dimitri
Gast
|
ik kan er ook wezen weet jij mischien hoe het water staat (hoog laag afgaand opkomend) ben wel benieuwd als het niks is rij ik wel door naar de brouwersdam
|
|
|
|
ErikB

|
Wil morgen wel even bij Rockanje een kijkje nemen. %@!
|
|
|
slufterhufters.com

|
is goed idee, kan ook, retevlak en geen zandbanken daar.
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
Ik gaat voor de goede oude vertrouwde slufter.
|
|
|
dimitri
Gast
|
Rockanje vind ik ook wel een puik plan .^ 1e of 2e slag 1e slag is het minst ver lopen : 
|
|
|
~Sjors RE-CO2

|
Ik mag weer lekker studeren!! ??? zal aan jullie denken! 
|
|
|
Mont

|
ik kan rond 13:30 op de slufter zijn (= laag water van 12:00 tot 16:30) .^ eventueel ook otoplaya.
|
|
|
dimitri
Gast
|
WNW 20 knp word lekker tuffen morgen
mij maakt het niet uit waar we gaan 13:30 vind ik ook een prima tijd laten we morgen nog ff kontact houden waar we naartoe gaan
|
|
|
Sock

|
Joepiedepoepie!! Morgenochtend tentamen en dan KNALLEN MAAR!!
Ik moet nog even volhouden in deze deprimerende bieb. Wie doet er morgen mee de kiteloopjes perfectioneren??
|
|
|
dimitri
Gast
|
he sock waar wil jij je truckendoos opentrekken morgen en hoe laat
|
|
|
Tomislav
Geen avatar
|
Als er geen Tsunami is blijft het laag overdag... ben er ook morgen, is heel de dag laag water.
|
|
|
|
zagy

|
waar is rockanje?
|
|
|
Tomislav
Geen avatar
|
Van je shit of van je werk ? :-) Cya Ik neem mijn shit mee naar m'n werk maar verwacht er weinig van!
|
|
|
|
Sock

|
Ik wil morgen eigenlijk nog de nieuwe liquid force spectrum 2's ophalen om te testen, maar dan moet ik eerst langs scheveningen. Of op scheveningen, maar das toch altijd minder met een bijna aanlandige wind. Dus als ik om 12 uur klaar ben met tentamen, spullen pakken en naar slufter. Hopelijk dat ik nog wat geld voor benzine heb  Waar moet je vandaan komen Dimitri?
|
|
|
Sock

|
Ik zie net op Windguru dat het wel heeel windy wordt morgen. Als het meer dan 24 knopen is dan wordt het niks.
Come let us pray!! Let us pray!!!
|
|
|
|
|
dimitri
Gast
|
Ik wil morgen eigenlijk nog de nieuwe liquid force spectrum 2's ophalen om te testen, maar dan moet ik eerst langs scheveningen. Of op scheveningen, maar das toch altijd minder met een bijna aanlandige wind. Dus als ik om 12 uur klaar ben met tentamen, spullen pakken en naar slufter. Hopelijk dat ik nog wat geld voor benzine heb  Waar moet je vandaan komen Dimitri? Ik zie net op Windguru dat het wel heeel windy wordt morgen. Als het meer dan 24 knopen is dan wordt het niks.
Come let us pray!! Let us pray!!!
ik moet uit hellevoetsluis komen dus ik rol nog net niet vanuit mijn bed het strand op en de voorspellingen geven nu al 27 knp west aan
|
|
|
Pbter
Geen avatar
|
zandbanken voor rockanje :  damn lekkah vlakke teringzooi! 8)
|
|
|
KiteDemon

|
Moet jij niet werken peet??? Ik kan de hele week geen vrij nemen >  >  en het blaast van de planeten >  > 
|
|
|
dimitri
Gast
|
zijn er nog mensen die de gok gaanwagen en waar rockanje strand lijkt me idd wel wat en sock nog van gedachten verandert of wordt het gewoon rockanje en hoe laat ik ben er rond 13:
|
|
|