hoewel ik het stom gelul heerlijk vind hier, omdat ik bijna iedereen wel persoonlijk ken. Misschien sticky maken: Trefpunt: Slufter Trefpunt: Autostrand Trefpunt: Scheveningen Trefpunt: Noordwijk Trefpunt: Katwijk Trefpunt: Schellinkhout Trefpunt: Strandhorst Trefpunt: (...wat nog meer?) De huidige topics lekker laten voor wat ze zijn (wel actief laten) en dan per spot zo doorgaan. Is ook handiger, want nu moet ik af en toe bij Leiden kijken terwijl de meeste op mijn spot wel op Rotterdam zitten. Alleen ben ik bang dat ik wel de huidige posts ga missen... 
|
|
|
Morres

|
dan heb je tig nieuwe topics, niet bevordelijk voor de snelheid van het forum. Tevens vind ik dat mensen zelf hun eigen trefpunt topic maar moeten schoonhouden, er wordt daar zoveel geouwehoerd dat ik weiger er te moderaten.
In feite heb je dus gelijk, maar zie ik het niet zitten om elke keer nieuwe topics te starten. Je bent uiteraard vrij dat te doen, maar het gaat mij puur om de snelheid van het forum, dat bij tijden al slecht bereikbaar is.
|
|
|
piede

|
Voor de groningers gaat dit niet echt op omdat er eigenlijk maar 2 spots zijn waar ze heen gaan, workum en mirns. En er is een gewoonte ontstaan dat iedereen die gaat kiten en uit de omgeving groningn komt eerst het topic checkt zodat deze niet alleen richting de spot rijd als er ook nog iemand zonder auto wil kiten.
|
|
|
Micky

|
Tjeemig, gaat echt tijd worden voor wind...  Lekker laten zo als het is. Je kan toch altijd zelf een topic openen met de vraag wie/waar/hoelaat er iemand gaat kiten!
|
|
|
jaapd

|
Ik vind het nu veel makkelijker, op de laatste pagina van "groningen..." zie ik waar en wanneer iedereen uit de buurt gaat kiten.
Vroeger moest je meerdere topics met vage titels lezen om dit te zien.
|
|
|
|
JO'Neill

|
- Waar gaan we kijken - The reunion 
|
|
|
Teigetje

Logs: 0 | 765 uur
|
Als je sticky posts gaat maken en bijvoorbeeld Noord-Holland wil opdelen dan krijg je er nogal wat. Enkhuizen - Andijk - Ijmuiden - Wijk a/zee - Egmond a/zee - Schellinkhout - en zo kunnen we nog wel even doorgaan. Mijn advies gewoon laten zoals het is.  We vinden onze spot wel.. 
|
|
|
|
Lex

|
Jammer Arjen, vond het juist een goede suggestie...
|
|
|
|
Vinni

|
Met sticky's gaan werken vind ik zeker een goed idee. Maar het moet niet zo zijn dat die ''algemene'' topics verwijderd gaan worden. En dan bedoel ik zonder sticky's ervoor terug te zetten.
Want wat je namelijk krijgt als je dat helemaal verbied/afschaft dat er elke week per spot 3 nieuwe topic's gestart gaan worden.
|
|
|
piede

|
ben klaar met dit kinderforum.
succes
Het spijt me zeer voor jou, maar er worden hier heel wat goede argumenten genoemd om het te laten zoals het is. Omdat dit zo te merken niet in jou straatje past ga je zulke dingen zeggen. Ik zou verwachten dat je tegenargumenten zou opnoemen, maar dat is niet het geval. Jammer, maar vaak is verandering wél vooruitgang.
|
|
|
|
Ron Rodeo

Logs: 0 | 50 uur
|
Ik stel voor om eens een zaterdagavond te prikken en een bak bier te pakken met z'n allen in Rotterdam centrum  wat dacht u daar van..... dan kunnen we echt slap ouwehoeren. waar zouden we het trouwens over hebben. 
|
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
Laatste reactie zegt genoeg van Ron  En dan zijn er mensen die gehoor geven, en dan haak je af?
|
|
|
@rjen
Geen avatar
Logs: 0 | 2 uur
|
Laatste reactie zegt genoeg van Ron  En dan zijn er mensen die gehoor geven, en dan haak je af? Kom op Leon, laat me hier niet afzeiken. Jij moet het ook met me eens zijn dat het vroeger een stuk informatiever was hier?
|
|
|