DENNS

|
heeeel heeel mischien autostrand:D nog ff aan me pa vragen
|
|
|
kiteboy
Gast
|
Rijdt er iemand langs zoetermeer:P
|
|
|
DENNS

|
neee:P:P is maar heel klein beetje om:P
|
|
|
Lauw
Administrator

Logs: 0 | 6 uur
|
jongens iemand al vroeg daar, zat te denken aan 11 uur playa?
|
|
|
nepke1
Gast
|
ja, ben er bijtijds..vertrek om 06.30 uit brabant..fuck de files hoop ik
|
|
|
Lauw
Administrator

|
half 7 (geschokt_kitesmiley) hoe laat ben je dan in oostvoorne??
|
|
|
JorritPi

|
Komt er nog iemand langs Den Haag, Schiedam of Rotterdam?
|
|
|
HBob

|
Ik rij van nieuwerkerk a/d ijssel naar oostvoorne weet nog niet hoe laat
|
|
|
|
|
|
|
JorritPi

|
Heeft één van jullie misschien nog een plekkie vrij in de auto vanaf ergens in die richting? Openbaarvervoer gaat prima tot de bewoonde wereld maar daarna.... (cry_kitesmiley)
|
|
|
|
JorritPi

|
Heb wel een plek vrij maar gaan niet ver omrijden
O dat zou top zijn. Waar komen jullie vandaan?
|
|
|
|
JorritPi

|
alphen aan den rijn
Dat kan aardig de richting zijn. Langs welke steden, dorpen of evt. stations komen jullie...en dat jullie natuurlijk niet veel hoeven om te rijden. Ik kom zelf uit Den Haag
|
|
|
Lauw
Administrator

|
ik ga zo weg, kom uit rdam kan makkelijk iemand meenemen, als je vanuit DH, bus8 naar nootdorp neem(vervangedn vervoer randstadrail) en dan in nootdrop metro naar 'wilgenplas' (3 haltes)..dan neem ik je mee!
|
|
|
|
JorritPi

|
ik ga zo weg, kom uit rdam kan makkelijk iemand meenemen, als je vanuit DH, bus8 naar nootdorp neem(vervangedn vervoer randstadrail) en dan in nootdrop metro naar 'wilgenplas' (3 haltes)..dan neem ik je mee!
Helemaal top! Mag ik je nummer, even bellen, dat spreek toch wat snellen af.
|
|
|
JorritPi

|
@rjen, met jou mee rijden zou ideaal zijn. Ken je station Voorburg? Dat is ongeveer 3 min rijden vanaf het Prins Claus Plein. Dus de richting waar je vandaag komt, en dan een stukje rechtsaf vanaf het Claus plein, eerste afslag is Station Voorburg.
|
|
|
Micky

|
Hee Jorrit, suc6... (grinnik_kitesmiley) Ps: voor je de deur uit rent....stuur nog ff die gegevens door....  (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
JorritPi

|
Helemaal top! Mag ik je nummer, even bellen, dat spreek toch wat snellen af. Zoo relaxed 2 opties, welke is beter. Ik draai door, dus misschien toch nog kiten vandaag. Ik neem m'n camera mee vette pics! @ Micky, gegevens zijn verstuurd!
|
|
|
Micky

|
Ok, thx (grinnik_kitesmiley)
|
|
|