KiteDemon

|
Hey Menno,
Je hebt gewoon de verkeerde dagen en spots uitgekozen. Ook ik heb een fulltime job maar heb toch aardig wat uurtjes op het water gestaan. En misschien moet je je kitespots wat uitbreiden want binnen een uurtje rijden zit je op echt goede spots in het noorden.
Fer
|
|
|
|
xray

|
Best wel regelmatig kunnen varen. Heeft er denk ik ook mee te maken dat je nooit genoeg kan varen naar je zin.
|
|
|
Martin S
Gast
|
ik weinig gevaren , als ik het vergelijk met 2003.
maar heb ook mooie dagen over moeten slaan ( HELAAS )
|
|
|
|
drifter

|
Maar de weekenden he!! Met name de zondagen bevatten geen wind.
|
|
|
Sake
Gast
|
Lijkt me dat voor jou de beste oplossing is om een baan zoeken wat de mogelijkheid geeft door de week te kiten. 'k heb al erg veel mooie dagen gehad (Zeeland)
|
|
|
marcelca

|
Ik lig er nu een tijdje uit door een blessure maar heb dit jaar al heel erg veel gevaren zeker de maanden febr,mrt,apr......
heb niet de indruk dat het minder is als vorig jaar
ik vaar altijd , in het binnenland, muiderberg,pampushaven,almere ed....
grtz marcel
|
|
|
KiteDemon

|
..dus Menno ik toch dat het een beetje aan jezelf ligt...
Mooi voorbeeld is Rachid, hij werkt zich helemaal de tyfus, is getrouwd maar is bijna altijd na werktijd en in de winter gewoon op het water te vinden al is het maar voor een uurtje. Het is maar waar je je prioriteiten stelt. Verder zijn er zat locaties binnen een uurtje rijden voor jou: Oostvoorne/ Slufter, alles langs de westkust en bv Muiderberg bij NW tot NO.
|
|
|
marcelca

|
daar kan ik me ook bij aansluiten
ik ben getrouwd , heb 2 kinderen en een full tim ebaan ( wel onregelmatig werk )
door mijn onregelmatige werk hoef ik bijna nooit een dag over te slaan als het waait, ik heb wel het voordeel dat ik binnen de 15 minuten bij het water ben, dus ik ga ook wel varen als ik niet zo veel tijd heb
grtz marcel
|
|
|
KiteDemon

|
...hmmm....ik woon zelf 20 min bij Scheveningen vandaan en als het nou elke dag ZW tot NO waaide.... Ik moet wel zeggen dat de windrichtingen de laatste jaren nogal uiteen liepen. ZW is zo'n beetje de heersende windrichting in Nederland maar daar is de afgelopen tijd weinig van te merken geweest. Dus ga je op zoek naar een geschikte spot (liefst binnen een uur rijtijd.)
|
|
|