Dan moet je je maar eens beter verdiepen in het geheel.
Ik heb me er in verdiept, maar kom ook absoluut geen Euro tegen. en het staat al helemaal los van de onderwaardering van de euro.
Het was het begin van het liegen tegen het volk de Euro, en het werd ons door de strot gedouwd, tevens was de Euro het begin van het 3e rijk van de politici. De directeur van de Nederlandsche Bank verklaarde onlangs dat de gulden 5 tot 10 procent ondergewaardeerd was bij inwisseling voor de euro. Dat wil zeggen: we kregen destijds 5 tot 10 procent te weinig euro’s voor onze guldens.
We kregen 10 procent te weinig euros voor onze guldens, dat klopt. Maar jouw schulden ( als je die hebt) worden ook met diezelfde koers berekend.
Tevens worden prijzen in de winkels ook berekend met die koers, dus zou het etchnisch gezien niets uit moeten maken.
Het probleem echter zit hem in het feit dat de winkeliers de prijzen naar boven zijn gaan afronden. Zij schuiven dit allemaal af naar de inkoopprijzen, dat die ook stijgen.
Maar de allereerste leverancier die verhoogt zijn prijzen en zegt dat de arbeid duurder is geworden. Zo kan ik nog wel door gaan. Het probleem zit hem niet in de euro, maar in het te kortschieten van onze regering om hier tegen op te treden.
Probleem was dat ze hier weinig tegen konden beginnen, omdat zij niet zwart op wit kunnen aantonen dat prijzen echt nog voor hetzelfde geld kunnen worden geproduceerd.
Regeringen en leiders uit Arabische landen hebben aan de Europese Moslims opgedragen om vooral JA te stemmen, met de toetreding die gepaard gaat met een JA van Turkije wordt Eurabia een feit...
Als jij Ja stemt dan wordt juist de lat voor turkije hoger gelegd om toe te mogen treden.
Hierdoor zijn er meer regels en zal er meer op worden toegezien dat deze worden nageleefd.
Er zal dan juist minder sprake zijn van een, zoals jij dat noemt, eurabia.
Je begrijpt dus wel uit mijn verhaal dat ik JA heb gestemd.