|
Hmmm, en dit vinden jullie de leukste  Jammer dat er niet meer keuze is. Maar goed, ik heb mijn stem uitgebracht....
|
|
|
Carver
Gast
|
Absolutely the wrong sport for 99.9 precent of worlds population
Vind ik persoonlijk geen goede instelling voor een informatieve website die mensen aan het kitesurfen wil helpen.. ;D
|
|
|
Ellen
Gast
|
Vind ik persoonlijk geen goede instelling voor een informatieve website die mensen aan het kitesurfen wil helpen..
Agree.... Deze zin zegt indirect: er zijn al genoeg mensen die kiteboarden dus doe een moeite. Tenminste, zo vat ik hem op.
|
|
|
Rutger II

|
Absolutely the wrong sport for 99.9 precent of worlds populationDas Zeker de Vetste !!!! maar zo te zien wordt die 2de 
|
|
|
|
Hmmm, jammer. Ik vind Live to Rip wel wat hebben 
|
|
|
Yannick

|
om in de style van kitehigh.nl te blijven vond ik
stay low or kite high, wel tof 8)
|
|
|
zagy

|
wat worden de kleuren??
|
|
|
Rico_B
Gast
|
zwart - wit en geel - groen maar ik weet het niej cker 
|
|
|
Maarten112

|
oeeh 't wordt nog spannend tussen Absolutely the wrong sport for 99.9 precent of worlds population & Keep distance, i have a kitevirus
|
|
|
Rutger II

|
Pff ni zo zeveren joh, Denk je nou echt dat mensen niet gaan kiteboarden omdat zinnetje op een t-shirt staat ???
iedereen weet toch dat zoiets een geintje is.
|
|
|
|
Absolutely the wrong sport for 99.9 precent of worlds population
Wel lang voor op een t-shirt, maar wel de leukste van de 2 ;D
|
|
|
KiteDemon

|
Ik vind het allemaal wel een beetje braaf. Is er niet iets shockerends zodat het wel opvalt. De bad-ass teksten blijven altijd leuk.
|
|
|
ErikB

|
SERIAL BORN KITER FUCK WINDSURFERS KEEP DISTANCE OR I CUT YOUR EAR OFF GO SWIMMING IN A POOL THIS AREA IS MINE CRASH AND LEARN IK PULK JE LOGO ERAF ALS IK SPRING
Zoiets vind ik ook veel leuker voor op een shirt ;D
|
|
|
5551444
Gast
|
Fuck Windsurfers !!!!! die is echt geweldig !!!! das net zoiets als bmw drivers die achterop de auto n sticker hebben met fuck the opel  Fuck windsurfers diemoet het egt worden, en x4 ofzo, egt n domme opmerking
|
|
|
Marco

|
absolutely possetively the wrong ...etc. =oude reclamespreuk van naish, laten we gewoon zelf iets bedenken en niet iets van een bepaald merk overnemen.
|
|
|
slufterhufters.com

|
fuck windsurfers, maar wel de hele tijd kite SURFEN zeggen terwijl het KITEBOARDEN is...
wil helemaal niks met iets van surfen te maken hebben, je hebt een kite en een board, dus KITEBOARDEN.
|
|
|
Marco

|
je hebt een plank en een vlieger, dus plankvliegeren of vliegerplanken ;D. Ik heb zelf alleen maar positieve ervaringen met windsurfers. Of het nu kiteboarding, Kitesurfing, Flysurfing, of surfen met een vlieger is maakt i.m.o. geen ene r. uit, gaaf is het in ieder geval.
|
|
|
|
Smeagol

|
"Fuck windsurfers" is echt een kreet die op termijn garant staat voor een knal tegen je kanis van een beoefenaar van het windsurfen...Ik zou het niet doen, maar ja, ...wie ben ik... ???
|
|
|
Japairman

|
soms zijn die windsurfers best handig, vooral als je pech hebt, laten we respect voor elkaar houden je weet maar nooit waaneer je er een(windsurfer) nodig hebt, toch?
|
|
|
Jasper

|
absolutely possetively the wrong ...etc. =oude reclamespreuk van naish, laten we gewoon zelf iets bedenken en niet iets van een bepaald merk overnemen.
als dat zo is, vind ik het niks! Keep distance, i have a kitevirus! vind ik ook niks! 
|
|
|
Smeagol

|
well said Japairman....well said...!!! 
|
|
|
ShiftyMcBean
Gast
|
stay low or kite high ... dat is 'm jongens  Ciao!
|
|
|
RLV
Gast
|
stay low or kite high
is eigenlijk helemaal niets mis mee.....
cheers
|
|
|