Brazilie

Frits

Juni 24, 2004, 21:37:44
edit2Rapporteer  
Ik ga deze vakantie naar brazilie en nu had ik een paar vraagjes,
Ik heb net 1 les kitesurfen gehad en ik ga voordat ik op vakantie ga nog 2 lessen nemen. Ik vroeg me af of jullie een paar goeie spots weten in brazilie waar je goed kunt beginnen en evt ook les kunt krijgen. Verder wilde ik graag weten of het verstandig is om voordat ik op vakantie ga materiaal te kopen en dat dan mee te nemen.

Grtz, Frits 8)
Paul

Antwoord #1 Juni 25, 2004, 00:22:19
edit2Rapporteer  
Wat ik zo hier en daar hoor is dit een super spot om te leren.

http://www.kitesurftravel.net/sub-cumbuco.asp

Geen ervaring maar van horen zeggen!

Groet,
Paul
Mark

Antwoord #2 Juni 25, 2004, 09:32:16
edit2Rapporteer  
waar ga je heen in Brazilië?? "Een paar goede spots in Brazilië" is een beetje een ruim begrip, daar Brazilië minstens net zo groot is als Europa  

Voor wat betreft het materiaal: voor kites zou ik het gewoon hier kopen i.v.m. garantie etc. Een boardje kan je wellicht daar kopen, als je dan gaat voor een custom gemaakt boardje kan je wellicht voor de helft van de prijs een apart boardje laten maken. (althans waar ik zat, Rio, wel). Merkboarden zijn net zo duur als hier.

Anyway, mocht het allemaal niet lukken (ik had drie windloze weken) er is genoeg ander vertier in Brasil!!
Ian

Antwoord #3 Juni 25, 2004, 10:50:20
edit2Rapporteer  
cumbuco, (30 min. rijden van fortaleza) is echt een topspot. Altijd wind en in de zomermaanden kun je nonsstop met 10-12m varen. ik was er 6 weken terug, ga in oktober weer !!  ;D

Spullen hier kopen!!  Brazilianen betalen 60% tax op geimporteerde (kite)spullen, kitespullen zijn dus onbetaalbaar voor de locals en daarom niet/nauwelijks verkrijgbaar.. Bovendien zit je met de garantie ook veel relaxter met in NL gekochte spullen.
Frits

Antwoord #4 Juni 25, 2004, 15:25:12
edit2Rapporteer  
waar ga je heen in Brazilië?? "Een paar goede spots in Brazilië" is een beetje een ruim begrip, daar Brazilië minstens net zo groot is als Europa  
Hmm, ik begin in de "jungle" bij Sao Paulo en dan ga ik noordelijker, dus alles boven sao paulo is goed:)
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2025 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.