Benjooh
|
Lijkt mij een Airush...
|
|
|
Blaze 520
|
Het was weer fantastisch , kan weer lekker slapen... groeten uit Emmen
|
|
|
Pieter1
|
Kan niet missen, dat is Ed. De eventmaster van Airush. Zal hem wel even bellen. Go Edje!!!
|
|
|
CeesV
|
Helga van Leur = MILF!
|
|
|
njitram
|
Dat was die battie die de heletijd in de weg voer.. irritante kerel, hij bakte dr ook niks van.. (zie pica) men zei; dat is die importeur van airush
|
|
|
PieNO
Logs: 0 | 28 uur
|
@ Eledoctoro
Je hep nix te veul zegt. Ik kom vaker op L.oog. Heerlijk gevaren. Na afloop nog heerlijk een patatje gegeten. Khep zonder zout besteld want dat had ik nog genoeg in mijn bek na die mislukte jump. Tis wel 5 kwartier rijden vanuit Emmen maarja dan hep ie ook wat. Tot next time
|
|
|
Gj
|
ik sta er ook nog op hahah
|
|
|
Mark04
|
Dikke top dag gehad op Lauwersoog.
PS iemand nog een Best Nemesis HP 2009 8m2 K.O. in de aanbieding?
|
|
|
Gj
|
heb wel naish torch in de aanbieding een 10 en een 7m 2010
|
|
|
Mark04
|
Bedankt voor je reactie, maar zoek toch echt een Best Nemesis HP 2009 8m2.
|
|
|
Gertjan
|
gj staat links op de foto volgens mij.
Schier was ook weer top, wordt ook steeds drukker maar nog prima te doen.
|
|
|
Gj
|
vergeet niet at het gister de laatste dag vd vakntie was.. edenk dat het daar nu wel weer rustiger wordt
|
|
|
LamiKaze
Logs: 0 | 11 uur
|
Het was weer fantastisch , kan weer lekker slapen... groeten uit Emmen Hee Marc was een top daggie hé hier kom je zekers vaker whahahaha Wat weer een top sfeer een partij drenties erbij t'word steeds gezelligie daaro yeeeehaaaa... GJ wat moest jij nu weer op die foto t'is weer nie te geloven hé. Die airush knakker had een 14m wat een lap zeg.
|
|
|
Rofl
|
Het was weer fantastisch , kan weer lekker slapen... groeten uit Emmen Hee Marc was een top daggie hé hier kom je zekers vaker whahahaha Wat weer een top sfeer een partij drenties erbij t'word steeds gezelligie daaro yeeeehaaaa... GJ wat moest jij nu weer op die foto t'is weer nie te geloven hé. Die airush knakker had een 14m wat een lap zeg. je mag anders ook niet klagen, jij staat er ook gekleurd op! hahahahahaha
|
|
|
Dopperd
Geen avatar
|
He ja gister was gewoon geweldig. Dat vlakke water is gewoon geil! Kom ook zeker vaker. Zit te denken aan morgen avond vanaf 1600 uur meteen na werk. Zijn er meer die gaan?
gr. Die andere drent uut Emmen
Matthijs
|
|
|
KappuhH
|
Iemand die morgen uit de stad gaat? Half6 hoog...
|
|
|
Gj
|
Ik denk dat martijn en ik gaan, je kunt meerijden gewoon meebetalen in de kosten
|
|
|
KappuhH
|
Hoelaat gaan jullie? Ik kan niet zo vroeg nl...
|
|
|
|
Gj
|
yes als we gaan gaan we savonds.. ik moet zelf werken tot 2 uur
|
|
|
Dopperd
Geen avatar
|
TOP!! Ik zie dat er nog steeds wind staat voor vanavond!! Ik heb er zin in. Ik ben er om 1600 uur!
Mazzl
|
|
|
thestone
Geen avatar
|
Ik ben er denk ik ook! Tot hoelaat kan er gekite worden vandaag?
MOI!
|
|
|
piede
|
Allemaal leuk en aardig, maar laten we er met zijn allen om denken dat Lauwersoog geen Workum wordt!
|
|
|
Lude
|
Daar deed het mij zondag inderdaad aan denken...
|
|
|