He lammert je hebt inderdaad geluk dat johan je kite oppikte anders was die ook aan flarden geweest. Later heb je toch nog lekker gevaren met je andere bar. Ik wel vette sprongen boven de dijk uit. was een lekkere middag
Ja ging super met jouw en waren inderdaad hoge sprongen. Maar volgens mij pakte Steven mijn kite heur. Trouwens die gast die die foto's schoot met z'n dikke lens heb je daar nog mee gesproken. Want die gast heeft volgens mij flink wat foto's gemaakt gisteren.
Klussen Lammi, klussen! Gister nog wel tof gevaren trouwens in Eemshaven Over n weekie of 3 ben ik weer volledig van de partij straks nog ff zuidkant van zuidje!!
« Laatste verandering: Augustus 31, 2010, 14:15:49 door Krizze »
dat hoort bij t kitend leven helaas, maar het heeft ook zo zn charmes om er af toe flink van te balen om vervolgens ergens zomaar een topdag te hebben en er vol van te genieten
ja, daar moet ik je gelijk in geven. Maar het is inmiddels al weer 2 weken geleden en ik wil dolgraag fatsoenlijk leren varen Als daar aldoor tussenposes van 2 weken tussenzit gaat het niet zo snel helaas Nou maar hopen dat er zondag een goed windje komt
He lammert ik heb inderdaad contact gehad met die man, hij heet Jan Pieter Ten berg. Hij wilde wel wat foto's op een schijf zetten, hij is tot 11 sept in oogje op vakantie, als ik wat binnenkrijg hoor je het wel, Greetz
Waren weer mooi op workum zondag waar het goed hard waaide! (voor mijn 9m2 te hard was:P) Mooi aan de kant zitten kijken naar de rest, op den duur zie je ineens dat er kites beginnen weg te vliegen op het strand. Minimaal 3 kites samen met rolf kunnen redden. Gewoon verlaten zonder bord, bar of zand erop. Vraag ik me toch af een kite van 800 euro let je totaal niet op, maar je fiets zet je wel goed op slot:S (sorry voor de belachelijke vergelijking maar toch..)
Dat zou tof zijn want was wel een mooie sessie op het breken van mijn bar na. Nu eerst een week wachten maandag/dinsdag oosten wind dan kan er op de Blauwe stad goed worden gevaren maar goed dat duurt nog even.
Net even een filmpje geupload van 21 aug @ Mirns maar was niet echt een top dag wind trok aan toen ik weg moest.
@eldoctoro Kan je als beginner ook op blauwe stad?
met oost-zuidoost evt bij het strandje, maar zou er niet alleen bezig gaan. als het oost of zuidoost waait zijn wij (eldoctoro, mutantbasse, ik en anderen) er vaak wel te vinden. net wat sebas al zegt, wind is er erg vlagerig, en na 10 meter kan je nauwelijks nog staan.
« Laatste verandering: September 01, 2010, 20:51:28 door martimor »