Stichtsebrug - Huizen - is dat wat

Fly like hell

Logs: 0 | 33 uur
Oktober 22, 2005, 17:55:23
edit2Rapporteer  

Ik  ben een beginnende Kiter en cros meestal naar Oostvoorne om daar het kiten onder de knie te krijgen.  De ellende is dat ik de terugweg altijd shokking klem in de file sta. Nou heb ik me laten vertellen dat Huizen - Stichtse Brug ook wel iets voor een beginner is. Kan iemand iets vertellen over Huizen?

Roni-Size

Antwoord #1 Oktober 22, 2005, 22:10:02
edit2Rapporteer  
st. brug is géén beginners spot, je kan er al snel niet staan, paaltjes in het water en vaak een zeer vlagerige wind vooral met meest voorkomend zw wind.
Pal west is hij nog het beste te doen daar, maar niet voor beginners !!!

Huizer surfstrand is wel een redelijke beginners spot, alleen door de vele hoge ombouwingen is deze spot alleen met NO-O goed en met  NW redelijk te doen.
In deze omgeving is Muiderberg de beste beginner spot.

Ps. voor beide spots in Huizen is geen Kite zone ingesteld dus Verboden te kiten, maar het wordt gedoogd als het niet te druk is met strandbezoekers.

Groeten.
xray

Antwoord #2 Oktober 23, 2005, 00:03:57
edit2Rapporteer  
En ook Muiderberg heeft zijn tricky punten. De palen in het water en op de kant en de betonnen kant. Wel kan je er ver in het water staan. Dus launchen en wegwezen!
Dirk
Gast
Antwoord #3 Oktober 23, 2005, 00:37:15
edit2Rapporteer  
En ook Muiderberg heeft zijn tricky punten. De palen in het water en op de kant en de betonnen kant. Wel kan je er ver in het water staan. Dus launchen en wegwezen!

je bedoeld als beginner gewoon ff je kite mee het water innemen en het verderop ver van de kant zelf lekker oplaten.

Geen geniks daar voor de kant al genoeg problemen geweest daar niet?
Emiel

Antwoord #4 Oktober 23, 2005, 01:01:41
edit2Rapporteer  
stichtse en huizen zijn vol. geen plek meer;)
Fly like hell

Logs: 0 | 33 uur
Antwoord #5 Oktober 23, 2005, 09:45:16
edit2Rapporteer  
Oké, stichtsebrug is dus (nog) niks voor mij. Horst is dat dan wat of moet ik toch gewoon naar Oostvoorne cruisen.
xray

Antwoord #6 Oktober 23, 2005, 11:21:28
edit2Rapporteer  
Horst is prima! Bij zuidenwind wel vlagerig voor de kant dus dan ook hier snel het water op!
Olaf Pasker

Antwoord #7 Oktober 26, 2005, 19:11:37
edit2Rapporteer  
horst kan je het beste kite met ZW
xray

Antwoord #8 Oktober 26, 2005, 19:43:06
edit2Rapporteer  
...en NW en W en NO  ;D
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2025 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.