VincentC
|
Kudt en ik ben aan het werk! @!#@% eindelijk goede wind...
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Yeb. werreke houdt je knap.. (grinnik_kitesmiley)
Ik go zo weer naar/aan de bak. (hangloose_kitesmiley)
|
|
|
Edwardo
Geen avatar
|
Tuuurlijk zal je net zien zeg. kneus ik gister ff flink m'n pols. gaat een paar weken duren zei de dok! Gaat het GVD waaien!
|
|
|
|
Stanley
|
Gewoon 8 meter werk dus!!!!
Helaas ook gewoon op kantoor. Maar kijk extra uit voort het eerst weer echt wind en het water staat op winterpeil in het ijsselmeer.
|
|
|
TijN
|
ik hoorde dat er geen wolkje te zien was op workum (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Was van plan te gaan, maar mede door de waarschuwingen en het observeren van de cam van Scheveningen en de actuele wind op HvH heeft mij doen besluiten thuis te blijven. Heb momenteel niets kleiner als 12m2 flatkite, is nu gewoon teveel van het goede.
|
|
|
|
Morres
|
ik kijk serieus al de hele dag uit op bewegende bomen, en kabbelend water, ik zie de masten vanaf hier Maarja, stage, én ik kán vrijnemen, maar dan moet ik vanavond lang door bovendien is het fucking koud hier, omdat cv kapot was, dus ik wordt niet warmer als ik het water op ga, hehehe
|
|
|
Micky
|
Was van plan te gaan, maar mede door de waarschuwingen en het observeren van de cam van Scheveningen en de actuele wind op HvH heeft mij doen besluiten thuis te blijven. Heb momenteel niets kleiner als 12m2 flatkite, is nu gewoon teveel van het goede.
Was om 12 uur op Katwijk, volgepowerd met mijn 9m. 5 min later geen zuchtje wind. Tijdje was het aan/uit. Daarna kwam de wind weer terug. Mijn 13m opgepomt en uiteindelijk nog 2 uur heerlijk lopen raggen...
|
|
|
Arnie26736
|
T moet net kunne (tong_kitesmiley)
|
|
|
chico
|
Ook op Oostvoorne was het aan en uit. Wel de hele middag met 'n 12 kunnen varen. Soms te klein en soms te groot. Was maar een raar weertje
|
|
|
Jeromez
Logs: 0 | 427 uur
|
Het was idd een goede maar rare wind! Heerlijk genoten iig bedankt voor de waarschuwing.
|
|
|
El Rudo
Logs: 0 | 252 uur
|
Ik dan met m'n 9 op de playa, hoogtelopen met de nadruk op lopen, tot iemand ineens de wind aanzette. Het was ook niet precies duidelijk waar de wind vandaan kwam (van boven of van onder, dat wisselde nogal). En daarna weer uit, alle kites vielen tegelijk uit de lucht. Nou ja we hebben weer gekite!
Rhino, je hebt niet veel gemist. Ik ben wel benieud hoe het op de blokkendam was, of sluf trap 4.
|
|
|
Morres
|
jeej, net terug, vette sessie gehad, niet zo superveel wind meer, maar had lekkere power in mn 12(had alleen eerst mn 8 klaar, i kvaar drie rakjes, wind weg, ik pak mn 12, vaar een rakje, wind helemaal weg.. ik zou bijna neerlaten, na 10 minuten ofzo, kwam de wind weer! mijn week is goed
|
|
|
Idefixe
|
Vanmiddag laat nog eventjes kunnen varen @ Andijk. Ook hier een aan / uit windje. Op een gegeven moment was de wind dus ineens ECHT uit. Gevolg: m'n kite komt uit de lucht en knalt in een kite downwind. Ging opzich allemaal heel beheerst en rustig, er was niet eens noodzaak voor een safety trekken. De kites dwarrelde beiden rustig naar benee. Grote verbazing: alle twee de kite's 1 stuurlijn doormidden Shit happens dus.
|
|
|
Benjooh
|
Zow vandaag een heerlijk dagje Workum gehad! Wel dikke vlagen af en toe maar was wel te doen. (grinnik_kitesmiley) Nog wel een zwaan in m'n lijnen gehad dus als je je afvraagt wat die zwaan in de kitezone deed... kon waarschijnlijk niet meer vliegen In een van de eerste vlagen nog wel een Duitser flink over het strand heen geknald bij het oplaten... gekkenwerk met een V4 van 16 meter Die kerel heeft verdraaid veel geluk gehad zeg! (sealedlips_kitesmiley)
|
|
|
leeany
|
hmm, ik zag op die buienradar sidebar alleen maar kleine buien overal t zal wel flink gewaaid hebben dan.
|
|
|
The O
Logs: 0 | 68 uur
|
Ik dan met m'n 9 op de playa, hoogtelopen met de nadruk op lopen, tot iemand ineens de wind aanzette. Het was ook niet precies duidelijk waar de wind vandaan kwam (van boven of van onder, dat wisselde nogal). En daarna weer uit, alle kites vielen tegelijk uit de lucht. Nou ja we hebben weer gekite!
Rhino, je hebt niet veel gemist. Ik ben wel benieud hoe het op de blokkendam was, of sluf trap 4.
Sluf was hele dag met 12m goed te doen en dan kreeg je af en toe dubbele lift gratis van meneer wind. Nog een 7m op gegooid om te testen en ook daamee kon ik varen maar dat was veel te hard werken.
|
|
|